آترامگ بهترین غذاهای ایرانی کدامند؟-غذا شرقی

با این حال بدون تردید برخی از آن ها دارای محبوبیت بالاتری بین تمام افراد بوده و می توانیم آن ها را به عنوان مجله خبری غذا معرفی کنیم. ترشی یا شیرینی سس دلمه به ذائقه شما بستگی دارد ولی می‌توانید آن را با مخلوط سرکه و شکر درست کنید. یک بشقاب در ته قابلمه بگذارید و دلمه ها را روی آن بچینید.

  • در این میان آش رشته از همه معروف تر است و گردشگران خارجی با آن بیشتر آشنا هستند.
  • البته برای ته چین چون خودش روغن داره نیاز به روغن زیادی نیس.
  • یک غذای خوشمزه که هم با گوشت چرخ کرده و هم بدون گوشت درست می‌شود.
  • اگر به غذاهای ترش علاقه مند هستید، خورشت آلوچه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.
  • تفت دادن را تا زمانی که رنگ سبزی‌ها تیره شود و آب آن‌ها تبخیر شود ادامه دهید.
  • غذاهای محلی و سنتی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بشمار می‌روند و اغلب مردمان هر شهر به فرهنگ غذایی خود تعصب خاصی دارند.

اگر به درست کردن کباب ها علاقه دارید و می خواهید از این طریق کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد میکنیم دوره آموزش کباب کوبیده آموزشگاه اریا تهران را از دست ندهید. اگر میخواهید آشپزی را از پایه شروع کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد میکنیم آشپزی سنتی آموزشگاه اریا تهران را از دست ندهید. این شرکت حاصل سرمایه گذاری مشترک هولدینگ های اقتصادی فدک از کشور جمهوری اسلامی ایران و دونهازر از اتریش می باشد. هم اکنون، هولدینگ اتریشی دونهازر یکی از برجسته ترین کترینگ های قاره سبز است.

طرز تهیه کوکوی بادمجان و فلفل

غوره مسما جز خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است که از کنار هم قرار گرفتن گوشت قرمز یا مرغ، بادمجان، پیاز و گوجه تهیه می‌شود. یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای سمنان ته چین مرغ است که در سایر استان‌های کشور هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این غذا طعم لذیذی داشته و برای مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. این غذای خوشمزه هم از پر طرفدارترین غذاهای این دسته بندی محسوب می شود و معمولا در مهمانی ها سرو می شود. یکی از اصیل ترین گزینه ها در لیست غذاهای ایرانی ، آبگوشت است. در سال های گذشته معمولا برای مهمانی های خانوادگی دیگ آبگوشت بار می گذاشتند.

۲۳-انواع دلمه

پس گاهی‌اوقات با اینکه مراحل پخت یک غذا را دقیقا مطابق با دستور پخت آن طی می‌کنید، طعم، مزه یا شکل آن درست در نمی‌آید و این به دلایل علمی اجتناب ناپذیر است. البته می‌شود با شرکت در کلاس‌های آشپزی بخصوص کلاس‌ حضوری آموزش آشپزی حرفه‌ای، دانش و تجربه‌هایی را کسب کنید که سریع تر به این سطح از مهارت برسید. یکی دیگر از غذاهای مجلسی که بسیار سفره ‌ها از زرشک پلو بوده که با استفاده از زعفران زرشک و برنج سفید به خوبی می ‌تواند یک ترکیب جذاب برای شما ارائه داده است. در این غذا می‌توانید مرغ را به‌صورت جدا بپزید و مانند خورش در کنار ته‌چین قرار دهید و یا می‌توانید بعد از پختن، آن را ریش‌ریش کرده و ته‌چین را به‌صورت لایه‌لایه درست کنید.

زمان پخت زرشک پلو زیاد نیست و دستور تهیه آسانی دارد اما با شیوه طبخی خاص، می‌توانید طعم و مزة متفاوتی را برای مهمان‌های عزیزتان تدارک ببینید. در ادامه این مقاله، با دستور تهیه این غذای خوشمزه آشنا می‌شویم. یکی دیگر از انواع غذای ایرانی که بسیار محبوب استخورشت فسنجانمی ‌باشد.