آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-غذا شرقی

سعادت آباد/ مابین میدان سرو و کاج/ میدان شهرداری، رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. واقع شده و به همین دلیل چشم اندازی تماشایی را در اختیار مشتریان می گذارد. میل کردن غذاهای سنتی در پشت بام این رستوران، که دارای تخت های سنتی می باشد، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

  • وقتی دو کلمه بین المللی به نام رستورانی افزوده می شود یعنی آن رستوران منوی متنوعی از انواع غذا های فرنگی را دارد و از طرفی، پرسنل رستوران هم با چند زبان زنده دنیا مسلط هستند.
  • اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید.
  • پس وقتی کوچه پس کوچه‌های بازار وکیل رو دیدن میکنی، سری هم به این رستوران اصیل ایرانی بزن و لذت ببر.
  • می توان گفت یکی از بهترین رستوران های تهران که از نظر تنوع و طعم غذا بی نظیر است رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه است.

البته این رستوران به قدر کافی پرسنل دارد و در کمتر از 30 دقیقه وارد محوطه رستوران خواهید شد. غذای شما نیز به سرعت سرو می‌شود؛ اما باید همانند عقاب تیز‌بین باشید و به محض آنکه مشتریان میز را ترک کردند، روی آن بنشینید. کیفیت غذای رستوران مسلم بسیار مناسب است و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه و معقولی نیز دارد. فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌به‌زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید.

رفتار کارکنان در این رستوران بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ای و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. کاخ رستوران لیدوما از جمله رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت است که می‌توانید آن را برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره انتخاب کنید. دکور رستوران بسیار شیک و زیباست و کارکنان رستوران به گرمی به استقبالتان می‌آیند.

رستوران مرشد

هم قرارداد می‌بندند و توانایی تهیه تعداد زیادی غذا برای جمع زیادی از مشتریان را دارند. رستوران ها، کافه ها و هتل‌های بسیاری مثل رستوران رزمیلو، رستوران گردان برج میلاد، رستوران تهران بین و … رستوران گیلانه در تهران دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است. در این رستوران شما می توانید غذاهای محلی و بسیار خوشمزه گیلان را تجربه کنید.

رستوران کاتوس

رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری. جهان نما یه رستوران فوق العاده خوب و با کیفیت با فضای سنتی و قدیمیِ که با فاصله ی خیلی کمی از دیدنی های گردشگری شهر سنندج قرار گرفته. یعنی بعد از بازدید از جاذبه های سنندج می تونی برای صرف یه وعده خوشمزه به این رستوران مراجعه کنی و دلی از عزا در بیاری.

یعنی هر تیکه اش یه مزه متفاوت داره و خوراک قرارهای دسته جمعی و خانوادگیه. و اینکه به ما گفتن صبر کنید این میز رو سرویس بذاریم و بشینید که همون موقع دو نفر اومدن و جای ما نشستن و حتی تا وقتی بهشون نگفتیم متوجه ما نبودن. که متاسفانه داخل فضای بسته هم قلیون میدن و چون سقفش کوتاهه و بستس کلا بوی خیلی تندی از قلیون تو محیط هست که اصلا برای ما خوشایند نبود.

در این مقاله ما را همراهی نمایید که قصد داریم بهترین رستوران های شرق تهران در سال ۱۴۰۱ که در محله تهرانپارس واقع شده‌اند را معرفی کنیم تا بیشتر با منوی رستوران‌ها، کیفیت غذاها و لوکیشن آن‌ها آشنا شوید. شاید نداشتن جایی برای نشستن در فست فود بهاران مجله خبری غذا در وهله اول کمی توی ذوق بزند، اما کافی است یکبار طعم غذاهای بهاران به خصوص کباب ترکی‌های مشهورش را مزه کنید. طعم دنر کباب‌های این رستوران زنجیره‌ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می‌توانید از طعم آن‌ها نیز لذت ببرید.