آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-غذا شرقی

در شهر تهران مناطق بسیاری برای رستوران گردی هست از خیابان های سعادت آباد گرفته تا تهرانپارس، از خیابان سی تیر تا اندرزگو. کسی نیست که نداند دربند تهران کجاست و چه جای بی نظیر و دنجی برای آخر هفته ها محسوب می شود البته در روزهای آخر هفته و بخصوص پنج شنبه شب ها خیابان دربند آنقدری ترافیک می شود که بهتر است با خودرو اصلاً مراجعه نکنید. تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند. شعبه دوم رستوران کنزو هم در هتل پارسیان واقع شده که بالای شهرک آتی ساز قرار دارد. بهترین مسیر برای دسترسی به این شعبه اتوبان یادگار امام شمال می باشد. در انتهای اتوبان یک خروجی هست که شما را وارد چمران جنوب یا یادگار جنوب می کند و از طریق آن به شهرک آتی ساز هم دسترسی دارید.

  • اگر از دسته آدم‌هایی هستید که در رستوران‌گردی ماهرید، قطعا می‌دانید که رستوران شاندیز جردن، از بهترین رستوران‌های تهران است.
  • حوض خونه کافی‌شاپ هم دارد که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای کلاسیک و مدرن را سفارش دهید.
  • صف‌های طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی یک چشم‌نواز معمولی در تهران است.
  • رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد.

آن‌ها را می‌توان در جای‌جای شهر پیدا کرد و در ساعات مختلف روز به آن‌ها سر زد اما رفتن به این نوع رستوران‌ها در طول شب‌ و برای صرف وعده‌ی شام رایج‌تر است. همین که در این بازار از کسبه و مغازه‌داران بپرسید که «رستوران مسلم کجاست»، آن‌ها مسیر دقیق را به شما نشان می‌دهند. البته اگر گذرتان به سمت بازار افتاد و خواستید در کوچه پس کوچه بازار بزرگ تهران بگردید، سری به راهنمای گردش و خرید در بازار بزرگ تهران بزنید. شاید به‌همین دلیل است که می‌گویند بهترین زمان سر زدن به این رستوران، ظهرها بین ساعت ۱۲ تا یک است. سلام رستوران گالریا شاندیز ولنجک هم بنظرم باید به این لیست اضافه شود.

بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران

ساعت کار رستوران از ساعت یازده و نیم صبح تا ساعت ۲۴ است و از آن‌جا که برگر زغالی یک از فست‌فودهای کلاس متوسط خوب به‌حساب می‌آید، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت استاندارد اما مناسبی دارد. بنابراین، حتما ارزشش را دارد که یک بار هم که شده یکی از شعبه‌های این رستوران را امتحان کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آن را در بین رستوران‌های غذای فوری طبقه‌بندی کنیم.

معرفی بهترین رستوران های تهران

همچنین اگر به غذاهای شرقی و خاور دور علاقمندید، سوشی حتما غذای مورد علاقه‌ی شماست. رستوران‌هایی مانند کنزو، سوشی خونه، رستوران ستاره ونک، سوشی شاپ و رستوران مانسون لانژ بهترین رستوران های تهران برای امتحان کردن این غذای متفاوت و جذاب هستند. منوی غذایی شامل انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای است تا شما حس خوب یک شب خاطره‌انگیز را در این مجموعه رستوران، تجربه ‌کنید. «خونه» یکی از بهترین رستوران های تهران است که در آن حال‌ و هوای یک خانه‌ی واقعی ایرانی را تجربه می‌کنید.

همچنین شب‌ها در این محل موسیقی زنده برگزار می‌شود که بر جذابیت‌های این رستوران می‌افزاید. دکوراسیون رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل است و برای برگزاری یک مهمانی عالی هیچ‌چیز کم ندارد. اگر دنبال خوشمزه ترین کباب های ایران می‌گردید، خبر خوب اینکه می‌توانید یک لیست مجله خبری غذا کامل از این کباب‌ها و کبابی‌ها را در همین مجله پیدا کنید. البته قیمت‌ها در این مجموعه رستوران کمی گران است اما نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید، به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. از دیگر رستوران‌هایی که در تهران به چلوکباب‌هایش معروف شده، مجموعه رستوران‌های هانی است.