آشنایی با مبل سبک کلاسیک | mobleseyed

آشنایی با مبل سبک کلاسیک | mobleseyed

مبلهای این مدل تماما پارچه می شوند و به همین خاطر به این اسن معروف شده اند. اگر بدنبال مُد روز هستید باید قید این طرح را بزنید اما هستن کسانی که هنوز به این مدل علاقه مند هستند. برای آن که بتوانید کیفیت یک مبل را بسنجید باید معیارهای مختلفی از جمله کلاف یا فریم، نشیمن گاه، تکیه گاه و همین طور پارچه و تودوزی آن را بررسی نمایید.

  • مبل بوردو مبل بوردو در گروه مبلمان کلاسیک قرار می‎گیرد، بنابراین برای ایجاد فضای رسمی در منزل بسیار مناسب است.
  • مبل های پذیرایی با داشتن ظاهری شیک و تمایل آن به سبک کلاسیک بیشتر در دورهمی های رسمی و مهم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • خرید مبل کلاسیک هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و همیشه می‌توان این مدل مبل‌ها را در سراسر جهان یافت و با استفاده از آن زیبایی منحصر به فردی را در خانه به ارمغان آورد.
  • در مبل هایی که بنابر نوع طراحی پایه های آنها بسیار ظریف هستند، شکستگی ها در این نقطه بنابر تحمیل وزن زیاد و یا بی احتیاطی در حمل و نقل ایجاد شده اند.

دلیلی وجود دارد که برخی از نمادین ترین مبلمان تقریباً منحصراً با چرم ساخته می‌شوند. پارچه مبل چرم بادوام و مقاوم در برابر لکه است و می‌تواند تقریباً در هر سبک خانه ای، از فوق مدرن تا سنتی قدیمی، کار کند. قسمت تاج کاناپه ها و صندلی های تک تماما منبت کاری می باشد که زمان انجام کار و تحویل این مدل از 30 تا 40 روز کاری می باشد. انتخاب رنگ چوب هم به سلیقه و انتخاب مشتری قابل تغییر است ولی در تخفیف فروشگاهی این رنگ چوب می مبل باشد.

مبلمان کلاسیک رایان

البته کشورهای فرانسه و انگلیس هم از رهبران این طراحی در آن دوره بودند. یعنی باورم نمی شد که کارتون اینقدر قشنگ و با ظرافت باشه . اول که خرید کردم گفتم پولم رفت و باید بیوفتم دنبال پس گرفتن پولم اما وقتی بهم زنگ زدید و گفتید که سرویس خواب که سفارش دادم رو دارید می فرستید خیالم راحت شد و وقتی راننده آورد و توی خونه نصبش کردیم ی تشکر جانانه ازتون کردم. واقعا ازتون ممنونم و امیدوارم همیشه همینطور عالی بمونید. چند وقت بود که برای خرید سرویس جهیزیه ام به تمام فروشگاه های اینترنتی سر زدم و فروشگاه های زاهدان رو گشتم.

ست مبل کلاسیک هشت نفره میراندا کد SKU ۲۲۰۰۰۵

انتخاب پارچه مناسب برای مبل راحتی مدرن کلاسیک به سلیقه افراد بستگی دارد. همانطور که اشاره شد در تمام مبل‌های کلاسیک، هنری بکار گرفته شده است که افراد با توجه به سبک مورد نظر خود می‌توانند پارچه دلخواه خود را انتخاب کنند. برای انتخاب پارچه مناسب و طرح مناسب آن از مبل مدرن کلاسیک باید به فضای قرار گیری مبل هم دقت کرد.

مبل 5 نفره کلاسیک کویین

مبل‌های مدرن دارای طراحی بسیار خاصی هستند و اکثرا در آن‌ها می‌توان چوبکاری‌های بسیار خاص و متفاوتی را مشاهده کرد، البته باید در نظر داشته باشید که بسیاری از این مبل‌ها دارای طراحی بسیار ساده‌ای نیز می‌باشند. دقت داشته باشید که مهم ترین عامل در مقاومت و استحکام یک مبل، کلاف مبل است. بک نکته مهم اینکه، هر چه چوب مبل تیره تر باشد، هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت آن بیشتر خواهد بود. از انواع مبل می توان به مبلمان اداری، مبل نئوکلاسیک اشاره داشت.