آشپزخانه شما، مواد غذایی من. –


هی، همه!

تابستان رسما در اوج خود است. و با آن، ما با دمای بی سابقه، به همان اندازه افزایش قیمت بنزین، و تورم چشمگیر که هزینه مواد غذایی را بالاتر و بالاتر می برد، ضربه می خوریم. من می دانم که برای بسیاری از مردم، حفظ یک رژیم غذایی سالم در مواجهه با این نوع استرس سخت است، که آشپزی می تواند بیشتر شبیه یک کار طاقت فرسا باشد، و اینکه سفر به خواربارفروشی می تواند اضطراب زیادی ایجاد کند. بنابراین من هیجان زده هستم که شروع آن را اعلام کنم امروز، برای مدت محدود، من با هوم سرآشپز شریک شده ام برای کاهش بخشی از این استرس، صرفه جویی در هزینه، و پختن وعده های غذایی متعادل و مغذی سرگرم کننده است.

حتی بهتر؟ من قرار است به صورت زنده در IG شرکت کنم تا بتو،م برخی از این دستور العمل ها را با هم بپزیم. برای جشن گرفتن این پیشنهاد زم، محدود، به سه نفر (از IG Live) فرصتی می‌دهیم تا برنده سه وعده غذایی رایگان (هر کدام دو وعده) شوند که 60 دلار ارزش دارد + ارسال رایگان! تنها کاری که باید انجام دهید این است که حاضر شوید، آستین ها را بالا بزنید، دستور آشپز خانه خود را با من بپزید، و شاهکار خود را با تگ ، به اشتراک بگذارید. @fitmencook و @،mechef در طی 24 ساعت.

این هفته تمام جزئیات (روز/زمان) IG Live را به اشتراک خواهم گذاشت، بنابراین مطمئن شوید که من را دنبال می کنید (@fitmencook) برای به دست آوردن همه deets!

110 دلار از قبض مواد غذایی بعدی خود تخفیف بگیرید

فقط برای مدت محدود (25 ژوئیه – 5 اوت، می تو،د غذاهای FitMenCook را از آن سفارش دهید HomeChef.com و بلند شوید تا 110 دلار تخفیف وقتی از کد استفاده می کنید FITMENCOK در هنگام چک ،

این معادل است 16 وعده غذایی رایگان، راستی.

در اینجا نحوه درخواست پیشنهاد آمده است:

  1. اون لینک رو بزن👆🏿
  2. یکی از دکمه‌های «غذاهای خود را انتخاب کنید» پیدا کنید
  3. طرح «آشپز خانگی» را انتخاب کنید
  4. هر یک از تنظیمات برگزیده خود را اضافه کنید (اختیاری)
  5. ایمیل و کد پستی خود را وارد کنید و هوم سرآشپز تأیید می کند که آنها به منطقه شما تحویل می دهند
  6. انتخاب کنید برای چند نفر غذا درست می کنید و چند وعده غذایی را می خواهید سفارش دهید
  7. راه اندازی حساب خود را تمام کنید (هر زمان که بخواهید می تو،د آن را لغو کنید)
  8. شروع به انتخاب اولین وعده های غذایی خود کنید! به دنبال غذاهایی باشید که نشان FitMenCook دارند—چهار غذای آشنای مورد علاقه طرفداران وجود دارد که می تو،د از بین آنها انتخاب کنید*

*دو دستور غذا در این هفته در دسترس خواهد بود، و دو دستور دیگر در هفته آینده ارائه می شود تا بتو،د دو هفته اول آگوست خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید.

از اینجا شروع کنید

چهار طرفدار مورد علاقه در درب شما:

در اینجا غذاهای خوشمزه، مغذی و پر جنب و جوش هوم سرآشپز و من به آشپزخانه شما می آوریم.

دو مورد اول این هفته (25 تا 29 ژوئیه) و دو مورد بعدی هفته آینده (1 تا 5 مرداد) قابل سفارش خواهند بود. غذاهایی که این هفته سفارش می دهید در هفته تحویل داده می شود 1 آگوست، و غذاهایی که در هفته آینده سفارش می دهید در هفته تحویل داده می شوند 8 آگوست.

1. پارم مرغ شکم پر

این وعده غذایی با کربوهیدرات و کا،ی از یک ک،یک ایتالیایی آمریکایی برخوردار است، سینه مرغ پر شده با پنیر همنام غذا، روی آن با مارینارا (و بله، پارم بیشتر) و در کنار کدو سبز سبزی، در فصل و زنگ قرمز سرو می شود. فلفل.

پارم مرغ شکم پر من را اینجا سفارش دهید و 110 دلار پس انداز کنید

2. گوشت انچیلادا

این کیت غذای دل،ب 15 دقیقه‌ای مملو از طعم‌های تازه الهام گرفته از غذاهای مکزیکی است، مانند پوبلانو و فلفل دلمه‌ای، لوبیا سیاه، ذرت، و فرسکو. این غذای متعادل در کنار نان گوشت بوقلمون آسان و بدون آماده‌سازی و روی آن سس انچیلادا قرار می‌گیرد، این غذای متعادل مطمئناً یک ضربه سریع و راحت در زمان غذا خواهد بود.

گوشت Enchilada من را اینجا سفارش دهید و 110 دلار پس انداز کنید

3. کاسه برنج رول تخم مرغ ،

این نسخه ساختارشکن از غذای چینی غذای چینی، غلتاندن و سرخ ، را از معا، آشپزخانه خارج می‌کند، اما طعم‌ها، از جمله فلفل دلمه‌ای تازه، پیاز سبز، و کلم، و گوشت ، بسته‌بندی شده با اومامی ساخته شده با فلفل دلمه‌ای شیرین و سس سویا را حفظ می‌کند. تختی از برنج یاس که روی آن نوارهای ونتون پوشانده شده است، برای همه ،، که هنوز در هر لقمه ای هوس آن را دارند.

قابل سفارش 8/1/22

4. تاکوی مرغ دودی چیپوتل

این تاکوها ،یبی عالی از شیرین، تند و دودی هستند که با مرغ چاشنی چیپوتل، ذرت تابست،، سالسا برشته شده در آتش، گواکاموله خامه‌ای و فرسکو ساخته می‌شوند. و بهترین بخش این است که آنها فقط در 15 دقیقه آماده می شوند!

قابل سفارش 8/1/22

چرا این کار را انجام می دهم؟

من اعتقاد راسخ دارم که غذا لازم نیست پیچیده باشد تا متعادل و خوشمزه باشد، و در حال حاضر فکر می‌کنم همه ما می‌تو،م از استراحت استفاده کنیم تا به اه، تغذیه‌ای خود ادامه دهیم. هوم سرآشپز همچنین می‌داند که دستور العمل‌های ساده و قابل اعتماد آن‌هایی هستند که به ما امکان می‌دهند به غذایی که می‌خوریم متصل شویم و همچنین برای همه چیزهای دیگر در زندگی که برنامه‌های ما را بسیار مشغول نگه می‌دارند، وقت بگذاریم. امیدوارم این دستور العمل های منحصر به فرد بتواند به شما الهام بخشد تا غذا، طعم و سرگرمی را در آشپزخانه بیابید، بدون توجه به آنچه در بشقاب خود دارید (جناسی در نظر گرفته شده).

بیایید آشپزی کنیم! برای ثبت اولین سفارش اینجا را کلیک کنید.

PS: فراموش نکنید که با جلسه آشپزی زنده IG همراه باشید تا فرصتی برای بردن غذای رایگان بیشتر داشته باشید!




منبع: https://fitmencook.com/your-kitchen-my-groceries/