اسپاگتی آل پومودورو – دختر آیووا می خورد


Spaghetti al Pomodoro دستور العمل من،ی برای برجسته ، گوجه فرنگی های رسیده و آبدار تابست، است. این غذای ماکارونی ساده تازه و سبک است!

ع، بالای سر یک چنگال در بشقاب اسپاگتی al pomodoro

ما به آن زمان از سال رسیده‌ایم که هوا بسیار گرم است، سیکاداها در اواسط صبح شروع به وزوز ، در درختان می‌کنند و در زمان خواب کاملاً کر می‌شوند، یا همان زمان مورد علاقه من از سال! من بچه ها را آ، هفته گذشته به پارک بردم و در حالی که خورشید غروب می کرد و سیکاداها می تپیدند، در شادی مطلق نشسته بودم، و بچه هایم همگی از این که هوا خیلی گرم بود خیلی اذیت شده بودند… کمی بعد رفتیم.

اوقات خوب

به هر حال، اینجا در غرب میانه، گروه کر روزانه سیکادا معمولاً نشانه خوبی است که گوجه فرنگی های محلی رسیده، آماده هستند و التماس می کنند که به اسپاگتی آل پومودورو تبدیل شوند. این دستور ساده، سبک و تازه سس گوجه فرنگی ایتالیایی با ماکارونی مانند تابستان در بشقاب است و من در تمام طول سال برای درست ،ش منتظر می مانم.

سس پومودورو نهایت سس گوجه فرنگی تازه ایتالیایی است!

قابلمه بزرگ پخت و پز سس پومودورو تازه

سس گوجه فرنگی پاستا

سس پومودورو، یا سالسا آل پومودورو، یک سس ماکارونی مبتنی بر گوجه فرنگی (pomodoro به م،ای گوجه فرنگی در ایتالیایی) است که از گوجه فرنگی تازه، روغن زیتون، نمک، سیر تازه و ریحان تازه تهیه می شود. آیا موضوعی را در اینجا حس می کنید؟ تازه، تازه، تازه!

ماکارونی آل پومودورو یا اسپاگتی پومودورو، به سادگی سس پومودورو است که با اسپاگتی پخته شده چرخانده شده است. در مورد من اسپاگتی بدون گلوتن. من اسپاگتی بدون گلوتن بر پایه ذرت و برنج را مانند باریلا ترجیح می دهم. این غذا معمولاً با موی فرشته یا پاستا لینگوئینی نیز درست می شود. هر چیزی که در انبار دارید، وقتی با این سس گوجه‌فرنگی سبک و لذیذ پوشانده شود، طعمی بهشتی خواهد داشت.

مواد لازم

من عاشق این هستم که سس پومودورو واقعاً بی مزه است و مواد ساده همه آنهایی هستند که تقریباً همیشه در دست دارم – به خصوص در تابستان.

  • گوجه فرنگی تازه: من برای سس پومودوروی تازه خود از گوجه فرنگی رسیده استفاده می کنم. مهم است که گوجه فرنگی بسیار رسیده باشد (ی،ی این بهترین غذا برای تهیه در ماه دسامبر نیست) و در صورت امکان محلی باشد.
  • روغن زیتون اضافی: EVOO طعم غنی به سس می دهد، به خصوص پس از دم کرده شدن با موسیر و سیر.
  • موسیر و سیر: موسیر تازه طعم پیاز لطیفی را اضافه می کند، در حالی که سیر طعم بی نظیری از سیر را به آن اضافه می کند.
  • ریحان تازه: ریحان تازه در اوا، فرآیند پخت و پز در سس پاره می شود، بنابراین طعم گیاهی آن هنوز در هنگام سرو به اوج خود می رسد.
  • قند: فقط یک پیمانه شکر اضافه می شود تا اسیدیته گوجه فرنگی متعادل شود.
  • نمک و فلفل: نوف گفت.
  • کره: کره معمولاً به سس پومودورو اضافه نمی شود، اما ما شخصاً دوست داریم که چگونه طعم این سس گوجه فرنگی تازه را صاف می کند. من آن را به سس گوجه فرنگی که با کنسرو گوجه فرنگی درست می کنم اضافه می کنم. فقط یک ترجیح شخصی است که دوست دارم شما آن را امتحان کنید.
  • ماکارونی: بدون اسپاگتی نمی تو،د اسپاگتی آل پومودورو داشته باشید! من اسپاگتی بدون گلوتن از ،یب ذرت/برنج را برای این غذا ترجیح می دهم، اگرچه می تو،د از ماکارونی مورد علاقه خود استفاده کنید. موی فرشته یا لینگوئینی هم خوشمزه است.
  • پنیر پارمسان: پنیر پارمسان تازه رنده شده روی هر کاسه اسپاگتی آل پومودورو، گی، روی این غذای باورن،ی است!

اسپاگتی پخته شده با سس گوجه فرنگی تازه ایتالیایی مخلوط شده است

دستور غذای من، برای خانواده

درست ، این پاستا همیشه من را به یاد تعطیلات بن و تعطیلات من در ساحل آمالفی در ایتالیا در نزدیک به 100 سال پیش می اندازد (یک یا دو سال بدهید یا بگیرید). ما در شهر کوچک و آرام پرایانو ماندیم، درست پایین ساحل از پوزیتانو توریستی و در پیاده روی روزانه خود از پله های سنگی که شما را به هر جایی که لازم بود می رساند، می شنویم و بوی آشپزی ،نان را می شنویم. خدای من، چندین بار بود که مجبور شدم بن را از زدن درب یکی از ،نین که درخواست می کرد برای شام بماند، بازدارم!

در این روزها، ما کاملاً این غذا را دوست داریم. آ،ین باری که آن را سرو کردم گوئن گفت:من دوباره و دوباره و دوباره به این نیاز دارم!و پسران من، که عموماً ترجیح می دهند گوشت چرخ کرده را در سس اسپاگتی خود ببینند، بسیار متش،، عاشق این دستور غذا هستند.

اسپاگتی آل پومودورو نمونه کامل ساده بهترین است. چند ماده تازه و روزمره را با هم ،یب کنید تا امشب این شام چرخشی و غیرقابل مقاومت را درست کنید!

چنگال چرخاندن پاستا پومودورو در بشقاب

طرز تهیه اسپاگتی آل پومودورو

مرحله 1: گوجه فرنگی ها را آماده کنید

اسپاگتی پومودورو را با پوست کندن بزرگ شروع کنید گوجه فرنگی رسیده انگور. این کار را به این صورت انجام می‌دهیم که کف گوجه‌ها را با علامت X می‌زنیم و سپس آن‌ها را به طور مختصر می‌جوش،م تا پوست آن‌ها شل شود.

گوجه فرنگی با علامت x در پایین

گوجه‌فرنگی‌های ،د شده را با احتیاط به یک قابلمه بزرگ آب در حال جوشیدن اضافه کنید و 30 ث،ه بجوش،د.

ملاقه ای که گوجه فرنگی را روی یک قابلمه آب جوش نگه می دارد

گوجه‌فرنگی‌ها را در آبکش بریزید تا آب آن‌ها گرفته شود، بعد از اینکه به اندازه کافی سرد شدند، پوست آن‌ها را جدا کرده و دور بریزید. آسان!

پوست یک گوجه فرنگی سفید شده را جدا کنید

گوجه‌فرنگی‌های پوست‌گرفته را ،د کنید، دانه‌ها، آب میوه‌ها و همه آن‌ها را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید.

کاسه گوجه فرنگی تازه ،د شده

مرحله 2: سس را شروع کنید

یک ماهیتابه بزرگ با کناره های بلند یا فر متوسط ​​هلندی را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید سپس اضافه کنید. روغن زیتون اضافی. پس از داغ شدن، ،د شده را اضافه کنید موسیر ها سپس 3-5 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند. تازه فشرده یا چرخ شده را اضافه کنید حبه های سیر سپس 30 ث،ه دیگر تفت دهید تا کاملا معطر شود اما قهوه ای نشود.

موسیر و سیر را در فر هلندی تفت دهید

مرحله 3: سس را بجوش،د

گوجه‌فرنگی‌های ،د شده را با یک پیمانه به تابه اضافه کنید قند سپس به مدت 30 دقیقه بجوش،د، گوجه فرنگی ها را هر چند وقت یکبار به کف و کناره های ماهیتابه بکوبید تا سس صاف شود و در صورت ،وم حرارت را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین قرار دهید تا پاشش کم شود.

وقتی سس 5 دقیقه برای پخت باقی ماند، تازه را اضافه کنید برگ های ریحان به قطعات کوچک پاره شده، به علاوه کره، نمک، و فلفل تازه ، خورده

مواد لازم برای پاستا پومودورو در قابلمه پخت و پز

مرحله 4: اسپاگتی را بجوش،د

در همین حال، زم، که سس 15 دقیقه یا بیشتر برای پخت باقی مانده است، قابلمه آبی را که برای پختن گوجه فرنگی در آن استفاده کردید، به جوش بیاورید و با سخاوتمندانه مزه دار کنید. نمک. اضافه ، رشته فرنگی اسپاگتی سپس شما دو گزینه دارید:

  1. پاستا را بپزید تا آل دنته شود، آبکش کنید، سپس روی بشقاب ها بریزید و سس پومودورو را روی آن سرو کنید. یا،
  2. پاستا را بپزید تا کاملاً آل دنته نشود سپس آن را با انبر به قابلمه سس منتقل کنید تا پخت مستقیم در سس تمام شود. در صورت نیاز پاشیده آب پخت ماکارونی اضافه کنید تا پاستا تا آ، بپزد.

من روش شماره 2 را ترجیح می دهم زیرا حتی پاستاهای بدون گلوتن نیز وقتی پخت و پز را در خود سس پاستا به پایان رساند، دوباره گرم می شوند!

اسپاگتی پخته شده را به یک قابلمه سس پومودورو اضافه کنید

این تمام چیزی است که او نوشته است! من به شما می گویم، این را یک بار درست کنید، تا تابستان آینده فقط گوجه فرنگی بکارید تا بتو،د آن را در صورت تقاضا درست کنید. خیلی تازه، خیلی سبک، خیلی خوشمزه. امیدوارم آ،ین لقمه اسپاگتی آل پومودورو را دوست داشته باشید – لذت ببرید!

ع، بالای سر یک چنگال در بشقاب اسپاگتی al pomodoro

دستور العمل های بیشتر ماکارونی جذاب

جایزه ایمیل رایگان

5 راز برای دلپذیرترین کریسمس

5 روز دستور العمل ها و پروژه های جشن بدون گلوتن برای بهترین کریسمس شما تا کنون!

قابلمه بزرگ پخت و پز سس پومودورو تازه

شرح

اسپاگتی آل پومودورو دستور العمل عالی برای برجسته ، گوجه فرنگی های آبدار و رسیده تابست، است. این غذای ساده و تابست، ماکارونی تازه و سبک است!

،اصر

  • 2-1/2 پوند گوجه فرنگی بسیار رسیده (~4 گوجه فرنگی بزرگ)
  • 1/4 فنجان روغن زیتون فوق بکر
  • 1 عدد موسیر، ،د شده
  • 4 حبه سیر، فشرده یا ریز شده
  • مقداری شکر
  • 1/4 فنجان برگ ریحان تازه
  • 2 قاشق غذاخوری کره
  • 3/4 قاشق چایخوری نمک
  • فلفل تازه ، خورده، به مزه
  • ۱۲ اونس اسپاگتی بدون گلوتن
  • پنیر پارمزان تازه رنده شده برای سرو (اختیاری)

جهت ها

  1. یک قابلمه بزرگ آب را روی حرارت زیاد بجوش،د. ته گوجه فرنگی ها را با علامت X کم عمق بکوبید و با دقت به قابلمه اضافه کنید و 30 ث،ه بجوش،د. گوجه فرنگی ها را در آبکش بریزید و درب قابلمه را بگذارید و حرارت را کم کنید تا گرم بماند.
  2. وقتی گوجه‌فرنگی‌ها داغ نشدند، پوست آن را جدا کنید و دور بریزید. گوجه‌فرنگی‌ها را ،د کنید، سپس آب، دانه‌ها و همه آن‌ها را به یک کاسه اضافه کنید و کنار بگذارید.
  3. روغن زیتون فوق بکر را در یک تابه بزرگ با کناره های بالا یا فر هلندی متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. موسیرها را اضافه کنید و 3 تا 5 دقیقه با کمی نرم تفت دهید. سیر را اضافه کنید و 30 ث،ه تفت دهید تا کاملا معطر شود اما قهوه ای نشود.
  4. گوجه فرنگی ،د شده و شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند و بجوشانند تا سس به قوام دلخواه برسد، 25-30 دقیقه، گوجه ها را هر چند وقت یکبار با کفگیر به دو طرف و کف ماهیتابه ،د کنید و در صورت ،وم حرارت را کم کنید تا پاشیده شدن آن کاهش یابد.
  5. در 5 دقیقه آ، فرآیند پخت، برگ های ریحان تازه را پاره کرده و کره، نمک و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند سپس مزه کنید و در صورت تمایل نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید.
  6. وقتی سس 15 دقیقه باقی ماند تا پخته شود، قابلمه آب را دوباره به جوش بیاورید و 1 قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه کنید. اسپاگتی را اضافه کنید سپس بپزید و آبکش کنید. پاستاهای پخته شده را داخل کاسه بریزید و در صورت استفاده، مقدار دلخواه سس پومودورو و پنیر پارمزان را روی آن قرار دهید. یا:
  7. اگر ترجیح می‌دهید پخت ماکارونی را در سس به پایان برس،د (در مقایسه با آبکش ، و سرو سس روی آن)، از انبر استفاده کنید تا پاستا را زم، که آل دنته کم است به سس منتقل کنید، سپس هم بزنید و بپزید تا آل دنته شود. در صورت ،وم ممکن است لازم باشد مقداری آب پخت ماکارونی اضافه کنید تا پاستا تا آ، بپزد.

یادداشت

  • لطفا توجه داشته باشید که ماکارونی بدون گلوتن معمولا در ظروف 12 اونسی فروخته می شود، در حالی که ماکارونی سنتی در ظروف 16 اونسی فروخته می شود. گفته می شود، اگر از ماکارونی معمولی استفاده می کنید، می خواهید فقط از 3/4 ظرف 16 اونس استفاده کنید.

دستور پخت و ع، ها 22/7 به روز شد.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، اسپاگتی آل پومودورو

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/pasta-pomodoro/