اسپرد فندقی شکلاتی سفید | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

شکلات سفید شیرین و فندق خام تازه این محصول را خانگی می کند پخش فندقی شکلاتی سفید عمیق، غنی و منحط نوتلا سفید خامه ای تضمین شده است که شیرینی شما را برآورده می کند و زم، که هوس یک چیز لذت بخش هستید، بهترین درمان است. تنها چیزی که برای تهیه آن نیاز دارید فقط 3 ماده است!

شکلات سفید فندقی پخش شده در یک شیشه مزون.

نوتلا یکی از شکلات های مورد علاقه من است. این بسیار همه کاره است، من عاشق درست ، نوتلای گیاهی خودم در خانه و استفاده از آن در دسرهایی مانند پیتزای نوتلا یا این بلوط های نوتلا دونات دوست داشتنی هستم.

به طور معمول، نوتلا با شکلات شیری یا شکلات تلخ درست می شود، اما گاهی اوقات من دوست دارم همه چیز را عوض کنم و با استفاده از شکلات چیپسی شکلات سفید شکلات فندقی درست کنم!

این پخش چیپس شکلات سفید به ،وان یک دیپ برای میان وعده های مورد علاقه شما مانند میوه یا چوب شور عالی است، اما بسیار همه کاره است – می تو،د از آن در انواع دستور العمل های مختلف استفاده کنید!

در یکی از این ایده‌های نان تست صبحانه، آن را روی یک نان تست بپاشید، یا آن را روی یک کاسه اسموتی مانند روی این کاسه اسموتی توت فرنگی یا کاسه اسموتی موز بریزید، آن را به ،وان رویه به این کاسه نان تست فرانسوی وگان یا بلغور جو دوسر پخته شده وگان اضافه کنید، یا از آن به جای (یا علاوه بر) شربت افرا برای روی این پنکیک های دور ریختنی خمیر ترش یا پنکیک های شیر بادام استفاده کنید!

شما به راحتی می تو،د آن را فقط با گرفتن چیپس های شکلات سفید وگان به جای شکلات های معمولی وگان کنید. هیچ ، نمی تواند تفاوت را تشخیص دهد! این اسپری فندقی سفید در صورتی که نیاز به مهم، داشته باشید بسیار عالی خواهد بود. اگر عاشق نوتلا شکلات سفید هستید، این پاشیده فندقی خانگی با شکلات سفید را دوست خواهید داشت.

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • گیاهخوار و بدون گلوتن
  • جایگزین سالم تر برای اسپردهای ،یداری شده در فروشگاه
  • صاف، ،ی و قابل پخش
  • مواد فوق العاده ساده
  • قند کم
  • یک پیچ و تاب سرگرم کننده در نوتلا معمولی
  • بدون طعم های مصنوعی
  • همه کاره – از آن در انواع دستور العمل ها استفاده کنید!
  • خوراکی زشت برای هوس های شیرین شما
  • بهترین اسپری نوتلا سفید خانگی!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

درست ، این پودر فندقی شکلاتی سفید با 3 ماده بسیار آسان است! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

مواد لازم برای تهیه فندقی شکلات سفید 3 ماده ای دستور پخت روی زمینه سفید.
  • فندق: چون نوتلا بدون آن طعم فندقی ک،یک نیست! توصیه می کنم از فندق خام و تازه برای بهترین طعم استفاده کنید. می تو،د از آجیل های دیگر نیز در این اسپری خامه ای استفاده کنید، اما اگر به دنبال طعمی شبیه نوتلا هستید، با فندق همراه شوید.
  • چیپس شکلات سفید: برای این دستور به شکلات ذوب شده نیازی نخواهید داشت، شما باید چیپس کامل را مستقیماً در غذاساز اضافه کنید. شکلات سفید سنتی فقط مخلوطی از شکر، شیر و کره کاکائو است که باعث می‌شود گیاه‌خواری نباشد. اگر می‌خواهید این دستور غذای گیاهی باشد، حتماً چیپس شکلات سفید وگان تهیه کنید.
  • روغن نارگیل: روغن نارگیل این دستور را خامه ای و قابل پخش می کند. همچنین باعث می شود در قفسه ماندگاری داشته باشد بنابراین نیازی به نگهداری در یخچال نیست. برای این کار می تو،د از روغن های گیاهی مانند روغن پالم استفاده کنید، اما آنقدرها هم سالم نیست.

🔪 دستورالعمل

در اینجا طرز تهیه این دستور پخت فندق شکلاتی سفید آمده است:

فر را از قبل گرم کنید، فندق را آماده کنید: فر را روی 350 درجه فارنهایت / 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د و کنار بگذارید. فندق ها را به صورت یک لایه روی ورقه پخت آماده شده پخش کنید.

فندق برشته شده روی یک ورقه پخت.

فندق را تفت دهید، پوست را جدا کنید: در فر به مدت 10 دقیقه یا تا زم، که فندق ها معطر شوند و پوست آن شروع به شکافتن کند، تفت دهید. فندق برشته شده را بردارید و داخل یک حوله آشپزخانه تمیز یا دستمال کاغذی بگذارید و ،ید تا پوست آن جدا شود.

فندق برشته شده را بین حوله های آشپزخانه مالیده تا پوست آن از بین برود.

اضافه ، به غذاساز: پوست ها را دور بریزید و فندق های پوست کنده را در غذاساز با سرعت بالا بریزید. آنقدر هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. این کار ممکن است تا 5 دقیقه طول بکشد، و برای ،اش دادن لبه‌ها متوقف شود.

نوتلا سفید در حال مخلوط شدن در غذاساز.

مواد باقیمانده را اضافه کنید: تمام مواد باقیمانده را به غذاساز اضافه کنید.

شکلات سفید به آسیاب ، فندق در غذاساز اضافه می شود.

،یب: مخلوط ، را به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که یکدست شود و هیچ توده ای باقی نماند ادامه دهید.

نوتلا سفید مخلوط شده در غذاساز.

فروشگاه یا خدمت: این شکلات سفید نوتلا را در یک شیشه در جای خشک و خنک نگه دارید.

نوتلا شکلات سفید را در شیشه ای ذخیره کرده و با قاشق در بشقاب قرار دهید.

💭 نکات تخصصی

  • در یخچال نگهداری نکنید زیرا این کار باعث می شود نوتلا سفید شما محکم شود و به راحتی پخش نشود. نگهداری محصول نهایی در دمای اتاق، دور از نور خورشید، بهترین گزینه برای قوام کامل هنگام سرو است.
  • اگر نوتلا سفید شما کمی نازک به نظر می رسد، نگران نباشید! در ابتدا در سمت نازک تر و روان تر خواهد بود، اما به مرور زمان غلیظ می شود تا یک قوام پخش شود.
  • تمام پوست های فندق را جدا کنید (این مرحله را نادیده نگیرید!) – اگر روی پوست باقی بم،د ممکن است کاملاً تلخ شود.
  • فندق پخش شده را در مایکروویو حرارت ندهید. گرمای بیش از حد می تواند خبر بدی برای این کره فندق شکلات سفید باشد، زیرا باعث از بین رفتن طعم می شود و ممکن است روغن را از بقیه مواد جدا کند. اگر می خواهید اسپردتان را گرم کنید، آن را در قابلمه ای روی حرارت ملایم تا متوسط ​​قرار دهید.
  • اگر غذاساز شما در پردازش فندق مشکل دارد مخلوط را ت،یم کرده و هر بار روی نیمی از فندق ها کار کنید. همچنین می تو،د شکلات را قبل از افزودن به فندق آب کنید تا از گلوله شدن آن جلوگیری کنید. همیشه از غذاساز استفاده کنید نه از مخلوط کن زیرا مخلوط کن خوب کار نمی کند.

📖 تغییرات

  • اسپرد بادام شکلاتی سفید: اگر طرفدار یا فندقی نیستید یا فقط بادام را ترجیح می دهید، فقط با جابجایی آجیل ها، این شکلات سفید بادامی را درست کنید. اگر بادام زمینی را ترجیح می دهید، حتی می تو،د با کره بادام زمینی به جای بادام زمینی کامل آزمایش کنید.
  • پودر فندقی شکلاتی تیره: این را می توان به راحتی با چیپس های شکلات تلخ یا چیپس های شکلات شیری معمولی در صورت تمایل درست کرد.
  • نسخه بدون قند: می تو،د از چیپس های شکلات سفید کتو شیرین شده با عصاره میوه راهب استفاده کنید تا این دستور غذا را 100% بدون قند درست کنید.
  • اسپری فندقی شکلاتی ن،ا: فقط با استفاده از چیپس های شکلات سفید ن،ایی، طعم لطیف ن،اع را اضافه کنید. شاید پیدا ، چیپس های شکلات سفید با طعم ن،اع وگان سخت تر باشد. اگر آنها را پیدا نکردید، فقط عصاره ن،اع را با چیپس های شکلات سفید وگان به دستور غذا اضافه کنید.
  • نوتلا شکلات سفید و،لی: با اضافه ، مقداری عصاره و،ل، طعم طبیعی و،ل عمیق تری به این اسپرید بدهید.

❓سوالات متداول دستور پخت

آیا آنها نوتلای شکلاتی سفید در فروشگاه ها دارند؟ از کجا می تو، آن را ب،ی؟

شکلات سفید نوتلا وجود دارد، اما یافتن آن در ایالات متحده چندان آسان نیست. به نظر می رسد در بریت،ا محبوب است، بنابراین باید آن را آنلاین سفارش دهید. یا، برای یک گزینه راحت تر و مقرون به صرفه، می تو،د این دستور پخت ساده شکلات سفید و فندق خانگی را درست کنید!

آیا نوتلا یک میان وعده سالم است؟

نه، نوتلا ،یداری شده از فروشگاه مملو از قندهای افزوده شده و مواد نگهدارنده است که آن را بیشتر شبیه یک خوراکی گاه به گاه می کند تا یک میان وعده سالم. نوتلا خانگی قطعا گزینه سالم تری است زیرا می تو،د مواد تشکیل دهنده و میزان شکری که به آن اضافه می کنید را کنترل کنید.

این دستور پخت شکلات سفید فندقی خانگی بسیار سالم تر است، زیرا یک وعده کمتر از 100 کا،ی و 4 گرم شکر دارد. اما همچنان باید در حد اعتدال از آن لذت ببرید، زیرا این خوراکی هنوز هم چربی نسبتاً بالایی دارد.

فندق خانگی و روکش شکلات سفید خانگی را چگونه نگهداری می کنید؟

به دلیل روغن نارگیل، این اسپری فندقی سفید چاک را نباید در یخچال نگهداری کرد. این باعث می شود روغن خنک شود و به یک جامد تبدیل شود و نتو،د مخلوط را پخش کنید. روغن نارگیل آن را در قفسه ثابت می کند، بنابراین باید آن را در یک ظرف در بسته، دور از آفتاب، در جای خنک در انبار نگهداری کنید. باید تا 4 هفته نگهداری شود.

اگر ترجیح می‌دهید اسپری خود را در یخچال نگهداری کنید و پس از نگهداری برای پخش شدن خیلی غلیظ شد، ظرف دربسته خود را به مدت 30 ث،ه تا 1 دقیقه در آب داغ فرو کنید. این کار روغن نارگیل را نرم کرده و قابل پخش تر می کند.

این دستور پخت شکلات فندقی را چگونه سرو می کنید؟

این دستور نوتلا شکلات سفید همه کاره است و می توان از آن به ،وان دیپ یا اسپری استفاده کرد. روی نان تست یا کروسانت، نان کشمشی دارچینی، یا حتی روی پنکیک یا بستنی، خوشمزه است. از آن به ،وان دیپ برای چوب شور، کراکر گراهام، میوه های مورد علاقه خود یا حتی با کوکی های شکلاتی و یک لیوان شیر در کنار آن استفاده کنید!

پودر فندق شکلات سفید به نان تست اضافه شده و با توت های تازه روی آن اضافه می شود

🍫 دستور العمل های شکلاتی خوشمزه بیشتر!

این دستور دسر گیاهی را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

اسپرد فندقی شکلات سفید

شکلات سفید شیرین و فندق خام تازه این فندق شکلات سفید خانگی را عمیق، غنی و منحط می کند. نوتلا سفید خامه ای تضمین شده است که شیرینی شما را برآورده می کند و زم، که هوس یک چیز لذت بخش هستید، بهترین درمان است. تنها چیزی که برای تهیه آن نیاز دارید فقط 3 ماده است!

زمان آماده سازی20 دقیقه

زمان پخت10 دقیقه

زمان کل30 دقیقه

دوره: دسر

غذا: آمریکایی، وگان

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، گیاهخوار

خدمات: 32 قاشق غذاخوری

کا،ی: 86کیلو کا،ی

  • تمام پوست های فندق را جدا کنید زیرا اگر روی پوست بماند ممکن است کاملا تلخ شود.
  • بسته به سرعت و قدرت غذاساز مورد استفاده، زمان مخلوط ، فندق ها به صورت خمیری صاف ممکن است متفاوت باشد.
  • همیشه از غذاساز استفاده کنید نه از مخلوط کن زیرا مخلوط کن خوب کار نمی کند.
  • نوتلا شکلات سفید را با میوه های تازه به ،وان دیپ، روی کروسانت، نان تست یا حتی روی پنکیک سرو کنید.
  • نوتلا در ابتدا رقیق و روان خواهد بود، اما به مرور زمان غلیظ می شود تا یک قوام پخش شود.
  • در یخچال نگهداری نکنید زیرا باعث سفت شدن آن می شود و به راحتی پخش نمی شود.
  • اگر غذاساز شما مشکل دارد که فندق ها را به حالت خمیری صاف درآورد، مخلوط را ت،یم کرده و نیمی از فندق ها را هر بار روی آن کار کنید.
  • مجدداً اگر غذاساز شما برای پردازش فندق‌ها به شکل خمیری یکدست مشکل دارد، ممکن است مفید باشد که شکلات را قبل از افزودن به فندق آب کنید و از توده‌های آن جلوگیری می‌کند.

خدمت: 1قاشق غذاخوری | کا،ی: 86کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 5g | پروتئین: 1g | چربی: 7g | چربی های اشباع شده: 2g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 4g | کلسترول: 1میلی گرم | سدیم: 6میلی گرم | پتاسیم: 68میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 4g




منبع: https://pickyeaterblog.com/white-c،colate-hazelnut-spread/