افکار جمعه – کافه آشپزخانه مل


دوستان! سلام.

مدت زیادی است که با یک پست افکار جمعه بررسی نکرده ام و واقعاً دلم برای شما تنگ شده است! من مصمم هستم که افکار جمعه را با نظم بیشتری بازگردانم زیرا آنها برخی از پست های مورد علاقه من برای نوشتن (و خواندن نظرات شما هستند!) هستند.

چطور هستید؟ مثل اینکه واقعا چطوری؟

چند ماه گذشته اینجا گردبادی بوده است. مطمئنم خیلی از شما هم همین احساس را دارید.

در اینجا پنج مورد است که در ذهن من بوده است، و مانند همیشه، دوست دارم از شما در نظرات بشنوم!

زندگی اخیرا

بالا،ه اینجا گرم شد، ی،ی مراتع و علف‌ها دیوانه‌وار رشد می‌کنند و ما زمان زیادی را بیرون می‌گذر،م (علف‌های هرز – SO.MANY.WEEDS).

دو بچه در حیاط پشتی فوتبال بازی می کنند

درختان میوه ما شکوفه می دهند و ما فقط پنج درخت دیگر کاشتیم! (و منظور من برایان است.) ما در حال حاضر دو سیب، دو آلو، سه هلو و یک گی، داریم. اکنون دو درخت گلابی، یک درخت گی،، دو عدد زردآلو و یک عدد شلیل داریم.

من در مورد رشد درختان میوه هیچ توصیه ای ندارم. خاک ما ،یف است اما ما در حال یادگیری هستیم و امیدواریم امسال درختان میوه جا افتاده ما با مقداری میوه واقعی به ما پاداش دهند (که توسط زنبورها و ،گوش ها خورده نمی شود!).

شکوفه های درخت میوه.

این بهار دیوانه‌کننده‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم. زندگی مطمئناً راهی برای پرتاب توپ های منحنی در زم، دارد که انتظارش را ندارید. چند ماه پیش، موقعیت برایان در محل کار به طور غیرمنتظره ای حذف شد. قطعاً این چیزی نبود که ما برای آن آماده شده بودیم، اما شاهد بودیم که در این میان برکات منحصر به فرد زیادی به ما رسیده است، از جمله فرصت هایی برای برایان تا شروع به کار برای خودش کند، کاری که او همیشه می خواست انجام دهد.

در چند روز اولی که برایان تمام وقت در خانه بود و لیست کارهایی را که برای او می گذاشتم تجربه می کرد تا به او کمک کنم تا در دوره می، یافتن شغل جدید مشغول بماند، مودبانه اما قاطعانه اعلام کرد که می خواهد رییس جدید. 😂

زن و شوهر با هودی پوش

من بیش از هر زمان دیگری از این فضای وبلاگ نویسی سپاسگزارم. من واقعاً دوست دارم اینجا باشم زیرا می‌توانم با شما ارتباط برقرار کنم، اما این وبلاگ از نظر مالی برای خانواده ما نیز کمک می‌کند (که در حال حاضر یک نعمت بزرگ است). من در چند ماه گذشته به شدت روی چند پروژه وبلاگ اضافی کار کرده ام، و به لطف برخی مهلت ها، فکر نمی کنم هیچ وقت در زندگی ام اینقدر کم خواب بوده باشم! فکر می‌کنم در انتهای تونل نور می‌بینم، که خوب است، زیرا بچه‌های من به مادرشان به شکل غیرزامبی نیاز دارند.

در مورد بچه‌ها، آنها مثل همیشه مشغول ورزش‌های بهاری، ردیف ، مشاغل تابست،، کار در ملک (اکنون که علف‌های هرز سریع‌تر از آن‌چه می‌تو،م آنها را بکشیم رشد می‌کنند)، ،ید ،های بیشتری در مزایده ، برای پرورش و همه چیز هستند. فراز و نشیب های دیگر زندگی کودک/نوجوان، از جمله رانندگان نوجوان جدید. برام دعا کن

سلفی مامان و پسر.

ما همچنین به طور رسمی وارد مرحله کشف چگونگی تربیت یک بزرگسال جوان شده ایم. از آنجایی که من حتی فصل های نوجو، را هنوز کشف نکرده ام، احساس می کنم احتمالاً یکی باید بیاید مجوز فرزندپروری مرا بگیرد؟ 😉 من برای این کار واجد شرایط نیستم. شعار تقلبی من تا زم، که آن را بسازید قوی است.

ریزش مو

به لطف ،یبی از پیری، مشکلات تیروئید، استرس و چه ،ی دیگر، موهای من در حال مبارزه هستند. من هرگز موهای بیش از حد ضخیم و شاداب نداشتم، اما مطمئناً نازک‌تر از همیشه هستند، به خصوص در امتداد خط من.

درست مانند هر چیزی که به سلامتی مربوط می شود، جستجوهای گوگل مرا غافلگیر می کند (و به نوعی نگرانم – وای، برخی از راه حل های پیشنهادی شدید هستند.

میم دم ،ی.

سطح تیروئید و کار خون من در حال حاضر طبیعی است. من هم نوترافول را بعد از شنیدن زیاد در مورد آن امتحان کردم، اما بعد از چند هفته مصرف آن را متوقف کردم زیرا واقعا معده من را ناراحت می کند (فکر می کنم به دلیل بیوتین که باعث می شود معده من احساس خوبی نداشته باشد).

به هر حال. فقط یکی دیگر از عوارض جانبی سرگرم کننده 40 سالگی من. آری

اگر نکاتی برای به اشتراک گذاشتن در مورد کمک به موهای نازک و نازک دارید، دوست دارم آنها را بشنوم!

عشق تمرین

سال گذشته، من یک برنامه وزنه برداری را دنبال کردم، برنامه Sadie Active، پس از دیدن پست یکی از دوستان در مورد آن. من همیشه *نسبتا** در ورزش متوسط ​​خوب عمل می کردم، اما می خواستم تمرینات با وزنه بیشتری را شروع کنم، که در طول سال ها فقط به صورت پراکنده انجام داده ام. (این کاملاً بدون حمایت است، من هزینه عضویت ماهانه خود را پرداخت می کنم.)

من گیر افتاده ام! این تا حد زیادی بهترین برنامه تمرینی است که من تا به حال انجام داده ام (در اینجا آمده است اکانت اینستاگرام سعدی اگر می خواهید بیشتر بد،د). من از سپتامبر تمرینات وزنه برداری را در برنامه انجام داده ام و احساس می کنم قوی تر از همیشه هستم.

برنامه تمرینی Sadie Active.

چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم این است که برنامه دقیقاً به من می گوید که چه کاری انجام دهم، چند بار آن را انجام دهم، و فیلم هایی برای نشان دادن فرم من، دارد. بدون حدس کار، دقیقا همان چیزی است که من نیاز دارم. همچنین، تمرینات هر هفته متفاوت است، که برای شخصیت من که با تمرینات تکراری واقعاً به راحتی خسته می شود، عالی است.

شما می تو،د تنظیمات “سالن ورزشی” یا “خانه” را انتخاب کنید. من از نظر رو، به ورزش در جمع حساسیت دارم، بنابراین همیشه در خانه ورزش می کنم. من یک باشگاه رسمی خانگی ندارم، فقط چند وسیله ورزشی تصادفی در اتاق جایزه ما پر شده است.

من ترجیح می‌دهم برنامه را روی تنظیمات «ورزشگاه» تنظیم کنم و تمرین‌ها را در خانه انجام دهم و تمرین‌ها را طوری تغییر دهم که با حداقل تج،اتم کار کنند.

چند قطعه کلیدی از تج،اتی که برای تمرینات خانگی استفاده می کنم. پیوندهای زیر پیوندهای وابسته از آمازون هستند. با بهترین قیمت ها به صورت آنلاین در سراسر محلی یا هر جای دیگر ،ید کنید.

تج،ات خانه اختیاری که می‌توان بعداً اضافه کرد یا اگر قبلاً آن را دارید یک امتیاز است: کتل ب،، توپ ورزشی، میله کشش، میله با وزنه های سنگین تر.

مدت زمان تمرین 45 تا 60 دقیقه است، اما با نصف ، تمام تکرارها به راحتی می توان آن را کوتاه کرد. من سعی می‌کنم در صورت داشتن زمان، هفته‌ای 3 تا 4 تمرین با وزنه به اضافه چند تمرین هوازی با شدت کم انجام دهم (مانند راه رفتن روی تردمیل، دوچرخه‌سواری با خانواده و غیره).

من نمی توانم به اندازه کافی در مورد این برنامه تمرینی بگویم. من مشتاقانه منتظر ورزش هستم (حتی اگر می دانم که درد خواهم گرفت!) و این به من کمک کرد تا عضله بسازم و قوی تر شوم (ببخشید، سلفی های خمشی وجود ندارد). عاشقشم!

K-درام

خب، من رسماً در قطار K-drama پریدم. حتی با وجود اینکه تمام خانواده بزرگ من در مورد Crash Landing on You شعر می‌گفتند (و همچنین به نظر می‌رسید همه افراد دیگر در جهان)، من مقاومت کردم. بیشتر به این دلیل که زیاد تلویزیون نگاه نمی‌کنم، و وقتی تماشا می‌کنم، دوست دارم بتوانم چند کار را انجام دهم. با این حال، خواندن زیرنویس ها به طور جدی انجام چند کار را محدود می کند، بنابراین من مقاومت کردم.

درام کره ای Crash Landing on You.

در فوریه واقعاً مریض شدم و در حالی که بیش از یک هفته در رختخواب بودم، تصمیم گرفتم در نهایت شیرجه بزنم.

من Crash Landing on You را تماشا کردم و آن را بسیار دوست داشتم، در یک ماه گذشته یا بیشتر آن را با برایان و کم تماشا کرده ام (بسیار دوست داشتنی است که Camryn روی شخصیت ها سرمایه گذاری کرده است). همچنین به طور جدی تمایل من برای سفر به سوئیس را تقویت کرده است. دو شخصیت اصلی در واقع در زندگی واقعی با هم ازدواج کرده اند، بنابراین برای همه ما عاشقانه های قلبی سرگرم کننده است! شما باید چند ،مت ابتدایی عجیب و غریب را پشت سر بگذارید و سپس واقعاً خوب می شود.

بعد از چند دقیقه، به سختی متوجه می شوید که در حال خواندن زیرنویس هستید. در واقع بعد از اتمام سریال ،م خوردم که به زبان کره ای مسلط هستم. 😂

برای تولد کم در اوایل این ماه، این را به او هدیه دادم پیراهن قلب انگشتی {aff. ارتباط دادن} (یک ژست دوست داشتنی در بسیاری از درام های K). از آن زمان تقریباً هر روز آن را می پوشد. 😍

زم، که روی تردمیل راه می‌رفتم یا دوچرخه‌سواری می‌کردم، به پاد،ت یا کتاب گوش می‌دادم. اکنون همه چیز درباره درام های K است. هیچ پشیم، ندارم

من پیشنهاد ،ب و کار، زادگاه چا چا چا، و دوره تصادف در عاشقانه را تماشا کرده ام. همه آنها به دلایل مختلف فوق العاده هستند. من از طرفداران پر و پا قرص «پیش‌بینی عشق و آب و هوا» یا «زندگی خصوصی او» نبودم.

استارت آپ درام کره ای

من و کم به تازگی شروع به تماشای استارت آپ کرده ایم و آن را دوست داریم. تا به حال، درام های K هوشمندانه، خنده دار و تمیز بوده اند، و من در این فکر هستم که آیا هرگز یک نمایش بدون زیرنویس را دوباره تماشا خواهم کرد. اوه، یک توصیه: اگر نمایش K-drama توانایی تماشای آن را با دوبله ،یسی دارد، این کار را نکنید. من آن را با Business Proposal امتحان کردم و به طرز مس،ه‌ای گیج کننده بود.

آیا هنوز در قطار K-drama پریده اید؟ اگر چنین است، موارد مورد علاقه شما چیست؟ وکیل فوق العاده وو در لیست بعدی من برای تماشا است!

چیزهایی که دوست دارم

خوب، من این را با چند چیز که اخیراً دوست داشتم به پایان می‌برم! {لینک‌های وابسته برای چیزهایی که در آمازون ،یده‌ام گنجانده شده است – هیچ چیزی حمایت مالی نمی‌شود. من چیزهایی را که خودم دوست دارم می ،م.}

  • این هست لباس تابست، مورد علاقه من (مخصوصاً بعد از امتحان ، لباس معروف سامرست که همه به آن علاقه دارند – این باعث شد که احساس کنم یک پیشگام دمدمی مزاج هستم). این لباس روان، سبک و بسیار ارزان تر است! من آن را به رنگ سبز و صورتی گلدار دارم.
  • من استفاده می کنم این ، پا هر شب قبل از خواب این شگفت انگیز است.
  • آیا از ذوب ، کره و انفجار آن در همه جا در مایکروویو متنفرید؟ آره منم همینطور. دیدم این کره های ذوب کننده مایکروویو در اینستاگرام، و تا کنون، آنها قطعاً عقل من را نجات می دهند.
  • مدتی قبل در استوری های اینستاگرام در مورد ریمل غیر لکه دار پرسیدم و صدها پاسخ با توصیه هایی درباره ریمل برای امتحان دریافت کردم. بهترین پیشنهادها ریمل تیوپی بود که قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده بودم (زندگی در زیر یک سنگ در اینجا)، بنابراین تصمیم گرفتم آن را اجرا کنم. ابتدا ریمل مژه دوبل لورآل را امتحان کردم که بیشتر توصیه شده بود، اما آن را دوست نداشتم. من سعی کردم مژه مایع Thrive Causemetics بعدی، و من آن را دوست دارم. من الان چندین ماهه که ازش استفاده میکنم و طرفدار فوق العاده ای هستم. این قطعاً گرانتر از ریمل ضدآبی هر روزه ای است که من سال ها استفاده می کردم (و ضد آب نیست، اما من به آن عادت کرده ام) … اما مدت زمان زیادی دوام می آورد. آری
  • من اینو ،یدم ظرف پخت سرامیکی برای ع،برداری اخیر، و تبدیل به یکی از تابه های پخت مورد علاقه من شده است! این یک هدیه عالی برای روز مادر خواهد بود (برای خود یا شخص دیگری!) 😉
  • این من است خود برنزه کننده مورد علاقه. بسیار ظریف است، به تدریج کار می کند، و فقط رنگی را که می خواهم روی پاهای سفید لیلی من به من می دهد. بوی ک،یک خود برنزه وجود دارد اما خیلی قوی نیست. من هفته ای یکی دو بار صبح ازش استفاده میکنم. پس از خشک شدن، یک لایه از آن را اضافه می کنم لوسیون بدن من هر روز استفاده می کنم و اصلا متوجه بو نمی شوید.
  • من و خواهر و برادرم ،یدیم این قاب ع، دیجیتال برای تولد مامانم اوایل امسال او یک ع، قدیمی داشت که دائماً روی پیشخوان آشپزخانه اش نگه می داشت، اما ما نمی توانستیم از راه دور به آن ع، اضافه کنیم، بنابراین همه ع، ها حداقل 10 ساله بودند. این قاب جدید به همه ما بچه ها اجازه می دهد تا تصاویر را از طریق یک برنامه در تلفن او آپلود کنیم، که بسیار عالی است زیرا ما سه نفر از ما چندین ایالت دور از مادرم زندگی می کنیم. او آن را دوست دارد!
  • ،یدم این جاروبرقی و بعد از چندین ماه، من هنوز واقعاً، واقعاً ارزشی را که به زندگی من می‌افزاید، قدرد، می‌کنم. از نظر فنی جذابیت این است که به طور همزمان جاروبرقی می کند و پاک می کند. من هنوز هم قبل از استفاده از کفپوش‌ها را به سرعت جارو می‌کنم تا میزان ،‌هایی که باید بعد از تمیز ، آن‌ها به حداقل برسد. از آنجا که طبقه پایین ما ا،راً کفپوش LVP است و ما در یک راهروی طول، گرد و غبار و در 25 هکتار زندگی می کنیم، کف خانه من بد می شود. تمیز ، بعد از آن کمی دردناک است اما هنوز برای من بسیار ارزش دارد. من از محلول تمیز کننده ای که با آن فروخته می شود استفاده نمی کنم. من فقط از آب استفاده می کنم و به خوبی تمیز می شود.

سلفی سیاه و سفید

ممنون از حضور شما دوستان

زندگی اخیراً کمی درهم و برهم و سنگین بوده است، مخصوصاً در رابطه با مادری و تمام فراز و نشیب های آن، اما من باید برای آن چیزهای زیادی شکرگزار باشم، ی،ی در میان احساس همه احساسات، گریه ، و اشک ریختن. در بالش ها فریاد می زنم، من نیز سعی می کنم به دنبال نعمت ها باشم، و بسیاری از آنها وجود دارد.

هفته آینده، من وبلاگ را با یک منبع سرگرم کننده و رایگان برای بچه هایی که فارغ التحصیل می شوند و خانه را ، می کنند، معرفی خواهم کرد، و همچنین چندین دستور العمل جدید خارق العاده در این ماه در راه است!

این یکی از مکان های خوشحال کننده من است و من واقعاً از همه شما سپاسگزارم! شهامت خود را دوست داشته باشید! 💗

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/friday-t،ughts-21/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با