اورزو خامه ای با مارچوبه و نخود فرنگی


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
اورزو خامه ای با مارچوبه و نخود فرنگی

این غذای ماکارونی خوشمزه و خامه‌ای با مارچوبه و نخود فرنگی تازه، روشن و لیمویی است – یک شام بهاری عالی. به علاوه، این گیاه وگان و بدون لبنیات است.

اورزو خامه ای با مارچوبه و نخود فرنگی

اورزو خامه ای با مارچوبه و نخود فرنگی

این پاستا سریع اورزو یک دستور العمل عالی برای شب‌های هفته است که می‌خواهید گوشت و لبنیات را حذف کنید. این همان بافت خامه ای ریزوتو است، فقط در ،ری از زمان بدون کره یا پنیر پخته می شود. ،یب تازه مارچوبه و نخود بهاره با پایه لیمویی و خامه‌ای تضاد زیبایی دارد، اما می‌تو،د آن را با سبزیجاتی که دوست دارید تغییر دهید. Orzo یک شکل ماکارونی سرگرم کننده است که من اغلب در دستور العمل ها استفاده می کنم، مانند کلم بروکلی و Orzo و Orzo با سوسیس، اسفناج و ذرت. و برای دستور پخت ریزوتو بیشتر، ریزوتو مارچوبه و ریزوتو قابلمه فوری با نخود را امتحان کنید.

اورزو لیمویی خامه ای

این دستور غذای خامه ای خامه ای اورزو از عشق و لیمو غذای ساده احساس خوب توسط جینین دونوفریو این دستور غذا خوشمزه شد و من حتی نخود فرنگی را دوست ندارم! جینین در کتاب آشپزی جدید خود، هر فصل را با دستور العمل هایی ت،یم می کند که به «حداقل آماده سازی و مواد اولیه» نیاز دارند و آنهایی که با «غذای آماده شده از قبل آماده شده اند». من خیلی از دستور العمل او را تغییر ندادم، به جز اینکه شراب را کم کردم و به جای 4 وعده، 5 وعده درست کردم، زیرا این کار بسیار زیاد است. اندازه‌های سرو هنوز سخاوتمندانه هستند، و فکر می‌کنم شما چقدر خوب است را دوست خواهید داشت!

مواد خامه ای اورزو

  • تره فرنگی: ،مت های سفید و سبز روشن دو عدد تره فرنگی را ،د کنید.
  • نمک و فلفل برای چاشنی
  • شراب سفید: یک شراب سفید خشک با کیفیت خوب انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید با شراب طبخ نکنید، آب سبزیجات را جایگزین کنید.
  • سیر: دو حبه سیر را رنده کنید.
  • اورزو: 12 اونس ماکارونی خشک را با استفاده از ترازوی آشپزخانه وزن کنید.
  • لیمو: به پوست و آب لیمو نیاز دارید.
  • مارچوبه: انتهای مارچوبه را برش دهید و نیزه ها را به قطعات یک اینچی ،د کنید.
  • نخود فرنگی: از نخود سبز منجمد استفاده کنید.
  • چاشنی زدن با گیاهان تازه، مانند ریحان یا ترخون و میکروگرین (اختیاری).

طرز تهیه اورزو خامه ای

  1. تره فرنگی: روغن زیتون را در فر متوسط ​​هلندی روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. تره فرنگی، نمک و فلفل را اضافه کنید و به مدت پنج دقیقه تفت دهید تا نرم شوند.
  2. شراب و اورزو: شراب را هم بزنید و به مدت 30 ث،ه بپزید. حرارت را کم کنید و سیر، ارزو و سه فنجان آب گوشت را اضافه کنید.
  3. دم ،: هم بزنید، روی آن را بپوش،د و 10 دقیقه بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا ن،بد. پوست لیمو و نصف فنجان آبگوشت را باز کرده و با آن مخلوط کنید. چند دقیقه با حرارت ملایم بپزید تا مخلوط خامه ای شود و ارزو کاملا پخته شود.
  4. سبزیجات بلانچ: یک قابلمه متوسط ​​آب نمک را بجوش،د. پس از جوش آمدن، مارچوبه و نخود را به مدت یک یا دو دقیقه سفید کنید تا نرم و سبز روشن شوند. سبزیجات را آبکش کنید و روی حوله بریزید تا خشک شوند.
  5. سبزیجات را مزه دار کنید: مارچوبه ها و نخودها را در ظرفی بریزید و با روغن زیتون، نمک، آبلیمو و فلفل بریزید.
  6. خدمت: قبل از سرو بررسی کنید که اورزو خیلی غلیظ نباشد. اگر چنین است، نصف فنجان آبگوشت باقی مانده را هم بزنید. اورزو را در کاسه ها بریزید و سبزیجات را روی آن قرار دهید. در صورت استفاده با سبزی های تازه، پوست لیمو و سبزی های سبز تزئین کنید. مزه دار کنید و با تکه های لیمو سرو کنید.

چه چیزی را با خامه اورزو سرو کنید

این ارزو ریزوتو خامه ای به تنهایی یک وعده غذایی سیر کننده است، اما می تو،د آن را با ماهی قزل آلا، مرغ یا یک غذای سالم سرو کنید. سالاد کنار بشقاب.

نحوه نگهداری ،ی Orzo

این اورزو خامه ای تا 4 روز در یخچال ماندگاری دارد. برای گرم ، مجدد، آن را در مایکروویو قرار دهید تا گرم شود.

تغییرات

  • سبزیجات: سبزیجات را با هر چیزی که دارید عوض کنید – کدو سبز یا کلم بروکلی تابست، نیز دوست داشتنی خواهد بود. حتی می تو،د اسفناج تازه را هم بزنید تا پژمرده شود.
  • پروتئین: اگر می خواهید پروتئین بیشتری اضافه کنید، پاستا را با مرغ یا میگو ،د شده امتحان کنید.
  • پنیر: روی اورزو خامه ای را با پارمزان یا فتا بپوش،د.
نخود و مارچوبه
اورزو خامه ای با مارچوبه و نخود فرنگی

دستور العمل های Orzo بیشتری که دوست خواهید داشت

آمادگی: 15 دقایق

پختن: 30 دقایق

جمع: 45 دقایق

بازده: 5 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 3/4 فنجان

  • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در فر متوسط ​​هلندی روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

  • تره فرنگی، 3/4 قاشق چایخوری نمک و چند حلقه فلفل را اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که نرم شوند تفت دهید. شراب را هم بزنید و بگذارید 30 ث،ه بپزد.

  • حرارت را کم کنید و سیر، ارزو و 3 فنجان آب گوشت را اضافه کنید. هم بزنید، روی آن را بپوش،د و بگذارید 10 دقیقه بپزد و هر از گاهی هم بزنید تا ن،بد.

  • پوست لیمو و 1/2 فنجان دیگر آبگوشت را باز کرده و به آن اضافه کنید. به مدت 2 تا 4 دقیقه روی حرارت کم بپزید و هم بزنید یا تا زم، که مخلوط خامه ای شود و ارزو پخته شود.

  • در همین حال، یک قابلمه متوسط ​​آب نمک را به جوش بیاورید. مارچوبه و نخود را در آب در حال جوش بریزید و به مدت 1 تا 2 دقیقه یا تا زم، که نرم اما همچنان سبز روشن باشد، سفید کنید. آبکش کنید، به حوله آشپزخانه منتقل کنید و خشک کنید.

  • سبزیجات را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید و با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون باقیمانده، ¼ قاشق چای خوری نمک باقیمانده، آب لیمو و چند حلقه فلفل بریزید.

  • قبل از سرو، قوام orzo را بررسی کنید. اگر خیلی غلیظ شد، 1/2 فنجان آبگوشت باقی مانده را هم بزنید.

  • اورزو را در کاسه ها بریزید و مخلوط سبزیجات را روی آن قرار دهید. در صورت استفاده با سبزی های تازه، پوست لیمو و سبزی های سبز تزئین کنید. مزه دار کنید و با تکه های لیمو سرو کنید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 1 3/4 فنجان، کا،ی: 423 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 64 g، پروتئین: 13 g، چربی: 12 g، چربی های اشباع شده: 1.5 g، سدیم: 323 میلی گرم، فیبر: 6 g، قند: 6 g




منبع: https://www.skinnytaste.com/creamy-orzo-with-asparagus-and-peas/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با