ایران-آشپزی بهترین غذاهای ایرانی از طریق دستور العمل های ما-غذا شرقی

شاید حتی گیاهخوار باشید و ندانید بین غذاهای سنتی ایرانی چه غذایی مناسب شماست. میرزا قاسمی یکی از این غذاهای نونی است که میتوانید روی آن حساب کنید. این غذا هم مثل خورشت فسنجان با این که اصالتا شمالی است، بین همه ایرانی ها طرفدار دارد و در هر منطقه ای به روش های مختلف با تفاوت های اندکی تهیه می شود.

  • چیزی که با اطمینان می توانیم آن را بیان کنیم این است که لیست غذاهای ایرانی نشان می دهد که می توانیم طیف گسترده ‌ای از غذاهای جذاب و خوشمزه را در آن مشاهده کنیم.
  • اکبر جوجه یکی از انواع غذاهای پر طرفدار و خوشمزه ایرانی است که اصالت آن متعلق به شهرستان گلوگاه می باشد.
  • خورش قیمه یکی از انواع غذاهای سنتی و بسیار پر طرفدار ایرانی است که دستورها و مواد متنوعی تهیه می شود.

از انواع کباب‌های ایرانی گرفته تا انواع ته‌چین‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه که معمولاً آن‌ها را فراموش می‌کنیم. «کوفته سبزی» یکی از غذاهای ایرانی و جزو غذاهای اصیل شیرازی‌هاست. همان‌طور که از اسم این غذای ایرانی مشخص است، در طرز تهیه این کوفته سنتی، سبزی به عنوان ماده اصلی استفاده می‌شود. بنابراین رنگ آن هم با سایر انواع کوفته متفاوت و در نتیجه سبز خواهد بود. این غذا در اصل یک غذای مجلسی برای شیرازی‌‌ها است و با نان سرو می‌شود.

طرز تهیه خوراک کدو سبز خوشمزه

برای طرز تهیه تاکو گوشت مکزیکی با خمیر ترتیلا اینجا کلیک کنید. تاکو همچنین ادویه خاصی دارد که از ترکیب چند ادویه درست می‌شود. برای تهیه نان ترتیلا آرد ذرت و گندم به همراه مجله خبری غذا روغن مایع و آب استفاده می‌کنیم. در مرحله اول برای تهیه خورشت آلو اسفناج، پیازها را پوست بگیرد و بشویید. سپس آن‌ها را با یک چاقوی مناسب به صورت خلالی خرد کنید.

طرز تهیه کباب چنجه | دستور پخت کباب چنچه نرم و خوشمزه با گوشت گوساله و گوسفند

سپس پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و سیر را رنده کنید. یک قابلمه را انتخاب کنید و مقداری روغن مایع درون آن بریزید و بر روی اجاق گاز با حرارت ملایم قرار دهید. آبگوشت یک غذای سنتی و خوشمزه است که دورهمی می‌چسبد و به همین دلیل اکثر ایرانیان در ظهر جمعه آن را درست می‌کنند.

۲۷-دم پختک

پرورش دام با تغذیه طبیعی به طرز شگفت آوری طعم گوشت را دلچسب می‌کند. یکی از غذاهای بسیار معروف و پر کالری کرمانشاه دنده کباب است که غذایی اعیانی و بسیار خوشمزه به حساب می آید و در ابتدای لیست بهترین غذاهای ایرانی است. طبخ این کباب بنا به سلیقه مسافران متفاوت است برخی بصورت گریل و برخی بر روی منقل آن را میل می‌کنند که البته هر چه حرارت آن ملایم تر و زمان آن بیشتر باشد آنرا لذیذ تر خواهد کرد. دنده کباب که از غذاهای سنتی کرمانشاه به حساب می آید با دنده گوسفند بوده و ظاهر آن نیز نشان دهنده این است که از قسمت های بسیار چرب گوشت است. گوشت دنده برشی است از گوشت پشت بدن حیوانات که به طور عمودی بریده شده و معمولا شامل بخشی از دنده نیز می‌شود.