باشگاه آشپزی عشق و لیمو – فوریه!


این ماه به چالش کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید! ورود به آن آسان است و یک برنده خوش شانس جایزه ای دریافت خواهد کرد. تمام جزئیات را در زیر بیابید.





کلوپ آشپزی ما راهی سرگرم کننده برای جشن گرفتن از جامعه خوانندگان Love & Lemons است. مفهوم فوق العاده ساده است – هر ماه، من یک دستور غذا را انتخاب می کنم. شما آن را می سازید، و شما به من ایمیل بزنید یک ع،. در پایان ماه به صورت تصادفی یک برنده را برای دریافت جایزه انتخاب می کنم.

من عاشق احساس اجتماعی هستم که از افراد زیادی که هر ماه یک دستور غذا می پزند. ما امروز چالش فوریه خود را با دستور پخت سوپ گوجه‌فرنگی آغاز می‌کنیم و امیدوارم شما هم به این سرگرمی بپیوندید. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

به کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید

  1. هر ماه یک دستور فصلی را انتخاب می کنم. برای لیست ایمیل ما ثبت نام کنید تا به محض اینکه دستور پخت هر ماه را به اشتراک بگذارم متوجه شوید.
  2. آن دستور را در طول ماه درست کنید.
  3. یک ع، از آن بفرستید [email protected] تا پایان ماه این بار آ،ین مهلت 28 فوریه است!
  4. برای دریافت جایزه، نظر خود را بنویسید (شامل نام و نام خانوادگی شما) در پست وبلاگ دستور العمل چالش پس از ارسال ع، خود.
  5. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

جایزه: کارت هدیه 200 دلاری غذای کامل!

در پایان ماه، من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه ع، ها را پست می کنم. این بار، ما یک را تقدیم می کنیم کارت هدیه 200 دلاری کل غذا.


سوپ گوجه فرنگی در کاسه ای که روی آن روغن زیتون، شیر نارگیل و برگ های تازه ریحان است


چه چیزی راحت تر از سوپ گوجه فرنگی خامه ای؟! این دستور نوستالژیک یکی از غذاهای مورد علاقه من برای پختن در روزهای خا،تری فوریه است. گرم کننده، غنی و خوش طعم است و به مواد اولیه انباری نیاز دارد. من دوست دارم که برای درست ،ش مجبور نباشم در آ،ین لحظه به یک خواربارفروشی سرد و سرد بروم!

من دو گزینه در این دستور سوپ گوجه فرنگی پیشنهاد می کنم. می تو،د از خامه غلیظ برای یک سوپ گوجه فرنگی واقعاً ک،یک استفاده کنید یا می تو،د برای وگان شدن آن را در شیر نارگیل قرار دهید. هر دو نسخه خوشمزه هستند! من می دانم که شیر نارگیل در سوپ گوجه فرنگی ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد، اما کاملاً کار می کند. این سوپ را غنی و خامه ای می کند و نمی تو،د طعم نارگیل را یک ذره بچشید!

این سوپ را با نان ،د شده یا ساندویچ پنیر کبابی سرو کنید تا به ،وان یک وعده غذایی درست شود.

وارد چالش فوریه شوید

می خواهید وارد شوید؟ در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  1. دستور پخت سوپ گوجه فرنگی من را در فوریه درست کنید.
  2. یک ع، از آن بفرستید [email protected] تا 28 فوریه
  3. برای دریافت جایزه، پس از ارسال ع، خود، در پست وبلاگ سوپ گوجه فرنگی نظر بدهید. (یک ع، ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با ع، ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.
  5. برای اطلاع از دستور العمل ماه آینده در لیست ایمیل ما ثبت نام کنید!

من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه ع، های شما را در اوایل فوریه به اشتراک می گذارم.

دستور غذای ماه گذشته

دستور غذای ماه گذشته سالاد کلم سزار من بود. این سالاد مقوی و مقوی با نخود ترد، کروتون ترد و آووکادوی خامه ای پر شده و در یک سس غنی و تند ریخته می شود. نظر شماره 1 شما این بود که تمام بافت های این ظرف را دوست داشتید، که مورد علاقه من نیز در مورد آن است! خیلی خوشحالم که موفق شد.

این هم همه ع، های شما:






























و تبریک به برنده ما علیزا!





برای جمع بندی

وارد چالش باشگاه آشپزی فوریه با …

  1. درست ، دستور پخت سوپ گوجه فرنگی در فوریه.
  2. ارسال ع، از آن به [email protected] تا 28 فوریه
  3. گذاشتن نظر در پست وبلاگ سوپ گوجه فرنگی برای دریافت جایزه پس از ارسال ع،. (یک ع، ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با ع، ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

آشپزی مبارک!




منبع: https://www.loveandlemons.com/love-lemons-cooking-club-february-3/