براونی وگان – بهترین دستور غذا!


این دستور پخت براونی وگان شکلات تلخ خانگی، غنی، نرم، خفن و شکلاتی ممکن است تبدیل به دسر مورد علاقه جدید شما شود!

طرز تهیه براونی وگان شکلات تلخ
آن را پین کنید

بهترین براونی های گیاهی

شما عاشق این براونی های شکلاتی خوشمزه، بدون دانه های سیاه، بدون توفو یا ،ما، بدون کره یا آرد نارگیل و بدون تخم مرغ یا تخم کتان خواهید شد.

من همچنین دوست دارم براونی با مواد غیر معمول درست کنم، و براونی سیب زمینی شیرین من بین خوانندگان بسیار محبوب است.

اما گاهی اوقات چیزی که شما می خواهید یک دستور العمل ساده و مقرون به صرفه برای براونی است که مواد اولیه ساده ای دارد و نیازی به سفارش آن در آمازون نیست یا برای یافتن آن یک سفر ویژه به W،le Foods انجام دهید.

و گاهی اوقات چیزی که شما هوس می‌کنید، شکلاتی‌های شیرینی است که از دوران کودکی به یاد می‌آورید، فقط با موادی که برای شما من،‌تر هستند و به شما امکان می‌دهند بیشتر از آن لذت ببرید.

این بهترین دستور غذای براونی وگان برای این مواقع است، با مهر تایید حتی گوشتخواران هاردکور.

این کیک ماگ شکلاتی را نیز درست کنید

در بالا، ویدیوی دستور پخت براونی وگان را تماشا کنید

آیا می تو،د براونی را بدون تخم مرغ درست کنید؟

بزرگترین چالش با براونی های گیاهی، ،باندن آنها به یکدیگر و اضافه ، رطوبت بدون استفاده از تخم مرغ یا لبنیات است.

بسیاری از دستور العمل های براونی وگان در اینترنت به تخم کتان، آکوافابا یا دانه های چیا آسیاب شده به ،وان جایگزین تخم مرغ نیاز دارند. برخی دیگر از توفو ابریشمی برای افزایش رطوبت استفاده می کنند.

این مواد در پخت وگان معجزه می‌کنند، و من به شدت توصیه می‌کنم اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، آنها را امتحان کنید. اما همه وقتی از آنها خواسته می شود دسر لحظه آ،ی را برای یک مهم، یا برای یک دوست گیاهخوار تهیه کنند، آرد کتان یا دانه چیا در دسترس ندارند.

بنابراین امروز، من می‌خواستم دستوری ارائه کنم که فقط از مواد اصلی انبارداری استفاده می‌کند و همچنان براونی‌های شکلاتی جویدنی، مرطوب و غلیظی به دست می‌دهد.

اگر احساس ماجراجویی می کنید، حتماً براونی بلک باقالی من را امتحان کنید.

آنها محبوب ترین دستور العمل بدون گلوتن و وگان هستند که من تا به حال منتشر کرده ام، با بیش از 3000 بررسی و 5 میلیون اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی.

براونی بدون تخم مرغ بدون لبنیات

دستور العمل های بیشتر براونی وگان

براونی پروتئینی

براونی کره بادام زمینی

براونی نخود

براونی های تمرینی شکلاتی

براونی کدو سبز

یا اگر می‌خواهید یک براونی شکلاتی یک وعده منحط را داشته باشید که در کمتر از پنج دقیقه در مایکروویو درست شود، این براونی گیاهی را در لیوان هم بزنید.

آیا وگان ها می توانند براونی بخورند؟ همانطور که دستور العمل های بالا ثابت می کند، پاسخ کاملاً مثبت است.

براونی های گیاهی شکلاتی

مواد تشکیل دهنده براونی شکلاتی بدون لبنیات

این دستور شامل پودر کاکائو معمولی شیرین نشده، پودر کاکائو هلندی اختیاری، آرد، نمک، آب، شکر یا شکر نارگیل تصفیه نشده، نشاسته ذرت، روغن، بکینگ پودر، عصاره و،ل خالص و چیپس شکلات اختیاری است.

اگر نمی تو،د کاکائو هلندی را بیابید، خوب است از یک فنجان کامل پودر کاکائو معمولی شیرین نشده استفاده کنید. با این حال، برای اصیل ترین طعم براونی جعبه ای، توصیه می کنم اگر می تو،د کاکائو هلندی را نیز اضافه کنید.

آرد اسپلد مورد علاقه شخصی من برای این براونی های گیاهی است. آرد همه منظوره بدون گلوتن یا سفید یا آرد جو دوسر نیز موثر است. در اینجا آرد نارگیل یا بادام را جایگزین نکنید.

یک دستور العمل بدون شکر و کتو براونی در جعبه دستور زیر برای ،، که می خواهند با آرد بادام پالئو براونی درست کنند وجود دارد.

روغن نباتی، روغن آفتابگردان یا روغن نارگیل ذوب شده گزینه های خوبی برای پخت وگان هستند. جایگزینی روغن با موز یا سس سیب توصیه نمی شود، زیرا قهوه ای متراکم و صمغی که فاقد عطر و طعم است به دست می آید.

برای براونی های گیاهی بدون روغن، این براونی های سالم را درست کنید

براونی وگان با یک قاشق بستنی و،لی بدون لبنیات

ایده های برتر برای براونی های گیاهی

براونی های تصویر شده با یک قاشق بستنی نارگیل روی آن ها ریخته می شود.

یا براونی های فاج شکلاتی را به صورت ساده یا با توت فرنگی، گی، یا مربای تمشک ،د شده و خامه نارگیل سرو کنید.

همچنین می‌تو،د روی آن‌ها را با شکلات ،یداری شده از فروشگاه (بسیاری از مارک‌ها به طرز شگفت‌آوری گیاهی هستند)، کارامل گیاهی، نوتلا خانگی، یا گاناش شکلاتی آسان زیر: 1/2 فنجان پودر کاکائو، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص یا آ،، و 1 2 فنجان روغن نارگیل بکر، ذوب شده. مواد را با هم مخلوط کنید تا یک سس رقیق درست شود. روی براونی ها ،ید و 20 دقیقه در یخچال یا فریز کنید تا خودش را بگیرد.

براونی وگان با فراستینگ شکلاتی

طرز تهیه براونی وگان

آب، روغن و عصاره و،ل را با همزن بزنید. اگر از آرد کتان استفاده می کنید، آن را هم بزنید. کنار بگذارید.

فر را با دمای 330 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب را چرب کنید یا کف قالب را با کاغذ روغنی بپوش،د. برای براونی های غلیظ از یک تابه هشت اینچی استفاده کنید. برای براونی های نازک تر، یک تابه پخت استاندارد نه در سیزده اینچی را انتخاب کنید.

در یک کاسه بزرگ، همه مواد باقی مانده را خیلی خوب هم بزنید. سپس مواد مایع را با هم مخلوط کنید تا خمیر براونی وگان شکل بگیرد.

از یک کاردک یا قاشق برای صاف ، خمیر شکلاتی در تابه آماده شده استفاده کنید. قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت شانزده دقیقه بپزید. (زمان پخت را برای براونی ها در یک تابه هشت اینچی به بیست و چهار دقیقه افزایش دهید.)

براونی های گیاهی وقتی از فر بیرون می آیند باید کمتر پخته به نظر برسند. اجازه دهید سرد شوند، سپس بدون درپوش در یخچال قرار دهید. بعد از چند ساعت سفت می شوند و طعم و بافت آن روز بعد بسیار بهتر می شود.

برای طراوت، باقی مانده براونی ها را در یخچال نگهداری کنید، شب اول بدون درپوش یا خیلی شل بپوش،د، سپس تا چهار روز کاملاً در ظرف دربسته قرار دهید.

همچنین می تو،د باقی مانده ها را با یک کاغذ روغنی در بین لایه های براونی برش داده و فریز کنید تا به هم ن،بند. قبل از سرو گرم یا ذوب کنید.

براونی های فاج شکلاتی بدون تخم مرغ آسان
  • 1 فنجان اب
  • 1 قاشق غذاخوری عصاره و،ل خالص
  • 2/3 فنجان روغن
  • 3/4 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده
  • 1/4 فنجان کاکائو هلندی یا پودر کاکائو غیر شیرین اضافی
  • 1 فنجان املای، آرد سفید، ap gf یا جو دوسر (برای بدون آرد، این کتو براونی ها را امتحان کنید)
  • 1/4 قاشق چایخوری + 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/2 فنجان شکر قهوهای، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 1/3 فنجان شکر سفید، در صورت تمایل تصفیه نشده، یا مخلوط پخت استویا
  • 2 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت یا کتان آسیاب شده
  • 2/3 فنجان مینی چیپس شکلاتی، اختیاری
  • 3 ماده اول را با همزن بزنید سپس کنار بگذارید. (اگر از کتان استفاده می کنید، آن را هم بزنید.) فر را با دمای 330 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب 9×13 یا یک قالب 8×8 را برای براونی های غلیظ چرب کنید یا کاغذ روغنی بپوش،د. در یک کاسه بزرگ، همه مواد باقی مانده را هم بزنید. سپس مواد مایع را هم بزنید تا به شکل خمیر براونی در بیاید. به طور یکنواخت داخل تابه بریزید. 16 دقیقه یا اگر از قالب 8×8 استفاده می کنید، 24 دقیقه بپزید. براونی ها وقتی بیرون می آیند باید زیرپوستی به نظر برسند. بگذارید خنک شود، سپس بدون درپوش (یا خیلی شل) در یخچال بگذارید. بعد از چند ساعت شروع به سفت شدن می کنند و تا روز بعد خوب و قابل برش شدن هستند. براونی ها نیز روز بعد غنی تر و شیرین تر می شوند. پس از روز اول، باقیمانده غذاها را تا 4 روز در ظرف دربسته در یخچال بگذارید یا تا سه ماه در فریزر بگذارید.در صورت تمایل، روی آن را با پنیر خامه ای شکلاتی یا یکی از ایده های تاپینگ براونی گیاهی که در بالا ذکر شده است، روی آن قرار دهید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های ساده شکلات وگان

دستور تهیه موس شکلات تلخ وگان ساده در کاسه هایی با گل رز

موس شکلاتی وگان

نان موز شکلاتی

نان موز شکلاتی

موس آووکادو شکلاتی

موس شکلاتی آووکادو

دستور پخت کیک اورئو

اوریو کیک

طرز تهیه کیک فاج شکلاتی وگان

کیک شکلاتی وگان

3 ماده لقمه کره بادام زمینی

توپ های کره بادام زمینی 3 ماده

ترافل های شکلاتی که در پودر کاکائو غلتیده شده اند، گاز می گیرند

ترافل شکلاتی

،o-breakfast-recipes.png

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/vegan-brownies-recipe-best/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-brownies-recipe-best