بررسی تخصصی بهترین رستوران های تهران +ویدیو +نظرات + تصاویر + نقشه-غذا شرقی

اگر خیلی دیزی خوردن را دوست دارید حتما برای یک بار هم که شده دیزی ایرانشهر را امتحان کنید. درست است که قیمت آن به نسبت جاهای دیگر کمی بالاست اما کیفیت سرویس دهی و حال و هوای رستوران راضی تان می کند. بعد از هزینه ی غذا باید در نظر بگیرید که این رستوران به جز دیزی هیچ غذای دیگری ندارد.

  • جوری که شاید شبیهش را در رستوران‌های گیلکی تهران هم نتوانید پیدا کنید.
  • رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده.
  • از دیگر رستوران های خوب تهران که در لیست رستوران های لوکس تهران نیز قرار می‌گیرند می‌توان به رستوران شاندیز (جردن)، رستوران لبنانی کوبابا (جردن)، رستوران چینی اژدهای طلایی (پل رومی) و رستوران برزیلی رودیزیو (پالادیوم) اشاره کرد.
  • رستوران گردان برج میلاد در بزرگراه همت غرب، در برج میلاد قرار دارد.

این رستوران که در ضلع شمالی میدان تجریش و داخل پاساژ تندیس قرار دارد، انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی را به‌صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد. بوفه این رستوران دارای بخش‌های مختلفی است و در هر بخش می‌توانید غذای مدنظر خود را بیابید. درباره تنوع غذاهای رستوران اردک آبی فقط همین بس که در بوفه نان آن حدود 30 مدل مختلف نان وجود دارد!

شمال تهران

فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری. پس اگه به این مجله خبری غذا شهر سبز سفر کردی رستوران سنتی مهتاب رو از دست نده. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه.

آدرس رستوران شاندیز جردن

رستوران اصیلنام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست! این رستوران واقعا حس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر آنچه در این رستوران دنج و دوست داشتنی که در منطقه یک تهران قرار دارد به چشم می‌خورد، لوکس، ساده و بسیار دیدنی است. فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است. کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد!

رستوران میخوش در منطقه بلوار فردوس تهران آغاز به کار کرد و توانست با غذاهای بسیار خوبش در میان مردم معروف شده و امروزه یکی از شلوغ ترین رستوران های تهران باشد. هنگامی که از پله ها بالا می روید تا به داخل محیط رستوران بروید، با میز سلف سرویس روبرو می شوید و می توانید در صورت نیاز سالاد، نوشیدنی، انواع ماست و غیره را بردارید. جالب است بدانید در میان جمعیت انبوه رستوران مسلم، مدیر رستوران هم در حال گشت و گذار است تا مشتری ای، کم و کاستی نداشته باشد و سرویس دهی به بهترین نحو ارائه شود. رستوران گیلانه یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران بوده که دارای سطح کیفی بالایی است. رستوران مذکور دو شعبه مختلف داشته که یکی در الهیه و دیگری در محدوده جردن قرار دارد.

منوی رستوران با تنوعی از غذاها و همراه با قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید غذایتان را همراه با مخلفاتی مانند سالاد، زیتون، سیرترشی و … انتخاب کنید. رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید. ماست کوزه‌ای خوشمزه‌ای که همراه با غذا ارائه می‌شود نیز طعمی بی‌نظیر دارد.

کافه رستوران همسا یکی از رستوران های عربی بوده که در شهر تهران قرار دارد. این رستوران یک بخش مخصوص به کافه نیز دارد که انواع نوشیدنی در آن سرو می شود. لازم به ذکر است که تنوع دسر، پیش غذاها و غذای اصلی این مجموعه بسیار بالاست. صرف غذا در رستوران خیام که می‌توان آن را بیشتر به عنوان یک سفره‌خانه سنتی با منویی متنوع به حساب آورد برای بسیاری از افراد از جمله توریست‌های خارجی از جذابیت زیادی برخوردار است. بهترین رستوران در بازار تهران که در یک بنای تاریخی به قدمت ۲۰۰ سال واقع شده است توانسته نظر توریست‌های خارجی را به خود جلب کرده و از محبوبیت زیادی در بین آنها برخوردار باشد.

رستوران مستوران که به مس توران (به معنای سرزمین مس) نیز شهرت دارد در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. فضای داخلی رستوران مستوران، سبک معماری دوران صفوی را نشان می‌دهد. طراحی رستوران به گونه‌ای است که با وارد شدن به فضای آن مهمانان احساس می‌کنند به تاریخ این کشور سفر کرده‌اند. همه‌ چیز در رستوران مستوران عطر اصالت و سنت را یادآوری می‌نماید. را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر ساکن تهران هستید یا می‌خواهید به تهران سفر کنید بتوانید رستوران‌های خوب را بشناسید و در سفرتان به تهران به آنها بروید.

حال و هوای شعبه نیاوران رستوران مرشد به گونه‌ای ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی‌که مهمانان از آن‌جا خارج می‌شوند، متوجه این موضوع نخواهند شد که ساعت‌هایی را در آن‌جا وقت گذرانده‌اند. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد. هرچقدر هم که غذاهای ایرانی خوشمزه باشند، نمی‌توان هوس‌انگیز بودن و خوشمزگی فست‌فود را منکر شد! امروزه فست‌فودها از محبوبیت بالایی به خصوص میان جوانان برخوردارند، اما چه بهتر که این نوع غذا، از رستوران‌ها و فست‌فودهای باکیفیت تهیه شوند تا برای سلامتی مضر نباشند.