برنامه غذایی سالم ۷ روزه رایگان (۲۲ تا ۲۸ مه)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.

یک برنامه غذایی 7 روزه رایگان و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل ایده های صبحانه، ناهار و شام و لیست ،ید. همه دستور العمل ها شامل ماکروها و امتیازهای Weight Watchers هستند.

برنامه غذایی 7 روزه سالم (22 تا 28 مه)

با نزدیک شدن به روز یادبود، این بدان م،است که وقت آن است که بیرون بروید و کباب کنید! به دنبال برگر کامل هستید؟ من شما را با چیزبرگر Easy Inside Out Turkey، برگر ماهی آزاد برهنه، برگر لوبیا سیاه تند یا این برگر میگوی Aloha Teriyaki پوشانده ام! غذای جانبی عالی را فراموش نکنید و آن را با پای، شیرین مانند این تریفل قرمز، سفید و بلوبری به پایان برس،د!

با افزایش شدید قیمت مواد غذایی، بسیاری از ما مجبور به تنظیم، کاهش و/یا خلاقیت بیشتر در وعده‌های غذایی خود هستیم. یکی از بهترین راه‌ها برای ماندن در بودجه و حفظ عادات غذایی سالم، برنامه غذایی است. می‌تو،د با ثبت‌نام در Relish+ برنامه‌های غذایی ۵ روزه بودجه بیشتری دریافت کنید (یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان در اینجا دریافت کنید!)

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه Skinnytaste Ultimate Meal Planner را دریافت کنید! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای دارای شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می تو،د در صورت تمایل آن ها را جدا کرده و در یخچال خود قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 دستور (15) دستور العمل جدید، و فهرست خواربار فروشی. من دوست دارم هفته ام را با قدرد،، تأیید و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را نیز برای آن در نظر گرفتم. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا Skinnytaste را از اینجا ب،ید:

یادداشتی در مورد WW Points

اگر Weight Watchers را دنبال می کنید، همه دستور العمل های اینجا به روز شده اند تا منع، کننده موارد جدید باشند برنامه Weight Watchers، با نکاتی که در زیر ،وان دستور غذا نمایش داده شده است. را دکمه ww در کارت دستور غذا شما را به وبسایت Weight Watchers جایی که می تو،د سازنده دستور العمل مورد استفاده برای تعیین آن نقاط و اضافه ، آن به روز خود را ببینید (فقط در ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید). تمام دستور العمل های کتاب آشپزی در فهرست کتاب آشپزی نیز به روز می شوند!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه‌های غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه‌های غذایی سالم و منعطف 7 روزه را به اشتراک گذاشته‌ام (شما می‌تو،د برنامه‌های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به‌،وان راهنما در نظر گرفته شده‌اند. اتاق تکان دادن فراوان برای شما غذای بیشتری اضافه کنید، قهوه، نوشیدنی ها، میوه ها، تنقلات، دسر، شراب و غیره یا دستور العمل ها را با غذاهایی که ترجیح می دهید عوض کنید، می تو،د دستور العمل ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. بسته به اه،تان، باید حداقل 1500 کا،ی* در روز هدف بگیرید. هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد، این بر اساس اه،، سن، وزن و غیره متفاوت است.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که ،ید مواد غذایی را بسیار آسان تر و استرس زا کمتری می کند. در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. کمتر بیرون غذا می‌خورید، غذای کمتری را هدر می‌دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت تا شما را در مسیر درست نگه دارید.

در نهایت، اگر شما در فیس بوک به من بپیوندید انجمن فیسبوک Skinnytaste جایی که همه ع،‌های دستور پخت غذا را به اشتراک می‌گذارند، می‌تو،د به آن ملحق شوید اینجا. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید سوار شوید لیست ایمیل، تو می تو، اینجا مش، شوید بنابراین هرگز برنامه غذایی را از دست نمی دهید!

برنامه غذایی:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه، برای سرو 1 نفر در نظر گرفته شده است، در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی در روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی باقیمانده غذا را برای دو شب یا ناهار روز بعد تهیه می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (5/22)
ب: طرز تهیه شیرینی شیرینی با سالاد تخم مرغ ک،یک و 1 فنجان طالبی
L: کاسه پوک ماهی تن تند
د: کاری عدس بیش از ½ فنجان برنج سفید و برنج گل کلم گشنیز
کل کا،ی: 1167**

سه شنبه (5/23)
ب: طرز تهیه شیرینی شیرینی با سالاد تخم مرغ ک،یک و 1 فنجان طالبی
L: کاسه پوک ماهی تن تند
د: فلفل شکم پر بوقلمون با لوبیا سیاه، آووکادو، خیار و سالاد گوجه فرنگی (نصف دستور پخت)

کل کا،ی: 1135**

چهارشنبه (24/5)
ب: طرز تهیه شیرینی شیرینی با سالاد تخم مرغ ک،یک و یک پرتقال
L: سالاد والدورف مرغ در ترتیلای کم کربوهیدرات گندم کامل
د: پاستا پخته با سوسیس و اسفناج

کل کا،ی: 1123**

پنجشنبه (5/25)
ب: طرز تهیه شیرینی شیرینی با سالاد تخم مرغ ک،یک و یک پرتقال
L: سالاد والدورف مرغ در ترتیلای کم کربوهیدرات گندم کامل
د: ماکارونی پخته شده با سوسیس و اسفناج

کل کا،ی: 1123**

جمعه (5/26)
ب: جو یک شبه
L: سالاد والدورف مرغ در ترتیلای کم کربوهیدرات گندم کامل
د: پیکاتا با سالاد سیب زمینی قرمز بچه و لوبیا چیتی با سیر و روغن

کل کا،ی: 1048**

شنبه (5/27)
ب: کوکی های پروتئینی بلغور جو دوسر کره بادام زمینی
L: سالاد پرتقال ناول با آووکادو با سینه مرغ سرخ کن
د: شام بیرون

کل کا،ی: 791**

یکشنبه (5/28)
B: کاسه های صبحانه پنیر کلبه توت (دستور پخت 4 عدد)
L: 1 سگ بوقلمون روی یک نان گندم کامل با پیاز هات داگ و لوبیا پخته با شکر قهوه ای
د: طرز تهیه چیزبرگرهای داخل ،یه ای آسان، سالاد ماکارونی با گوجه فرنگی، سالاد ذرت کبابی با فتا و کدو سبز کاملا کبابی

کل کا،ی: 1297**

*نان شیرینی درست کنید و در صورت تمایل یکشنبه شب تخم مرغ را بجوش،د.
**این فقط یک راهنما است، ،ن باید روزانه حدود 1500 کا،ی دریافت کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای ،ن نیاز کا،ی شما وجود دارد. من فضای زیادی را برای شما باقی گذاشته ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه، نوشیدنی، میوه، تنقلات، دسر، شراب و غیره اضافه کنید.

*سند گوگل

<،on cl،="print-this-،on submit،on" onclick="PrintThis_6468f9623a8df()" onmouseover="jQuery('#print_this_6468f9623a8df').addCl،('print-this-،ver')" onmouseout="jQuery('#print_this_6468f9623a8df').removeCl،('print-this-،ver')">چاپ لیست ،ید

<،on cl،="print-this-،on submit،on" onclick="PrintThis_6468f9623a8df()" onmouseover="jQuery('#print_this_6468f9623a8df').addCl،('print-this-،ver')" onmouseout="jQuery('#print_this_6468f9623a8df').removeCl،('print-this-،ver')">چاپ لیست ،ید


منبع: https://www.skinnytaste.com/free-7-day-healthy-meal-plan-may-22-28/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با