برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۲ تا ۸ ژانویه)


ارسال شده 30 دسامبر 2022 توسط جینا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.

یک برنامه غذایی 7 روزه رایگان و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل ایده های صبحانه، ناهار و شام و لیست ،ید. همه دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل WW هستند تا امتیازات شخصی خود را دریافت کنید.

برنامه غذایی 7 روزه سالم

2023 اینجاست!! امیدوارم 25 دستور غذای برتر سال 2022 از Skinnytaste را بررسی کرده باشید! در برنامه غذایی این هفته تعداد زیادی از این دستور العمل ها را خواهید دید! آیا شما آن را مورد علاقه ساختید؟ اگه نشد بگید کدوم دستور غذا رو دوست دارید!! یک بار دیگر، از همه شما برای همه محبت ها و حمایت های شما در طول سال سپاسگزارم!

با افزایش شدید قیمت مواد غذایی، بسیاری از ما مجبور به تنظیم، کاهش و/یا خلاقیت بیشتر در وعده‌های غذایی خود هستیم. یکی از بهترین راه‌ها برای ماندن در بودجه و حفظ عادات غذایی سالم، برنامه غذایی است. می‌تو،د با ثبت‌نام در Relish+ برنامه‌های غذایی ۵ روزه بودجه بیشتری دریافت کنید (یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان در اینجا دریافت کنید!)

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین هیجان زده هستم که برنامه Skinnytaste Ultimate Meal Planner اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای دارای شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می تو،د در صورت تمایل آن ها را جدا کرده و در یخچال خود قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 دستور (15) دستور العمل جدید، و فهرست خواربار فروشی. من دوست دارم هفته ام را با قدرد،، تأیید و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را نیز برای آن در نظر گرفتم. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا ب،ید:

نکته ای در مورد امتیازات شخصی WW:

من دیگر امتیاز ارائه نمی دهم زیرا آنها در برنامه های جدید Weight Watchers متفاوت هستند، اما پیوندهایی به آنها ارائه می دهم WW امتیازهای شخصی سازنده دستور العمل برای همه دستور العمل ها. به دنبال دکمه نارنجی در کارت دستور العمل می گوید امتیاز شخصی من WW. روی آن کلیک کنید و شما را به وب‌سایت Weight Watchers می‌برد، جایی که می‌تو،د امتیازهای WW را ببینید و آن را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید). تمام دستور العمل های کتاب آشپزی در فهرست کتاب آشپزی نیز به روز می شوند!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه‌های غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه‌های غذایی سالم و منعطف 7 روزه را به اشتراک گذاشته‌ام (شما می‌تو،د برنامه‌های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به‌،وان راهنما در نظر گرفته شده‌اند. اتاق تکان دادن فراوان برای شما غذای بیشتری اضافه کنید، قهوه، نوشیدنی ها، میوه ها، تنقلات، دسر، شراب و غیره یا دستور العمل ها را با غذاهایی که ترجیح می دهید عوض کنید، می تو،د دستور العمل ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. بسته به اه،تان، باید حداقل 1500 کا،ی* در روز هدف بگیرید. هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد، این بر اساس اه،، سن، وزن و غیره متفاوت است.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که ،ید مواد غذایی را بسیار آسان تر و استرس زا کمتری می کند. در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. کمتر بیرون غذا می‌خورید، غذای کمتری را هدر می‌دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت تا شما را در مسیر درست نگه دارید.

در نهایت، اگر شما در فیس بوک به من بپیوندید انجمن فیسبوک Skinnytaste جایی که همه ع،‌های دستور پخت غذا را به اشتراک می‌گذارند، می‌تو،د به آن ملحق شوید اینجا. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید سوار شوید لیست ایمیل، تو می تو، اینجا مش، شوید بنابراین هرگز برنامه غذایی را از دست نمی دهید!

برنامه غذایی:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه، برای سرو 1 نفر در نظر گرفته شده است، در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی در روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی باقیمانده غذا را برای دو شب یا ناهار روز بعد تهیه می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (1/2)
ب: نان تست آووکادو با تخم مرغ
L: سالاد مرغ بوفالو
د: کاسه های لوبیا سیاه سیب زمینی شیرین بو داده

کل کا،ی: 1173*

سه شنبه (1/3)
ب: کاسه بلغور جو دوسر صبحانه کره بادام زمینی
L: سالاد مرغ بوفالو
د: گوشت بوقلمون انچیلادا با برنج زرد لاتین

کل کا،ی: 1209*

چهارشنبه (1/4)
ب: تخم مرغ نیم‌پز با پروتئین بالا (نصف دستور غذا) با 1 برش نازک نان غلات کامل و ½ گریپ فروت
L: باقی مانده گوشت بوقلمون Enchilada با سالاد نخود با خیار و گوجه فرنگی (½ دستور پخت)
د: ران مرغ سرخ کن با برنج زرد لاتین باقی مانده و کلم سریع

کل کا،ی: 1228*

پنجشنبه (1/5)
ب: تخم مرغ نیم‌پز با پروتئین بالا (نصف دستور غذا) با 1 برش نازک نان غلات کامل و ½ گریپ فروت
L: باقی مانده گوشت بوقلمون Enchilada با سالاد نخود با خیار و گوجه فرنگی (½ دستور پخت)
د: استیک سرخ کن با کدو حلوایی تفت داده شده با پیاز، بیکن و پارمزان

کل کا،ی: 1113*

جمعه (1/6)
ب: کاسه بلغور جو دوسر صبحانه کره بادام زمینی
L: سالاد تخم مرغ ماهی تن با 2 فنجان سبزیجات مخلوط شده
د: میگو و بلغور سیاه شده با اسفناج پژمرده با سیر
کل کا،ی: 1149*

شنبه (1/7)
ب: طرز تهیه شیرینی شیرینی با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای، 8 ورقه نازک خیار و 1 ورقه پیاز قرمز
حلقه
L: سالاد کینوا آووکادو (دستور پخت 2 عدد)
د: شام بیرون

کل کا،ی: 667*

یکشنبه (1/8)
ب: کوکی‌های بلغور جو دوسر با پروتئین کره بادام‌زمینی
L: لقمه پیتزا پپرونی با 8 عدد هویج بچه
د: بیف راگوی آرام پز با 1 فنجان اسپاگتی گندم کامل و سالاد سبز #
کل کا،ی: 1077*

*این فقط یک راهنما است، ،ن باید روزانه حدود 1500 کا،ی دریافت کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای ،ن وجود دارد
کا،ی مورد نیاز شما. من فضای زیادی را برای شما باقی گذاشته ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه، نوشیدنی، میوه، تنقلات، دسر، شراب و غیره اضافه کنید.
**خمیر دوبل برای ناهار روز یکشنبه

# سالاد سبز شامل 12 فنجان سبزی مخلوط، 4 پیازچه و هر کدام 1 فنجان: گوجه فرنگی، خیار، هویج و نخود با ½ فنجان وینگرت سبک. ½ سالاد را با سس کناری برای شام سه شنبه کنار بگذارید.

*سند گوگل

<،on cl،="print-this-،on submit،on" onclick="PrintThis_63b0d8de0bbc8()" onmouseover="jQuery('#print_this_63b0d8de0bbc8').addCl،('print-this-،ver')" onmouseout="jQuery('#print_this_63b0d8de0bbc8').removeCl،('print-this-،ver')">چاپ لیست ،ید

<،on cl،="print-this-،on submit،on" onclick="PrintThis_63b0d8de0bbc8()" onmouseover="jQuery('#print_this_63b0d8de0bbc8').addCl،('print-this-،ver')" onmouseout="jQuery('#print_this_63b0d8de0bbc8').removeCl،('print-this-،ver')">چاپ لیست ،ید


منبع: https://www.skinnytaste.com/7-day-healthy-meal-plan-jan-2-8/