برنامه غذایی هفتگی 5.21.23 – WellPlated.com


با استفاده از یک برنامه غذایی هفتگی، می‌تو،د مطمئن شوید که شما و خانواده‌تان عادات غذایی سالم را حفظ می‌کنید، دستور العمل‌های جدید را کشف می‌کنید و در نهایت – صرفه جویی در وقت (و پول!) در فروشگاه مواد غذایی و آشپزخانه هر هفته.

5.21 برنامه غذایی برنامه های هفتگی رایگان

آیا میدانستید؟

قبلا ثبت نام کرده اید؟ وارد شدن

ویدیوی یوتیوب

پس از ذخیره مجموعه زیر، برای دسترسی به مجموعه های ذخیره شده خود اینجا را کلیک کنید!

برنامه غذایی هفتگی

آموزش ها

نحوه ذخیره دستور العمل ها | نحوه ایجاد یک برنامه غذایی | نحوه استفاده از لیست ،ید | نحوه سفارشی ، برنامه های غذایی از قبل آماده شده


هزینه های مواد غذایی

  • سینه مرغ کبابی با مارچوبه کبابی: 13.49 دلار
  • کاری نارگیل: 13.05 دلار
  • سالاد مرغ کبابی: 17.02 دلار
  • کاسرول برنج بروکلی: 8.54 دلار
  • پاستا سالمون: 18.46 دلار

لطفاً توجه داشته باشید که هزینه های مواد غذایی فقط بر اساس اندازه سرو غذا و قیمت مواد تشکیل دهنده یک فروشگاه مواد غذایی محلی ،ن زده می شود. لیست ،ید ایجاد شده در بالا شامل اقلامی مانند ادویه جات و سایر لوازم آشپزی است که به احتمال زیاد در دست دارید، بنابراین ما آنها را از ،ن خواربار حذف کرده ایم. برای کاهش هزینه ها و ساده ، خواربار، به پیشنهادات برنامه غذایی که به رنگ آبی در بالا فهرست شده است مراجعه کنید..

یک راه ساده تر برای صرفه جویی

با خدمات رایگان ما، می تو،د دستور العمل ها را ذخیره کنید، دستور العمل ها را عوض کنید، و برنامه غذایی خود را سفارشی کنید! اینجا ثبت نام کنید و همین امروز شروع کنید، یا برای دیدن دستور العمل های ذخیره شده خود وارد شوید. لذت ببرید!

برنامه غذایی هفتگی سوالات متداول

چگونه می توانم برای دریافت برنامه های غذایی هفتگی ثبت نام کنم؟

اینجا را کلیک کنید تا ثبت نام کنید تا برنامه های غذایی هفتگی ما را مستقیماً هر یکشنبه به صندوق ورودی خود دریافت کنید. برای ذخیره آنها در جعبه دستور غذا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

من خانواده بزرگی دارم – آیا می توانم تعداد افرادی را که برای آنها برنامه ریزی می کنم تنظیم کنم؟

آره! برنامه های غذایی هفتگی ما با در نظر گرفتن یک خانواده 4 نفره ایجاد می شود. برای اینکه این مورد را مطابق با نیازهای خانواده خود تنظیم کنید، به سادگی نمادهای “+” یا “-” را در زیر هر ظرف فشار دهید تا میزان وعده ها را تنظیم کنید. با انجام این کار لیست ،ید شما نیز به طور خودکار به روز می شود. همچنین می‌تو،د مقدار خدمات را در لیست ،ید تنظیم کنید. برای راهنمایی در این زمینه، برای آموزش اینجا را کلیک کنید. همچنان درگیر کاری بودن؟ با ما در ،[email protected] تماس بگیرید.

چگونه به دستور العمل های ذخیره شده قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

در اینجا به دستور العمل های خود دسترسی داشته باشید یا در نوار منوی سایت به دستور العمل های من بروید.

چرا باید برنامه غذایی داشته باشم؟

آیا تا به حال خود را در حال پرسیدن می بینید؟ “برای شام چی بخوریم؟” چند بار در هفته؟ با استفاده از برنامه های غذایی هفتگی ما – بیشتر نپرسید! برنامه ریزی وعده غذایی برای خود و خانواده می تواند کار سنگینی باشد، پس به ما کمک کنید! هنگامی که یک برنامه غذایی هفتگی را دنبال می کنید، می تو،د مواد غذایی خود را ساده کنید، غذاهای باقی مانده را به موقع مصرف کنید، عادات غذایی سالم (اما خوشمزه!) را حفظ کنید و در وقت و هزینه هر هفته صرفه جویی کنید.

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من


منبع: https://www.wellplated.com/weekly-meal-plan-5-21-23/?adt_ei=%7B%7B%20subscriber.email_address%20%7D%7D

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با