بسته بندی کاهو لوبیا سیاه وگان


برای دریافت سبک و سالم از سه شنبه تاکو، این تاکوهای لذیذ کاهوی لوبیا سیاه را امتحان کنید که با لوبیا سیاه ادویه دار، ذرت، آووکادو، گوجه فرنگی و لیموترش پر شده است! یک پیش غذای 15 دقیقه ای یا یک پیش غذای اصلی، سریع، آسان و سالم با پروتئین متراکم، خوشمزه!

کامل شده کاهو لوبیا سیاه وگان را روی سطح سفید می پوشاند

بسته بندی 15 دقیقه ای کاهو تازه و سالم

برای روزهایی که هوس تاکو می‌کنید اما چیزی سبک‌تر و سالم‌تر می‌خواهید، بسته‌بندی/فنجان کاهو باید امتحان کنید! با جایگزین ، تورتیلا با کاهوی تازه و ترد، هنوز هم همان طعم‌های لذیذ فیلینگ‌ها را دریافت می‌کنید، اما با کربوهیدرات‌ها، کا،ی کمتر و بدون احساس سنگینی شکم. ناگفته نماند این تاکوهای بسته بندی شده با لوبیا سیاه وگان وگان برای تهیه نسیم بسیار خوبی هستند!

در حالی که ما قبلاً دستور العمل هایی را برای بسته بندی کاهو توفو (و فنجان های کاهو جک فروت) به اشتراک گذاشته ایم، این نسخه بدون سویا است و کاملاً روی حبوبات و سبزیجاتی مانند لوبیا سیاه، ذرت، گوجه فرنگی و آووکادو تمرکز دارد. نتیجه تاکوهای کاهوی گیاهی است که به حداقل تلاش و آماده سازی نیاز دارد اما سرشار از مواد مغذی است.

بهتر از همه، مانند تاکوهای معمولی لوبیا سیاه وگان، این بسته‌بندی‌های کاهوی تاکو وگان به راحتی قابل تطبیق و افزودن هستند، نسبتاً من، برای آماده‌سازی غذا هستند، و همچنان به‌طور شگفت‌انگیزی ارزان، رضایت‌بخش و خوشمزه هستند. آنها بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون سویا، بدون آجیل، گیاهخوار و وگان هستند!

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

این تاکوهای گیاهی با لوبیا سیاه یک وعده غذایی من، برای شربت خانه است که به کمتر از دوجین ماده نیاز دارد.

مواد تشکیل دهنده کاهو لوبیا سیاه وگان با سطح سفید اندازه گیری شده است
  • کاهو: برای این بسته‌بندی‌های کاهوی تاکو، از کاهو رومی استفاده کردیم، اما برای گزینه‌های بیشتر به خواندن ادامه دهید.
  • لوبیا سیاه: ما از کنسرو لوبیا سیاه (معمولی یا کم سدیم) استفاده می کنیم. لوبیاهای دیگر مانند لوبیا چیتی، لوبیا چشم بلبلی یا نخود نیز موثر هستند.
  • ذرت: از ذرت کنسرو شده یا منجمد استفاده کنید.
  • چاشنی ها: ما از یک ،یب ساده از سه چاشنی برای این بسته بندی های کاهو استفاده کردیم. هر چقدر که دوست دارید اضافه کنید یا کم.

به طور متناوب، می تو،د از a استفاده کنید چاشنی تاکو از قبل مخلوط شده، به طعم اضافه شده است.

  • من بید هستم: برای افزودن عمق و طعم شور. در صورت تمایل به جای آن از نمک استفاده کنید.
  • سبزیجات: ما از گوجه‌فرنگی انگور و آووکادو (یا گواکامول) برای طراوت، طعم و بافت بیشتر به بسته‌بندی کاهو سبزیجات استفاده می‌کنیم.
  • سالسا: ما دوست داریم از سالسا به سبک رستور، استفاده کنیم، اما نسخه های تازه و درشت مانند پیکو د گالو یا حتی یک آناناس شیرین یا سالسا انبه نیز مفید هستند.
  • برای تزئین: گشنیز و آب لیموترش (به ،وان قاچ لیمو) گزینه های مورد علاقه ما هستند.

بهترین کاهو برای بسته بندی کاهو چیست؟

بر اساس اندازه، ظاهر و بافت بسته بندی ها/فنجان های کاهویی که می خواهید بسازید، گزینه های مختلفی وجود دارد که می تو،د انتخاب کنید. مثلا:

  • کاهو: این برگ‌های کوچک‌تر و ترد برای تهیه فنجان‌های کاهو به سبک تاکو من، هستند، اما به دلیل نداشتن سطح برگ نرم‌تر، ساختن آن‌ها به شکل واقعی دشوار است.
  • جواهر کوچک: شبیه به کاهوی رومی، اما حتی کوتاه‌تر و گردتر، این کاهو به خوبی به‌خوبی کار می‌کند.
  • کره کاهو: (کاهو بوستون/بیب) این برگ‌های کوچک و نرم را می‌توان برای تاکو استفاده کرد و اندازه کوچک‌تر آن‌ها را برای پیش‌غذاها و لقمه‌های سبک عالی می‌کند.
  • کاهوی سالادی: Iceberg برای فنجان های بزرگتر کاهو عالی است و برای بسته بندی های کاهو بسیار محبوب است. با این حال، ترد بودن آن همچنین به این م،ی است که فوق العاده انعطاف پذیر نیست و آن را برای فنجان بهتر از بسته بندی کامل می کند.

چه چیز دیگری می توانم به بسته بندی های کاهو وگان اضافه کنم؟

این که آیا به دنبال تمرکز بر افزودن مواد مغذی، طعم، بافت و غیره بیشتر هستید، در اینجا برخی از افزودنی‌های اختیاری مورد علاقه ما برای این بسته‌بندی‌های کاهو آورده شده است.

  • TVP: اگر می‌خواهید بیشتر از یک پرکننده تاکوی ک،یک «گوشت چرخ‌کرده» درست کنید، مقداری پروتئین سویا بافت‌دار یا جایگزین گوشت چرخ کرده گیاهی مورد علاقه‌تان را با مقداری آب سبزیجات و مقدار بیشتری از ادویه اضافه کنید.

برای این نسخه، لوبیاها را به تنها یک قوطی کاهش دهید و بین 1 ½ تا 2 فنجان TVP استفاده کنید. از طرف دیگر، از 1 بسته 12 اونسی توفوی سفت، ،د شده استفاده کنید.

  • سس تند: هنگام سرو روی تاکوهای کاهو برای حرارت اضافی بریزید.
  • پونه کوهی: برای اضافه ، به طعم.
  • فلفل قرمز دودی: به طعم اضافه می شود.
  • کینوا/برنج: از بسته بندی کاهوی گیاهی دلپذیرتر با دانه های پخته شده (به صورت دلخواه مانند برنج مکزیکی) لذت ببرید. از برنج گل کلم به ،وان گزینه ای با کربوهیدرات کمتر استفاده کنید.
  • سیب زمینی شیرین: برای شیرینی لطیف و دل،بی بیشتر، مکعب‌های سیب‌زمینی شیرین بو داده ½ اینچی را اضافه کنید.
  • سبزیجات: ورقه های نازک و تفت داده شده، مانند
  • پیاز قرمز: ریز ،د شده و خام برای مقداری لقمه.
  • شاه بلوط آبی: اگرچه آنها همیشه مقرون به صرفه نیستند، اما اگر مقداری در انباری خود داشته باشید، ترد بیشتری به بسته بندی های کاهوی گیاهی می دهند.
  • پنیر گیاهی: از یک جایگزین پنیر با طعم قوی مانند چدار ،د شده وگان یا فتا استفاده کنید.
  • خامه ترش وگان: برای ریختن بر روی بسته های کاهو تاکو لوبیا سیاه وگان.
  • ترشیجات: ترشی هالاپنیو یا پیاز قرمز با بسته بندی کاهو بهترین کار را دارد.

برای طعم معطر تر، ممکن است دوست داشته باشید لوبیا و ذرت را همانطور که در این بسته بندی کاهوی ج، غربی تهیه می کنیم، تهیه کنید.

چگونه کاهوی لوبیا سیاه را درست کنیم؟

فقط کمی ،د ، و حرارت دادن کافی است تا این بسته‌بندی‌های ساده، خوشمزه و مغذی کاهوی گیاهی را فقط در 15 دقیقه جمع کنید!

  • 1) ابتدا محتویات قوطی حبوبات (مایع را هم) در قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا گرم شود.
فرآیند اضافه ، لوبیا به تابه
  • 2) در همین حین، آووکادو را مکعبی ،د کرده، گوجه فرنگی ها را یک چهارم آبکشی کرده و 12 برگ کاهوی رومی را به اندازه های مشابه جدا کنید.
مواد تشکیل دهنده کاهو لوبیا سیاه وگان با سطح سفید اندازه گیری شده است

توجه داشته باشید که هر چه به مرکز سر کاهو نزدیکتر باشد، برگ ها ترد تر

  • 3) سپس مایع حبوبات را آبکش کرده و در قابلمه برگرد،د. سس سویا و همه ادویه ها را به دلخواه اضافه کنید. خوب هم بزنید و بپزید تا داغ شود.
فرآیند اضافه ، ادویه به ماهیتابه
فرآیند اضافه ، سس سویا به ماهیتابه

اگر از ذرت منجمد استفاده می کنید، می تو،د آن را مستقیماً به مخلوط لوبیا اضافه کنید تا آب شود و گرم شود یا آنها را جداگانه در مقداری آب جوش بپزید تا گرم شوند.

  • 4) تاکوها را با لوبیا سیاه، ذرت، گوجه فرنگی و آووکادوی ،د شده بریزید. در نهایت، سالسا را ​​بریزید و در صورت تمایل مقداری گشنیز و آب لیموترش تازه بپاشید – لذت ببرید!

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • بافت لوبیا را تنظیم کنید: اگر غلظت نیمه له شده را ترجیح می دهید، صبر کنید تا حبوبات پخته و مزه دار شوند. مایع پخت و پز را کنار بگذارید، سپس از پوره سیب زمینی استفاده کنید تا آنها را به غلظت دلخواه خود له کنید. در صورت نیاز کمی از مایع را دوباره به آن اضافه کنید.
  • خلاق باش: این دستور العمل بسته بندی کاهو سالم یک غذای عالی “پاک ، یخچال” را ایجاد می کند، بنابراین از آنچه در دست دارید استفاده کنید.
  • برای خدمت به جمعیت: پر ، های مختلف را روی یک بشقاب بزرگ در وسط با کاهو روی یک بشقاب جداگانه بریزید و به خانواده/مهمانان خود اجازه دهید تا بسته های کاهوی گیاهی خود را تهیه کنند.

سوالات متداول

آیا می توانم از این فیلینگ در تورتیلاهای ذرت استفاده کنم؟

کاملا. ،یب لوبیا سیاه چاشنی شده و ذرت یک ،یب تاکوی گیاهی خوشمزه و مغذی را ایجاد می کند.

آیا بسته بندی کاهوی لوبیا سیاه سالم است؟

این بسته بندی های کاهو وگان بسیار سالم هستند. لوبیا سیاه نه تنها 15 گرم پروتئین در هر فنجان فراهم می کند، بلکه حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی دیگر است که با افزودن ذرت شیرین، گوجه فرنگی، آووکادو و کاهوی رومی تقویت می شود. این ،یب مملو از چربی های سالم، پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و مقدار زیادی ریز مغذی است.

چرا بسته بندی کاهوی من خیس است؟

ابتدا مطمئن شوید که کاهو را بعد از شستن کاملا خشک کنید. دوم اینکه اگر لوبیاها را در حالی که گرم هستند به کاهو اضافه کنید، اگر زود مصرف نشوند باعث پژمرده شدن کاهو می شوند.

کامل شده کاهو لوبیا سیاه وگان را روی سطح سفید می پوشاند

توصیه های خدمت

از این بسته بندی های آسان کاهو به تنهایی (یا با سس مورد علاقه خود) برای یک ناهار سبک و سالم لذت ببرید، یا یک وعده غذایی دل،ب تر را با افزودن این موارد درست کنید:

توجه داشته باشید که پر ، باقی مانده در کاسه های برنج، کاسه های بوریتو و بوریتو، تاکوهای معمولی ذرت یا یک سالاد خوشمزه نیز کار می کند.

دستورالعمل های آماده سازی و ذخیره سازی

این بسته‌بندی‌های کاهوی لوبیا سیاه برای لذت بردن در طول هفته عالی هستند زیرا می‌تو،د فیلینگ لوبیا سیاه را آماده کنید. 3-4 روز قبل و در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. همچنین می‌تو،د برگ‌های کاهو را از قبل آبکشی کرده و جدا کنید و آن‌ها را در یک ظرف دربسته با حوله کاغذی نگهداری کنید.

پس از مونتاژ، ترجیح می دهیم بلافاصله از بسته بندی کاهو تاکو لذت ببریم. با این حال، باقیمانده ها در ظروف در بسته نگهداری می شوند یخچال برای یک یا دو روز اضافی (منهای آووکادو و گشنیز) اگر لوبیاها وقتی به کاهو اضافه می شوند گرم نباشند.

تو می تو، یخ زدگی لوبیا سیاه برای چند ماه و دوباره گرم کنید آنها را یا در مایکروویو یا روی اجاق گاز.

بیشتر دستور العمل های تاکو وگان

ع، ها توسط آلفونسو رویا

کامل شده کاهو لوبیا سیاه وگان را روی سطح سفید می پوشاند

بسته بندی کاهو لوبیا سیاه وگان

میراندا ریورا

برای دریافت سبک و سالم از سه شنبه تاکو، این تاکوهای لذیذ کاهوی لوبیا سیاه را امتحان کنید که با لوبیا سیاه ادویه دار، ذرت، آووکادو، گوجه فرنگی و لیموترش پر شده است! یک پیش غذای 15 دقیقه ای یا یک پیش غذای اصلی، سریع، آسان و سالم با پروتئین متراکم، خوشمزه!

زمان آماده سازی 8 دقیقه

زمان پخت 3 دقیقه

زمان کل 15 دقیقه

دوره ناهار

غذا آمریکایی

خدمات 4 وعده های غذایی

کا،ی 287 کیلو کا،ی

  • برای پوسته، 12 برگ را از کله های روما جدا کنید (اگر تردترین را می خواهید، برگ های نزدیک به مرکز را بیرون بیاورید).

  • برای لوبیا سیاه: آب آنها را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​چند دقیقه بپزید. آبکش کنید و به قابلمه برگرد،د. سس سویا، کاین، پودر چیلی و زیره را برای طعم دادن اضافه کنید. هم بزنید و دوباره گرم کنید تا گرم شود.

  • برای ذرت منجمد، در صورت استفاده: در یک قابلمه، یک لایه آب کمی به جوش بیاورید. حدود نصف کیسه ذرت منجمد را اضافه کنید. درب آن را بگذارید و بجوش،د تا گرم شود.

  • برگ های روما را با لوبیا سیاه، سپس ذرت، سپس گوجه فرنگی و سپس تکه های آووکادو بپوش،د. سالسا، لیموترش و گشنیز را روی آن (در صورت استفاده) بریزید و سرو کنید.

  • بافت لوبیا را تنظیم کنید: اگر غلظت نیمه له شده را ترجیح می دهید، صبر کنید تا حبوبات پخته و مزه دار شوند. مایع پخت و پز را کنار بگذارید، سپس از پوره سیب زمینی استفاده کنید تا آنها را به غلظت دلخواه خود له کنید. در صورت نیاز کمی از مایع را دوباره به آن اضافه کنید.
  • خلاق باش: این دستور العمل بسته بندی کاهو سالم یک غذای عالی “پاک ، یخچال” را ایجاد می کند، بنابراین از آنچه در دست دارید استفاده کنید.
  • برای خدمت به جمعیت: پر ، های مختلف را روی یک بشقاب بزرگ در وسط با کاهو روی یک بشقاب جداگانه بریزید و به خانواده/مهمانان خود اجازه دهید تا بسته های کاهوی گیاهی خود را تهیه کنند.

کا،ی: 287کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 44gپروتئین: 13gچربی: 9gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 5gسدیم: 563میلی گرمپتاسیم: 1099میلی گرمفیبر: 16gقند: 7gویتامین A: 1456IUویتامین سی: 21میلی گرمکلسیم: 66میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.




منبع: https://plantbasedonabudget.com/almost-raw-tacos/