بسته قابل چاپ رایگان برای هر کسی که آشپزی را به تنهایی یاد می گیرد


در این پست یک بسته قابل چاپ رایگان با نکات، استراتژی ها و دستور العمل های آسان برای هر ،ی که به تنهایی آشپزی را یاد می گیرد گنجانده شده است!

خیلی وقت پیش به نظر نمی رسد که من تعداد زیادی “کمک کننده” بسیار مشتاق (بسیار جوان!) در آشپزخانه داشتم.

پسران جوان در آشپزخانه آشفته کوکی درست می کنند.

به زودی تا الان، و بزرگ‌ترین من تصمیم گرفته است که خوب است ادامه بدهم و یک بزرگسال باشم و کاملاً احساسم را در مورد آن نادیده بگیرم! او راهی برزیل شد تا چند ماه زندگی کند و سپس به ترم اول دانشگاه رفت.

بچه دانشگاه بیرون آپارتمان ایستاده است.

او هر روز در مدرسه به من اطمینان می‌داد که برای خودش «نوعی» آشپزی می‌کند، «مقداری» میوه و سبزیجات می‌خورد و «قطعاً» مشتاقانه منتظر است که به خانه بیاید تا تمام غذاهای خانگی را ببیند.

کودکان منحصر به فرد + شرایط منحصر به فرد

هر کدام از این جوانان مسیر متفاوتی دارند، برنامه ای متفاوت. برخی از آنها ممکن است بلافاصله خانه را ، نکنند. دیگران به کالج، فرصت های کاری، مأموریت های کلیسا، خدمت سربازی یا زندگی در خارج از کشور می روند! آنها ممکن است با هم اتاقی ها زندگی کنند، تنها زندگی کنند، ازدواج کنند یا با خانواده نزدیک یا بزرگ زندگی کنند.

هر شرایطی فوق العاده منحصر به فرد است!

با توجه به اینکه ما خودمان در این فصل از زندگی تازه وارد هستیم، توصیه ای در مورد نحوه گذر از مرحله پرتاب، تقریباً پرتاب یا مرحله آماده برای پرتاب صفر ندارم. بجز وقتی صحبت از پخت و پز می شود (و حتی در آن زمان، شرایط تقریباً در هر موقعیتی سازگاری را ضروری می کند!).

دو دختر نوجوان در حال آشپزی پشت اجاق گاز.
دو خواهرزاده ناز من در حال یادگیری نحوه ساخت ebelskivers. کاتلین، در پشت این ماه از دبیرستان فارغ التحصیل می شود و به دانشگاه می رود!

پخت و پز 101 بسته

من یک بسته ساده قابل چاپ برای هر ،ی که ممکن است کمک بخواهد برای یادگیری آشپزی به تنهایی (یا حتی زم، که هنوز در خانه زندگی می کند) داشته باشد، آماده کرده ام.

این بسته نسخه جدید و بهبودیافته منبعی است که سالها پیش هنگام آموزش برخی از جوانان در جماعت کلیسای خود “چگونه در آشپزخانه یک ستاره راک باشیم” تهیه کردم.

شامل موارد قابل چاپ عبارتند از:

  • نکات جدید
  • غذاهای بدون دستور غذا
  • استراتژی های ،ید مواد غذایی
  • تج،ات ضروری آشپزخانه
  • یک نمودار اندازه گیری مفید
  • دستور العمل های آشپزی اولیه (بسیاری از آنها برای مقادیر کمتر کوچک شده اند)
  • مجموعه ای از دستور العمل های شام آسان (و چند دستور العمل آسان میان وعده / خوراکی!)
بسته آشپزی 101: یک راهنمای مفید برای هر ،ی که به تنهایی آشپزی را یاد می گیرد.

از آنجایی که شرایط، از جمله بودجه، علاقه به پخت و پز، و زمان در دسترس، از جمله موارد دیگر، متفاوت است، این بسته را در نظر بگیرید. یک راهنمای اساسی و محل شروع برای هر ،ی که می تواند به تنهایی از یک شروع برای آشپزی استفاده کند.

پسر نوجوان در حال درست ، شام
،ون وقتی می خواهد آشپز عالی باشد!

امیدوارم به نحوی مفید باشد و برای ،، که از آن استفاده می‌کنند برای یادگیری مهارت‌های جدید در آشپزخانه الهام بخش باشد.

اگر آنها فراتر از دستور العمل های موجود در بسته فارغ التحصیل شوند، من به طور اتفاقی یک انبار واقعا عالی و واقعا خوشمزه از دستور العمل ها را می شناسم که می توانند شروع به آزمایش کنند.

من واقعاً معتقدم که هر ،ی می تواند در آشپزخانه احساس یک ستاره راک داشته باشد (کودک، نوجوان، جوان، یا بالغ!) و از انجام آن لذت زیادی ببرد!

دو بچه در حال خنده و کیک شکلاتی در دست.
این دو بچه خنده دار (دخترم و پسر عمویش) چند سال دیگر فرصت دارند تا به سن بلوغ برسند. آنها با خلق شاهکارهایی در آشپزخانه مانند این کیکی که برای من درست ،د، شادی زیادی پیدا می کنند!

برای شروع آشپزی با بچه ها هرگز دیر نیست

و این پلاگین سریع من برای هر یک از شما با بچه های کوچکتر (و حتی نوجوانان) است: هیچ وقت دیر نیست که آنها شروع به یادگیری روش خود در آشپزخانه کنند!

دست کشیدن از کنترل (و مق، با آشفتگی ها!) که از اجازه دادن به دستان کودک/نوجوان در آشپزخانه ناشی می شود، سخت است. من آن را 1000% می دانم!!

با این حال، اجازه دادن به بچه‌ها در آشپزخانه به آنها اعتماد به نفس و دانش زیادی می‌دهد که در نهایت خودشان آشپزی کنند.

من سعی می کنم به بچه هایم کمک کنم:

  • یاد بگیرید که چگونه یک دستور غذا را بخو،د و دنبال کنید
  • دستور العمل هایی را که می خواهند درست کنند پیدا کنید (که آنها را هیجان زده می کند!)
  • از اشتباهاتی که ناگزیر اتفاق خواهند افتاد درس بگیرید
  • درک کنید که هزینه تهیه یک دستور پخت چقدر است – و چگونه از بودجه خواربار فروشی بر این اساس استفاده کنید

البته همه بچه ها به آشپزی و پختن غذا علاقه ندارند. من چند تا بچه دارم که با کمال میل از من می خواهند که دستور پخت غذا درست کنند یا در آشپزخانه به من کمک کنند. و برای چند نفر دیگر، وقتی از آنها می‌خواهم برای تهیه چیزی برای شام کمک کنند، طوری رفتار می‌کنند که انگار تمام ناخن‌های پاهایشان را یک به یک کنده‌ام.

دختر جو، که چوب شور درست می کند.

تکالیف شام یکشنبه

برای چند سال گذشته، ما سیستم هوشمندانه ای را با ،وان تکالیف شام یکشنبه پیاده سازی کرده ایم. 😉 اگرچه می دانم که این برای بسیاری از شما کارساز است، اما متوجه شدم که تعیین یک شب شام برای بچه ها در طول سال تحصیلی یا تابستان به طور مداوم برای خانواده ما کارساز نبود.

تکالیف شام یکشنبه به این صورت است.

  • در بیشتر یکشنبه‌ها، اقلامی را که دوست دارم برای شام درست کنم، می‌نویسم.
  • گاهی اوقات من دستور پخت را مشخص می کنم (ی،ی غذای اصلی شپردز پای است)، گاهی اوقات فقط دسته بندی را می نویسم (مانند دسر) و به آنها اجازه می دهم آنچه را که می خواهند درست کنند انتخاب کنند.
  • با هر تکلیف یکی از آنها را می نویسم. من به آنها اجازه انتخاب نمی‌دهم، وگرنه یکی از بچه‌های من که بی‌نام خواهد ماند، هر یکشنبه برای آب یخ ثبت‌نام می‌کرد.
  • جاهایی که لازم است جاهای خالی را پر می کنم.

این سیستم بسیار ساده به بچه ها این فرصت را می دهد که طرز تهیه رول های خانگی، مخلفات را یاد بگیرند و برای چیزهایی مانند دسر یا غذای اصلی کمی بیشتر کار کنند.

آنها با کمک من یاد می‌گیرند که چگونه زمان‌بندی آن را طوری برنامه‌ریزی کنند که همه 15 دقیقه قبل از اینکه بخواهیم شام بخوریم به آشپزخانه نیایند و هر کدام باید ظرف‌های خود را بشویید.

بچه ها در آشپزخانه آشپزی می کنند.

اگر ،ی تعجب می کند، هیچ فرشته ای در طول تکالیف شام یکشنبه آواز نمی خواند. کمی آشفته است. همیشه حداقل کمی غر زدن وجود دارد و اغلب بسیار نامرتب است. به نفع افشای کامل، تعداد انگشت شماری (خوب، شاید بیشتر از آن) وجود داشته است که نمی‌توانم یک ث،ه بیشتر طاقت بیاورم و به همه دستور می‌دهم از آشپزخانه خارج شوند و من کار را به دست می‌گیرم و تمام می‌کنم.

اما *بیشتر* کار می کند.

و واقعاً سرگرم کننده است که برای شام بنشینید و همه به برایان (که تمام یکشنبه در جلسات کلیسا رفته است) اعلام کنند که چه بخشی از شام را درست کرده اند. گاهی اوقات او سعی می‌کند حدس بزند، اما به ناچار بچه‌ای که رول‌ها را درست می‌کند، وقتی به خواهر یا برادر بزرگ‌ترشان که در آن روز فقط ب، میوه‌های تازه را بر عهده داشت، بسیار آزرده می‌شود. 😂

این سیستم ممکن است برای همه کار نکند – این فقط یک ایده است تا آن شیره های مغز را به جریان بیندازید! برای ما، این به بچه‌های من کمک می‌کند تا در اینجا برخی از مهارت‌های اولیه آشپزی را بیاموزند.

اگر این زمان یا فصل شما نیست که بخواهید در آشپزی یا استرس بچه ها را در آشپزخانه بپذیرید، اشکالی ندارد! دوباره آن را مرور کنید و زم، که برای شما و خانواده‌تان من، است، یک برنامه ساده ایجاد کنید.

ما همه تو این جریان باهم هستیم!

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.melskitchencafe.com/cooking-101-high-sc،ol-graduate/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با