بلوندی های تمشک شکلاتی سفید – کتی با روکش شکلاتی


این بلوندهای تمشکی با شکلات سفید خانگی نرم و جویدنی را برای دستور پخت سریع دسر سالمی که مهمانان دوست خواهند داشت درست کنید!

بلوندی های شکلاتی سفید

اگر بلوندهای رویایی شما مملو از تمشک شیرین و چیپس شکلات سفید هستند، حتما این دسرهای شکلات سفید را امتحان کنید.

نگاهی به مواد سالم موجود در این بلوندها ممکن است شما را شگفت زده کند، اما نگران نباشید – دستور غذا بر اساس بلوندهای نخودی من است. یکی از محبوب ترین دستور العمل هایی که من تا به حال منتشر کرده ام، هم با وگان ها و هم غیر وگان ها، به طور ی،ان.

آنها برای جعبه های ناهار مدرسه، حمام نوزاد، روز ولنتاین، عید پاک، یا هر زم، که هوس شکلات سفید ضعیف و طعم تمشک آبدار هستید، عالی هستند.

این نان موز آرد بادام را نیز درست کنید

بلوندهای شکلاتی سفید وگان

در بالا – ویدیوی دستور پخت تمشک بلوندی را تماشا کنید

طرز تهیه بلوندی شکلاتی سفید

مواد تشکیل دهنده بلوندی چیپسی شکلات سفید

آنچه شما نیاز دارید: بیکینگ پودر، جوش شیرین، عصاره و،ل خالص، نخود یا لوبیا سفید، نمک، شیرین کننده دلخواه، کره آجیل یا روغن نارگیل، چیپس شکلات سفید، سس سیب یا ماست، و آرد.

میله ها را می توان با لوبیا گاربانزو (نخود)، لوبیا کانلینی (لوبیا سفید بلغور)، لوبیا شمالی بزرگ یا لوبیا دریایی درست کرد.

آردهایی که کار می کنند شامل آرد سفید، اسپلت، جو دوسر، سورگوم یا آرد بادام است. با خیال راحت هر نوع آرد دیگری مانند آرد گندم کامل یا نارگیل را با مسئولیت خود آزمایش کنید.

برای شیرین کننده، می تو،د از شکر معمولی یا قهوه ای، شکر نارگیل، شکر ،ما یا اریتریتول یا زایلیتول دانه بندی شده بدون شکر استفاده کنید. من این دستور غذایی خاص را با استویا، شربت افرا خالص یا شیرین کننده مایع دیگری امتحان نکرده ام.

هر یک از منابع چربی زیر موثر است: ماکادمیا، بادام هندی، آفتابگردان یا کره بادام، کره نارگیل، یا روغن نارگیل گیاهی یا ذوب شده.

برخی از آزمایش‌کنندگان طعم، نسخه‌های بدون چربی را که من با پوره موز یا سیب‌زمینی شیرین به‌جای روغن درست کردم، دوست داشتند، در حالی که برخی دیگر این‌طور نبودند. بنابراین منبع چربی را با مسئولیت خود حذف کنید.

خوانندگان نیز این براونی های سالم را دوست دارند

کتی با روکش شکلات سفید

آیا می تو،د آنها را وگان و کتو درست کنید؟

اگر از چیپس های شکلات سفید بدون لبنیات استفاده می کنید، میله های شکلات در حال حاضر گیاهی هستند. آنها به طور طبیعی بدون تخم مرغ هستند و کره آجیل جایگزین کره لبنی در بلوندهای سنتی می شود.

در حال حاضر، چند مارک چیپس شکلات سفید بدون لبنیات و وگان در بازار وجود دارد، از جمله گزینه هایی از Pascha، King David و Nestle بدون حساسیت. همیشه بر،ب را بررسی کنید تا مواد تشکیل دهنده در آینده تغییر کنند.

از آنجایی که لوبیا پایه این دسرها را تشکیل می دهد، جایگزین مستقیم یک به یک کم کربوهیدرات و کتو وجود ندارد.

با این حال، می‌تو،د با استفاده از دستور تهیه میله‌های کرنبری وگان وگان بدون شکر و فشار دادن تمشک‌های تازه در بالای تابه، بلوندهای شکلاتی سفید کتوی خوشمزه خود را پس از پخت و یخ زدن درست کنید.

بلوندی شکلاتی سفید

طرز تهیه بلوندهای تمشک شکلاتی سفید

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب هشت اینچی را چرب کنید یا کف قالب را با کاغذ روغنی بپوش،د.

اگر از لوبیاهای کنسرو شده استفاده می کنید، قبل از شروع آن را آبکش کرده و خیلی خوب آبکشی کنید.

همه چیز را به جز چیپس های شکلات سفید و تمشک مخلوط کنید تا خمیر شبیه خمیر کلوچه ای غلیظ و صاف شود.

من به شدت یک غذاساز را برای بهترین بافت توصیه می کنم. برخی از خوانندگان می گویند که یک مخلوط کن کار می کند، اما باید یا از یک دستکاری استفاده کنید یا گاهی اوقات مخلوط کن را متوقف کنید تا خمیر هم بزنید تا به طور یکنواخت مخلوط شود.

دستور غذا از دیپ خمیر نخودی من الهام گرفته شده است

ظرف تمشک

نکات ذخیره سازی

میله‌ها را می‌توان شب اول روی پیشخوان رها کرد و به آرامی پوشاند تا رطوبت اضافی خارج شود.

پس از یک روز، توصیه می‌کنم باقیمانده غذا را برای طراوت بهینه در یخچال بگذارید. در ظرف درپوش دار نگهداری کنید و یک دهانه کوچک باقی بگذارید.

اگر در یک مهم، سرو می‌کنید یا در یک مراسم شرکت می‌کنید، خوب است بلوندهای تمشک چیپسی شکلات سفید را برای چند ساعت روی پیشخوان بگذارید.

و اگر بعد از چهار روز باقیمانده بلوندی‌ها باقی ماند، می‌تو،د میله‌ها را تا سه ماه در یک ظرف دربسته فریز کنید. بین هر لایه بلوند یک لایه کاغذ مومی یا کاغذ روغنی اضافه کنید تا به هم ن،بند.

طرز تهیه بلوندی نخود چیپس شکلاتی

طعم های بلوندی سالم

چیپس شکلات سفید: برای بلوندهای شکلاتی سفید وگان ساده، توت ها را حذف کنید.

بلوبری بلوبری: به جای تمشک، تعداد مساوی زغال اخته تازه (یا منجمد و ذوب شده) را در بلوندی های پخته نشده فشار دهید. اضافه ، یک چهارم قاشق چای خوری هل به خمیر بلوندی نیز فوق العاده است.

کره بادام زمینی چیپس شکلاتی: بلوندهای خود را با حدود دو قاشق غذاخوری چیپس شکلات تلخ، چیپس شکلات سفید و چیپس کره بادام زمینی پر کنید.

توت فرنگی شکلاتی سفید: توت فرنگی های نازک برش خورده را قبل از پخت به ،مت بالای بلوندی ها فشار دهید. یا توت ها را ،د کرده و به آرامی در خمیر هم بزنید. اگر از این گزینه استفاده می کنید، بیش از یک چهارم فنجان توت ،د شده اضافه نکنید، زیرا توت فرنگی دارای محتوای آب بسیار بالایی است.

یا می تو،د بلوندی ها را به بلوندی های Snickerdoodle تبدیل کنید!

چگونه میله های بلوندی شکلات سفید درست کنیم
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 1 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/4 قاشق چایخوری هر کدام: نمک و جوش شیرین
  • 1 می توان نخود یا لوبیا سفید یا 1 1/2 فنجان لوبیا پخته شده (یک گزینه کتو در بالا ذکر شده است)
  • 1/4 فنجان سس سیب، موز له شده یا ماست
  • 3/4 فنجان شکر یا شیرین کننده گرانول دلخواه
  • 3 قاشق غذاخوری کره بادام یا بادام هندی یا روغن نارگیل
  • 1/3 فنجان آرد سفید، اسپلت، جو دوسر یا بادام
  • 1/4 فنجان شکلات چیپسی سفید
  • 20 تمشک، یا به دلخواه
  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. آب آن را آبکش کنید و خوب آبکشی کنید. همه چیز را به جز چیپس و انواع توت ها در یک غذاساز مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود. (بافت در غذاساز بهتر است، اما اگر گاهی اوقات محتویات را با قاشق هم بزنید و از مخلوط شدن یکنواخت آن جلوگیری کنید، مخلوط کن می تواند از نظر فنی کار کند.) یا حالا چیپس های شکلات سفید را به آن اضافه کنید یا قبل از پخت روی آن بپاشید. خمیر را در یک تابه هشت اینچی چرب شده یا کاغذ روغنی بریزید. تمشک ها را به ،مت بالایی فشار دهید. 30 دقیقه بپزید. وقتی بلوندی ها را بیرون بیاورید کمی کمرنگ به نظر می رسند. در حین خنک شدن سفت می شوند.مشاهده حقایق تغذیه

ایده های بیشتر دسر سالم

کوکی های بلغور جو دوسر موز

دستور تهیه موس شکلاتی آووکادو

موس شکلاتی آووکادو

طرز تهیه کیک پنیر کتو

کیک پنیر کتو

بیسکویت چیپس شکلاتی بلغور جو دوسر سالم

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

براونی 20 گرمی پروتئین جوی

براونی پروتئینی

پودینگ برنج وگان

طرز تهیه مافین نان موز

کلوچه موز


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/white-c،colate-raspberry-blondies/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=white-c،colate-raspberry-blondies