بهترین دستور العمل سالاد سیب زمینی – عشق و لیمو


طرز تهیه سالاد سیب زمینی را با این دستور ساده بیاموزید! غذای جانبی کامل باربیکیو، خامه ای و خوش طعم است که با ترشی های تند، کرفس و ،دل درست می شود.


سالاد سیب زمینی


این دستور العمل سالاد سیب زمینی بهترین چیزی است که من امتحان کردم. خامه ای است، تند است، و با سبزیجات معطر، کرفس ترد و تخم مرغ آب پز (اختیاری، اما خوشمزه) پر شده است. من آن را برای هر آشپزی و باربیکیویی که در این تابستان شرکت می کنیم، خواهم آورد. این دستور سالاد سیب زمینی آنقدر خوشمزه است که سیر نمی شوم!

این سالاد در اصل همان سالاد سیب زمینی ک،یک است که در تمام دوران کودکی من در هر پیک نیک و غذاخوری ظاهر می شد، اما چند چرخش کلیدی دارد. ابتدا ترشی شوید ،د شده را برای ترد اضافه می کنم و همچنین مقداری آب نمک ترشی را در سس مایونز خامه ای و ،دل مخلوط می کنم. اسیدیته اضافی باعث می شود که سیب زمینی ها پاپ کنند. گیاهان تازه این دستور غذا را نیز زنده می کنند. شوید ترشی ترشی ها را نشان می دهد و پیازچه به آن پیازچه اضافه می کند. یک بار آن را امتحان کنید و دیگر به دستور العمل سالاد سیب زمینی خانگی دیگری نیاز نخواهید داشت.


مواد لازم دستور تهیه سالاد سیب زمینی


چه چیزی در این دستور العمل سالاد سیب زمینی است

برای تهیه این سالاد سیب زمینی، به این مواد ساده نیاز دارید:

  • سیب زمینیها، البته! شما به دو پوند سیب زمینی طلایی یوکان نیاز دارید. در مورد اینکه چرا من عاشق استفاده از آنها در سالاد سیب زمینی هستم بیشتر بخو،د!
  • کرفس – طعم تازه و خوش طعم و ترد را اضافه می کند.
  • ترشی شوید – برای طعم ترش و ترد بیشتر. مقداری از آب نمک ترشی را نیز در سس استفاده خواهید کرد!
  • سس مایونز – سس را غنی و خامه ای می کند.
  • سرکه سیب و ،دل زرد – طعم تند و تند به سس سالاد سیب زمینی اضافه می کنند.
  • سیر – برای لقمه مرزه.
  • پیازچه و شوید – این گیاهان تازه، سس غنی و سیب زمینی نشاسته ای را متعادل می کنند. پیازچه دستی نیست؟ پیاز سبز نازک برش داده شده در اینجا نیز موثر است.
  • تخم مرغ آب پز سفت – مواد تشکیل دهنده دستور العمل سالاد سیب زمینی ک،یک! آنها آن را فوق العاده خامه ای می کنند. ما آنها را در اینجا دوست داریم، اما من آنها را به ،وان اختیاری فهرست می کنم. در صورت تمایل از آنها صرف نظر کنید.
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.

چه نوع سیب زمینی برای سالاد سیب زمینی من، است؟

سؤال خوبی بود! من یوکان گلدز را توصیه می کنم.

این سیب‌زمینی‌های مومی زرد دارای بافت من،ی برای سالاد سیب‌زمینی هستند. آنها پس از جوشیدن به خوبی شکل خود را حفظ می کنند، اما هنوز آنقدر ش،ته می شوند که سالاد خامه ای شود. آنها همچنین در جذب طعم و مزه از سس کار بسیار خوبی انجام می دهند. علاوه بر این، پوست آنها به قدری نازک است که نیازی به کندن آنها نیست!

در اینجا از سیب زمینی سرخ شده و سیب زمینی قرمز نشاسته ای خودداری کنید. محتوای نشاسته بالای آنها به این م،ی است که وقتی سالاد را با هم مخلوط می کنید، می توانند به راحتی به ماس تبدیل شوند. من سالاد سیب زمینی خامه ای را دوست دارم، اما سالادهای لطیف؟ نه ممنون.


سس خامه ای را در کاسه شیشه ای هم بزنید


طرز تهیه بهترین سالاد سیب زمینی

آماده پختن؟ طرز تهیه این سالاد سیب زمینی به شرح زیر است:

ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنید. آنها را خوب بشویید و به قطعات 1/2 اینچی برش دهید. سپس آنها را در یک قابلمه بزرگ قرار دهید و به اندازه 1 اینچ روی آنها را با آب سرد بپوش،د. آب را روی حرارت زیاد بجوش،د، سپس حرارت را کم کنید و به مدت 10 دقیقه یا تا زم، که سیب زمینی ها نرم شوند، بجوش،د. سیب زمینی ها را آبکش کنید و کنار بگذارید تا در دمای اتاق خنک شوند.

در همین حین سس خامه ای را درست کنید. در یک کاسه متوسط، آب خیارشور، سس مایونز، سرکه سیب، ،دل، سیر، نمک و چند حلقه فلفل را با هم مخلوط کنید. این سس به خودی خود طعم تند خواهد داشت، اما طعم آن پس از قرار گرفتن روی سیب زمینی ها متعادل می شود.


ریختن سس خامه ای روی سیب زمینی های آب پز


بعد، سیب زمینی ها را بپوش،د. آنها را در یک کاسه بزرگ بریزید و روی سس بریزید. خوب مخلوط کنید، سیب زمینی ها را کمی له کنید تا سالاد خامه ای شود.


دستور تهیه سالاد سیب زمینی در کاسه با قاشق چوبی


سپس بقیه مواد را داخل آن بریزید. خیارشور، کرفس و تخم مرغ آب پز را اضافه کنید…


اضافه ، سبزی، کرفس، ترشی و تخم مرغ آب پز سفت به کاسه سالاد سیب زمینی


… همراه با پیازچه و شوید.


بهترین سالاد سیب زمینی را در یک کاسه بزرگ هم بزنید


خوب مخلوط کنید تا ،یب شوند.

سالاد را حداقل 1 ساعت سرد کنید– و تا 1 روز – اجازه دهید طعم ها با هم ،یب شوند.

در نهایت طعم آن را مزه دار کرده و سرو کنید. اگر دوست دارید، درست قبل از حفاری، آن را با شوید بیشتری تزئین کنید. کمی جعفری تازه نیز یک رویه عالی خواهد بود.


سالاد سیب زمینی خامه ای با گیاهان


نکات دستور غذا

  • آن را له کنید. من این دستور را زم، که سیب زمینی ها کمی له شده اند بیشتر دوست دارم. سالاد باید واقعاً خامه ای باشد و تکه های سیب زمینی بزرگتر هنوز باقی مانده باشد. سیب زمینی طلایی یوکان به خودی خود از هم نمی پاشد، بنابراین هنگام هم زدن سالاد، مطمئن شوید که آنها را کمی له کنید.
  • آن را خنک کنید. راز بهترین سالاد سیب زمینی این است که به طعم ها فرصتی برای ،یب شدن می دهد. این سالاد را حداقل یک ساعت – و حدا،ر یک روز – قبل از سرو در یخچال بگذارید. سیب زمینی ها به زمان نیاز دارند تا آن سس خوشمزه را خیس کنند!
  • آن را وگان کنید. آیا مهمانان گیاهی دارید که به آشپزی شما می آیند؟ این دستور غذا را با حذف تخم مرغ و استفاده از سس مایونز گیاهی در سس وگان درست کنید. متناوبا، این دستور تهیه سالاد سیب زمینی غیر سنتی وگان را درست کنید!


بهترین دستور تهیه سالاد سیب زمینی


مخلفات تابست، مورد علاقه بیشتر

اگر عاشق این دستور تهیه سالاد سیب زمینی خامه ای هستید، یکی از این مخلفات تابست، را امتحان کنید:

حتی ایده‌های بیشتری برای غذای جانبی تابست، می‌خواهید؟ این 33 بهترین طرف BBQ را بررسی کنید!

سالاد سیب زمینی

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 15 دقیقه

زمان سرد شدن: 1 ساعت

زمان کل: 1 ساعت 30 دقیقه

خدمت 6

بهترین دستور تهیه سالاد سیب زمینی! برای پیک نیک و باربیکیو عالی است، خامه ای، تند و خوش طعم است. امتیاز: اگر از قبل آن را بسازید مزه آن بهتر است.

  • سیب زمینی ها را در یک قابلمه بزرگ قرار دهید و به اندازه 1 اینچ با آب سرد بپوش،د. روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنید و به مدت 10 دقیقه یا تا زم، که چنگال نرم شود، بجوش،د. آبکش کنید و کنار بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود.

  • در همین حین پانسمان را درست کنید. در یک کاسه متوسط، سس مایونز، خیار شور، سرکه سیب، ،دل، سیر، نمک و چند ریز فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • سیب زمینی های خنک شده را در یک کاسه بزرگ قرار دهید. سس را اضافه کنید و هم بزنید تا پوشانده شود، سیب زمینی ها را کمی له کنید تا سالاد خامه ای شود.

  • در صورت استفاده، کرفس، ترشی ،د شده، پیازچه، شوید و تخم مرغ آب پز را داخل آن بریزید.

  • حداقل 1 ساعت و حدا،ر 1 روز بپوش،د و خنک کنید.

  • مزه دار کنید و سرو کنید. باقیمانده سالاد سیب زمینی تا 3 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می شود.


منبع: https://www.loveandlemons.com/،ato-salad-recipe/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با