بهترین دستور پخت فریتاتا (پخته شده در فر)


این دستور پخت فریتاتا پر از سبزیجات است و یک دستور العمل آسان برای برانچ یا صبحانه در هفته است. آن را در فر قرار دهید و در کمترین زمان آماده است.

آیا شما هم مثل ما تخم مرغ دوست دارید؟ برخی از دیگر ایده های صبحانه سالم ما را بررسی کنید که شامل تخم مرغ پخته شده، تخم مرغ آب پز، دستور العمل های بلغور جو دوسر سالم و دستور العمل های اسموتی های خوشمزه می شود!

فریتاتا در بشقاب.

ساده ترین دستور پخت فریتاتا

کلید درست ، فریتاتا عالی ساده نگه داشتن آن است.

وقتی فریتاتا درست می‌کنید، لازم نیست کراست درست کنید (این یک کیش است)، که درست ، فریتاتا را کمی آسان‌تر می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد سبزیجاتی که می خواهید استفاده کنید و مشخصات طعم و مزه شما تصمیم بگیرید. چیزی که بیشتر از همه در مورد درست ، فریتاتا دوست دارم این است که می توانم از سبزیجاتی که در یخچالم دارم برای تهیه یک صبحانه خوشمزه استفاده کنم که برای خانواده ام سیر کند!

چرا این فریتاتا را دوست خواهید داشت

این فریتاتای سالم با فلفل، پیاز، کدو سبز و پیاز درست می شود. سبزیجات فوق العاده در دسترس که می تو،د در ا،ر فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید.

فریتاتاها یک دستور غذای چند منظوره عالی هستند! به این م،ی که می‌تو،د در طول هفته یک فریتاتا برای یک صبحانه آماده یک وعده غذایی سالم درست کنید یا می‌تو،د یک فریتاتا فانتزی برای سرو در آ، هفته برای مهمانان درست کنید. شما می تو،د آن را برای هر من،تی درست کنید!

می تو،د فریتاتا را برای بعد فریز کنید.

سبزیجات ،د شده در یک کاسه.

سوالات متداول فریتاتا

قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک دستور پخت فریتاتا سالم درست کنید، همه چیزهایی را که در مورد تهیه فریتاتا باید بد،د را در زیر بررسی کنید تا آن را بسیار آسان کنید!

فریتاتا را در چه تابه ای بپزم؟

برای این فریتاتا از تابه ن،ب 10 اینچی استفاده کردیم. اگر فریتاتا می‌پزید، از یک تابه ن،ب و قابل فر مانند تابه‌ای که ما از آن استفاده می‌کنیم استفاده کنید. این مجموعه! تکرار می کنم، از هیچ تابه ای با ،تیک، پارچه یا پ،تیک استفاده نکنید.

شما نمی خواهید یک تراژدی فریتاتا داشته باشید که در آن فریتاتا شما به تابه می ،بد. وحشتناک خواهد بود!

چرا فریتاتای من آبکی است؟

هیچ ، فریتاتا آبکی را دوست ندارد. اگر خودتان را با یک فریتاتا آبکی می بینید، احتمالاً به این دلیل است که سبزیجات خود را به اندازه کافی پخته نکرده اید. وقتی سبزیجات خام را در فریتاتا قرار می دهید، آب بیرون کشیده می شود و آب دسترسی در فریتاتا شما باقی می ماند.

سبزیجاتی که استفاده می کنید را حتما با کمی نمک تفت دهید تا پخته شوند، مخصوصا قارچ ها!

با فریتاتا چی سرو کنم؟

می تو،د فریتاتا را با هر چیزی که دلتان می خواهد سرو کنید. هر یک از کناره ها و تاپینگ های سالم زیر را امتحان کنید!

تاپینگ ها:
سالاد صبحانه
نان تست ترد
سیب زمینی صبحانه
بیکن
سوسیس صبحانه

آیا می توانم فریتاتا را فریز کنم؟

بله، می تو،د فریتاتا را فریز کنید. صبر کنید تا فریتاتا کاملا خنک شود و روی آن را با پ،تیک و سپس فویل حلبی بپوش،د و تا سه ماه در فریزر قرار دهید.

وقتی آماده سرو هستید فریتاتا را از فریزر خارج کنید و بگذارید در یخچال یخ بزند. سپس فر را روی 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید و حدود 10 دقیقه بپزید.

نکات + ترفند

آن تخم مرغ ها را هم بزنید. تخم مرغ ها را با همزن بزنید تا زرده و سفیده تخم مرغ با هم مخلوط شوند. این یک خط نازک است، اما سعی کنید تخم‌مرغ‌ها را کم‌همزن یا زیاد هم نزنید!

از سبزیجات مورد علاقه خود استفاده کنید. زیبایی هر فریتاتا در این است که شما می تو،د تصمیم بگیرید که چه سبزیجاتی را در فریتاتا می خواهید. از فلفل و پیاز و کدو سبز استفاده کردیم. با خیال راحت از هر یک از سبزیجات مورد علاقه خود استفاده کنید!

فقط به یاد داشته باشید که قبل از قرار دادن سبزیجات در فریتاتا باید آنها را بپزید. چرا؟ شما می خواهید آب دسترسی به سبزیجات را بپزید و این به شما این فرصت را می دهد که قبل از پختن آنها در فریتاتا طعم لذیذی به سبزیجات اضافه کنید!

از هر یک از سبزیجات زیر در فریتاتا خود استفاده کنید! نکته کلیدی این است که همه آنها را تقریباً به یک اندازه برش دهید!

  • سیب زمینیها
  • گوجه فرنگی خشک شده
  • اسکواش
  • هویج
  • مارچوبه
  • قارچ
سبزیجات سرخ شده در تابه ن،ب.

طرز تهیه فریتاتا

مرحله 1: آماده سازی

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. سبزیجات را با ،د ، آنها به اندازه لقمه آماده کنید. کنار بگذارید.

سپس سفیده و زرده تخم مرغ را با همزن بزنید تا با هم مخلوط شوند. سپس شیر بادام را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. کنار بگذارید.

مرحله 2: تفت دهید

سپس یک تابه ن،ب 10 اینچی را روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید. روغن زیتون را به تابه اضافه کنید. وقتی روغن زیتون معطر شد سیر، پیاز، فلفل و کدو سبز را به همراه نمک و فلفل به تابه اضافه کنید. سبزیجات را تفت دهید تا پیازها شفاف شوند.

در اینجا یک نکته -> اگر می‌خواهید طعم بیشتری به فریتاتا اضافه کنید، چند قاشق چای‌خوری از مخلوط چاشنی مورد علاقه‌تان (ادویه فاهیتا را امتحان کنید) به سبزیجات در حین پختن اضافه کنید. این عطر و طعم عالی را اضافه می کند!

مرحله 3: پخت + سرو

بعد از پختن سبزیجات، برای آ،ین بار کناره های تابه را با اسپری پخت اسپری کنید. مخلوط تخم مرغ را روی سبزیجات بریزید و در فر قرار دهید و به مدت 16-18 دقیقه بپزید.

از فر خارج کنید و با سالاد صبحانه، نان تست یا روی آن را با پنیر یا سس تند مورد علاقه خود سرو کنید.

ذخیره سازی

قبل از قرار دادن فریتاتا در ظرف دربسته، بگذارید کاملا خنک شود. آن را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

دستورالعمل گرم ، مجدد: فریتاتا را روی یک ورقه پخت قرار دهید و اجازه دهید حدود 20 دقیقه در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزد.

فریتاتا آبکاری شده، نان تست و آرگولا.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/low-carb-vegetable-frittata/