بهترین رستوران های تنکابن با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذا شرقی

اگر در رستوران اردشیر چند هنرپیشه و خواننده و انواع سلبریتی را دیدید، تعجب نکنید. این رستوران به دلیل قدمت و کیفیت عالی، پاتوق سلبریتی‌ها محسوب می‌شود. رستوران ضیافت | رستوران های گیلانوقتی به لنگرود می‌روید از هر کس که سراغ غذای خوب را بگیرید رستوران ضیافت را بهتان معرفی می‌کنند. رستورانی که اگر چه به خاطر کیفیت مناسبش شلوغ است اما فضایی دلنشین و تر و تمیز در دو طبقه دارد. انواع کباب‌های خوشمزه، غذاهای سنتی گیلان و دورچین‌ها و مخلفات خوشمزه گیلکی را می‌توانید سفارش دهید و از طعم عالی‌اش لذت ببرید.

  • میرزاقاسمی، کدو بره، شامی و … از غذاهای نونی شمالی هستند که طرفداران بسیاری دارند.
  • پس اگر به خوردن گوشت قرمز علاقه دارید، در سفر به گیلان حتما یک بار این غذای خوشمزه را امتحان کنید.
  • یکی از معروف‌ترین، خوشمزه‌ترین و البته قدیمی‌ترین غذاهای قبرس شمالی که سرو می‌شود، هالومی نام دارد.
  • بعد از جا افتادن مواد به آن آب نارنج زده شده و تخم مرغ به آن افزوده می‌شود.

«خورش عدس سبز» یکی از خورش‌ های مقوی و خوشمزه ایرانی است که به عنوان یک وعده غذایی سالم و کامل می‌ تواند حسابی شما را سر ذوق بیاورد. در ضمن یکی از وجوه تفاوت این شامی، سسی است که شامی در آخرین مرحله در آن پخته می شود. برای خواندن طرز تهیه خورش شامی ترش یا ترشه شامی گیلانی روی لینک مطلب کلیک کنید. مجله خبری غذا آن ها خوب می دانند که برگ سیر یکی از مفیدترین انواع سبزیجات است. ماهی گردوبیج یکی دیگر از غذاهای شمالی است که بیشتر در شهرهای مازندران طبخ می‌شود. غذاهای شمالی با ماهی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول مانند ماهی گردوبیج و ماهی فویج غذاهایی هستند که ماهی، پایه اصلی آن‌ها محسوب می‌شود.

آدرس رستوران تهران تنکابن

سپس زمانی که وارد رستوران می شوید هم باز با محیطی طرف هستید که دکوراسیون و معماری مدرن و نسبتاً لوکسی دارد. از طرفی برای نشستن هم کلی میز و صندلی چوبی هست که ظرفیت های مختلفی از 4 تا 10 نفر دارند که بسته به تعداد نفراتتان می توانید بهترین را انتخاب کنید. اما در سالن رستوران، تخت های سنتی مشاهده می شود که تا حدودی با تصوری که از تخت سنتی داریم تفاوت دارد.

آدرس کافه رستوران ماسا

بد نیست بدانید که برخی در این غذا از آلو هم استفاده می‌کنند. شاید اسم این غذای محلی کمی عجیب به نظر برسد، اما اسپناساک در حقیقت همان خورشت اسفناج بوده که ممکن است بارها آن را میل کرده باشید. اسپناساک نام محلی خورشت اسفناج در مازندران است، اما طعم آن با تمام خورشت‌های اسفناجی که تابه‌حال میل کرده‌اید، کاملا متفاوت است. از طرف دیگر عدس به عنوان ماده اصلی این غذا، سرشار از خاصیت و مواد معدنی است و خیالتان راحت است که با این غذا بدن خود را، هم با پروتئین گیاهی، هم با پروتئین حیوانی و هم با کربوهیدرات تغذیه می‌ کنید. خورش عدس یا «مرجو خورش»، غذای اصیل شهرستان طالقان و گیلان به شمار می‌ رود و می‌ ‌توانید آن را در کنار خوراک عدسی در برنامه غذایی خود قرار دهید.

برای درست‌کردن آن به لوبیای رشتی، سیر، زردچوبه، شوید خشک و کره نیاز دارید. تخم‌مرغ و ماهی کولی را هم که به ترکیب اضافه کنید، نتیجه بسیار خوشمزه می‌شود. رستوران بهزاد در غرب تهران جزو رستوران‌های لوکس غذای شمالی است. هرغذای گیلکی‌ای که بخواهید را در منوی این رستوران پیدا می‌کنید. کال کباب و اوزون برون‌های بهزاد را حتماً امتحان کنید و لذت ببرید.