بهترین رستوران های تنکابن با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذا شرقی

اما جای نگرانی نیست، زیرا غذاهای هندی فاصله زیادی با ذائقه ایرانی ندارند و احتمال دارد طعم بعضی غذاها برایتان آشنا باشد. گوشت را خرد شده را با 2 لیوان آب در یک قابلمه بریزید و روی حرارت گذاشته تا پخته شود.سبزى را هم اضافه به گوشت اضافه و گذاشته تا سبزى هم پخته شود. آبغوره ،نمک و فلفل را هم به آن اضافه بگذارید تا کاملا سبزی و گوشت بپزد در 30 دقیقه آخر بادمجان ها را هم اضافه و بعد از پخت و به روغن افتادن خورش میتوانید،در کنار برنج سرو کنید. در صورت قرمز نبودن انارها رب گوجه را اضافه کرده، نمک و ادویه جات را هم به خورش اضافه کنید.در کنار مرغ یا گوشت پخته شده قرار دهید. رستوران دهکده کمی جلوتر از این آبشار قرار دارد و بطور کلی هم فاصله رستوران تا قلعه گردن نزدیک به 500 متر می باشد.

  • این غذا را با نام «غورابیج مازندرانی» هم می‌ شناسند، اما غورابیج اصالتا گیلانی است.
  • این رستوران به دلیل قدمت و کیفیت عالی، پاتوق سلبریتی‌ها محسوب می‌شود.
  • برای پختن هواری باید مواد لازم را با ماهی سرخ کنید و بعد برنج را به آنها اضافه و دم کنید.
  • بعد به آن دانه های انار خشک و گردو را اضافه کنید.حرارت را کم کنید تا اردک به آرامی بپزد.
  • اگر بار اولتان باشد این شیرینی را امتحان می‌کنید، احتمالا تبدیل به یکی از طرفداران پر و پاقرص آن شوید.

بعد از این که لوبیا خوب پخته شد و غذا جا افتاد تخم مرغ را درون آن شکسته و هم می‌زنند. استفاده از مواد اولیه متنوع و تازه امتیاز ویژه غذاهای این منطقه است. سبزیجات کوهی و میوه‌های جنگلی عطر و طعم این غذاها را با هر جای دیگری متفاوت نموده است.

رستوران گمج – از بهترین رستوران های گیلکی تهران

طراحی داخلی آن به سبک خانه‌های ماسوله است و وقتی وارد می‌شوید حس و حال خوب خانه‌های سنتی شمالی به شما منتقل می‌شود. این جذابیت بصری بر سر میزها و سرو غذا در ظروف سفالی هم وجود دارد و در نهایت به طعم خوب‌ غذاها خاتمه پیدا می‌کند. مثلا برای یک پرس برنج سفید بدون هیچ چیز اضافه‌تری ۱۷ هزارتومان باید پرداخت کنید و این سطح قیمت را به کل منو تعمیم دهید. اما منو ماهی ماهی چه آیتم‌هایی مجله خبری غذا دارد که در دیگر رستوران‌ها نیست؟ در اینجا شما در بین کباب‌ها سیاه کباب و سیاه جوجه را می‌بینید که به ترتیب راسته گوساله و فیله مرغ در میان رب انار جنگلی و روغن زیتون است. قلیه‌ماهی هم از آن غذاهای جنوبی است که آوازه‌شان از مرزهای جنوب رد شده و به نقاط دیگر کشور هم رسیده است. در ترکیب این غذا از ماهی، رب انار، سبزی مخصوص یعنی گشنیز و شنبلیله و تمبر هندی استفاده می‌شود.

از پله‌ها باید بروید پایین و آنجا هم تعدادی میز و صندلی چیده شده که می‌توانید بنشینید. ترشه تره از غذاهای گیلان است که به علت سبزی‌های معطری که در پخت آن استفاده می‌شود، عطر و طعم بی نظیری دارد. سبزی گیجا واش یک سبزی خودرو است که در ارتفاعات شمال کشور یافت می‌شود. برای پختن این غذا ابتدا سیر و شوید را با هم تفت می‌دهند و سپس به آن لوبیای رشتی را اضافه کرد و روی آن آب می‌ریزند. میرزا قاسمی یکی از آن غذاهایی است که خوشمزگی بی حد و اندازه‌اش باعث شده تا تقریبا در هر شهری این غذا طبخ شود. این مساله باعث می‌شود تا دستور تهیه‌های مختلفی از این غذا در جای‌جای ایران وجود داشته باشد.

ترش ترشو

رستوران سنتی کلبه صبا تنکابن از نظر غذایی، رستوران تمام عیار است. اول از همه بگوییم که تمامی غذاهای رستوران از مواد اولیه مرغوب به صورت روزانه تهیه می شوند و سرآشپزان حرفه ای هم غذاهای رستوران را سرو می کنند. پرسنل رستوران آموزش دیده هستند و رستوران سنتی کلبه صبا از خدمات سرویس دهی مطلوبی حتی در روزهای شلوغ سال برخوردار است. اگر علاقمند به فست فود هستید به بخش فست فودی منوی رستوران مراجعه کرده و در میان انواع پیتزاها، ساندویچ ها، همبرگرها به همراه پیش غذاهای لذیذ را می توانید سفارش دهید. اگر هم علاقمند به غذاهای ایرانی هستید، انواع خورشت ها و غذاهای کبابی در رستوران سرو می شود.

مرغ شکم پر از جمله غذاهای محلی و معروف مازندران میباشد و بسیار هم خوشمزه است.مرغ شکم پر همانطور که از اسمش پیداست، از مرغ تهیه می‌شود که داخل شکم آن با مخلفات و سبزیجات معطر پر خواهد شد. و این غذا جزو غذاهای اصیل و مجلسی به حساب میاد که برای جشن و مهمانی ها توصیه می شود. وقتی سیب زمینی خوب تفت خورد گوشت چرخکرده را اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا گوشت باز شود. وقتی گوشت خوب باز شد و تغییر رنگ داد رب گوجه فرنگی را هم اضافه کنید و هم بزنید تا مواد به خورد هم بروند. یک فنجان آب را اضافه کنید و حرارت را خیلی کم کنید تا خورش جا بیفته و روغن بندازه.