بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-غذا شرقی

مـا در تیم دیدو تـکنـولـوژی‌هـای واقعیــت‌مجـازی و واقعـیت‌افزوده را برای اولین بار در جـهان بـرای ساده‌سازی فرایند انتخاب کافه/رستوران به کار گرفته‌ایم. رستورانی در جنوب تهران و در منطقه‌ی بازار بزرگ این شهر که قدمت کم‌تری نسبت‌به دو رستوران شمشیری و شرف‌الاسلامی دارد. این رستوران در طبقه‌ی پانزدهم جم‌سنتر جماران، به محض ورود به مجموعه با چشم‌انداز وسیع و کم نظیری که به کل شهر تهران دارد، نفس را در سینه‌‌ی شما حبس خواهد کرد. همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در فست فود باگت و امکان رفت و آمد ویلچر در آن، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. ابزارآلات صرف دیزی همچون گوشتکوب، کاسه، قاشق و چنگال هم در رستوران مستر دیزی (شعبه سعادت آباد) به مشتریان داده می‌شود.

  • شاید انتخاب یک رستوران عالی در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری وجود دارد کار بسیار سختی باشد.
  • 8 مدل نان سنتی هندی در رستوران تاج محل ارائه می شود که برخی تنها یک نان سنی ساده هستند و برخی هم چون مخلفاتی هم در کنارش گذاشته می شود خودش یک وعده غذایی است.
  • اگر در ساعات منتهی به ظهر از حوالی خیابان سعدی تهران عبور کردید و هوس یک ناهار خوش‌قیمت و لذیذ به سرتان زد، سراغ رستوران خوش بین را از رهگذران بگیرید.
  • رستوران مسلم بازار یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت محسوب می‌شود که در خیابان پانزده خرداد و نزدیکی سبزه میدان قرار دارد.

ولی حجم هر پرس غذا مناسب است و در ضمن کیفیت آن استثنایی است و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته است. همانطور که گفتیم، رستوران کوهپایه برخلاف بسیاری از رستوران های دربند برای مشتریان خود غذا های فرنگی هم ارائه می دهد. غذا های فرنگی بیشتر استیک های مرغ و گوشت و استراگانف های مرغ و گوشت هستند اما در کنار آن ها، فیله، میگو پفکی، شنیسل مرغ، جوجه چینی و غیره هم مشاهده می شود. غذا های رستوران کوهپایه معرکه هستند مجله خبری غذا اما از قیمت های بالایی هم برخوردارند. اگر تمام رستوران های دربند نباشد، بسیاری از آن ها غذا های ایرانی و انواع کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کنند و رستوران های خیلی کمی در این منطقه هست که غذا های غیر ایرانی و بخصوص فست فودی ارائه دهد. رستوران کوهپایه هم مانند سایر رستوران های دربند است و تمرکز خود را روی غذا های ایرانی داده هرچند در کنار آن برای اینکه متفاوت تر هم باشد کلی غذای فرنگی خوشمزه و خاص هم به منوی خود افزوده.

اطلاعات تکمیلی رستوران موبی دیک

اما رستوران دیگری هم با نام رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران هست که دست کمی از شرف الاسلامی نداشته و در میان شلوغ ترین رستوران های تهران و بازار بزرگ تهران قرار دارد. همانطور که میدانیم، رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ تهران قرار دارد و بهترین را برای دسترسی به رستوران، مسیر خیابان 15 خرداد است. اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید. چند متر جلوتر از خیابان بازار زرگرها، کوچه ای با نام جلوخان غربی را مشاهده می کنید که رستوران شرف الاسلامی در آنجا قرار دارد. مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۴ سال سابقه، دارای هفت شعبه در استان تهران، البرز و مازندران است. رستوران و کافه‌های ارکیده دارای آشپزان ماهر و تیم مهمان‌داران حرفه‌ای بوده که انتظارات مهمانان را در برگزاری مراسمات سازمان، تولد و عقد و مناسبت‌های خانوادگی و …

طرز تهیه ته چین مرغ ساده و خوشمزه

اغلب میهمانان این رستوران آن را به خاطر منوی غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها که برا صرف در وعده صبحانه دل‌چسب است، انتخاب می‌کنند. رستوران لئون در محدوده خیابان ولیعصر و داخل مرکز خرید معروف سام سنتر قرار دارد. اگر به میل‌کردن یک صبحانه خوشمزه و متنوع علاقه دارید، حتماً باید سری به این رستوران بزنید. البته ناگفته نماند که منوی نهار و شام رستوران لئون نیز بسیار خوشمزه و با‌کیفیت است؛ اما در این بخش قصد معرفی بهترین رستوران های تهران برای صبحانه را داریم. تهران از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است و تا جایی که چشم کار می‌کند، از هر طرف امتداد دارد! این پایتخت شلوغ مرکز تجاری ایران نیز به حساب می‌آید و صدها هزار شغل مختلف در آن به چشم می‌خورد.

اطلاعات تکمیلی رستوران روحی

بهترین چلوکبابی های شهر تهران خانه کباب شمرون، رستوران شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مرویو کبابی منصور هستند. اگر به خوردن کباب علاقه دارید رستوران گلپایگانی یکی از بهترین رستوران های تهران از قدیم بوده و کباب های آن زبانزد عام و خاص می باشد از مزیت های این رستوران طبخ کباب با گوشت تازه و در حضور مشتری است. این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است. در این رستوران شاهد سرو انواع غذاهای ایتالیایی خواهید بود انواع لازانیا و پاستا و از همه معروفتر پیتزاهای ایتالیایی آن که طرفداران خاص خود را دارد.