بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذا شرقی

اولین رستورانی که تیم ما در این فهرست قرار داد رستوران گردان برج میلاد بود،چون شاید بتوان بهش لقب لاکچری ترین رستوران ایران رو داد. اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی. توی این رستوران دنج میتونی انواع غذاهایی که با مرغ تهیه میشه رو تست کنی و ازش لذت ببری. رستوران نعل اشکنه، یکی از دل انگیزترین و بهترین رستوران های همدان است که چشم مجله خبری غذا انداز طبیعی و خیلی قشنگی داره و بهترین انتخاب برای یه وعده غذای خوب و لذت بردن از طبیعته. اگه میخوای تجربه یه میزبانی باشکوه رو توی محیطی زیبا و دلنشین داشته باشی، میتونی به رستوران مرتضوی سری بزنی و انواع غذاهای اصیل و متفاوت سنتی و ایرانی رو تجربه کنی. رستوران سنتی شهریار قبل از اینکه رستوران و کافه باشه حمام باستانی نوبر بوده و بزرگترین و اولین سفره خانه سنتی تبریز هست که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده.

  • سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره.
  • رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌اش، این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌ها جای داده است.
  • یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه.
  • رستوران‌ها معمولا جاهایی هستند که شما می‌توانید حضوری به آن‌ جا بروید و در مکان رستوران به خوردن غذا مشغول شوید.
  • محیط این رستوران بسیار دلنشین است و البته که موسیقی زنده نیز آرامش شما را دو چندان می‌کند.

این مجموعه در سه طبقه و شامل فضای رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز، فروشگاه عرضه سوغات، شربت سرا و بستنی سرا است. سبک غذای فرنگی و منوی کامل در جیلیز ویلیز، باعث شده که مشتریان برای سفارش غذا صف بکشند. انواع فیله‌های سوخاری و استیک‌ها در این فست فود بسیار محبوب هستند. علاوه بر این، مشتریان دائمی این فست فود، طعم و مزه انواع پیتزا در جیلیز ویلیز را با هیچ فست فودی قابل مقایسه نمی‌دانند. به دلیل استقبال زیاد مشتریان از غذاهای حس خوب(سنسومی)، صاحبان آن اقدام به تحویل غذا به صورت بیرون‌بر کرده‌اند.

ویدیویی از رستوران کوبابا

اگه دلت میخواد توی یه فضای گرم و دوستانه و در عین حال شیک و زیبا غذا بخوری، میتونی به رستوران بادگیران بری. سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره. میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن. ” هفت خوان ” رستورانی مجلل توی شیراز هس که هر طبقش مختص یه نوع غذاست. یه مجموعه کامل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی فست فود و کافی شاپ، برای هر نوع ذائقه و سلیقه پیدا است. چیدمان و دکوراسیون هر طبقه ای هم مختص نوع غذایی که در اون سرو میشه، تغییر می کنه و فضای آرام بخش و ایده آلی رو برای مهمانهای مجموعه فراهم کرده.

رستوران گیلانه

در کنار کیفیت خوب غذا، دکوراسیون زیبا، رفتار مطلوب پرسنل و مواردی از این دست هم بر جذابیت‌های این رستوران افزوده‌اند. بیشتر رستوران‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تولد برگزار کنید، کافه رستوران‌ هستند و از جمله بهترین آن‌ها، کافه رستوران دنگ در محدوده ونک، شعبه‌های سام‌ کافه و شعبه‌های کافه‌ شمرون است. رستوران‌های سنسو جزو رستوران های لوکس تهران طبقه‌بندی می‌شوند و با فضای زیبا و دلنشین خود قلب مشتریانشان را تسخیر می‌کنند. یکی از دلایل این موضوع هم تمایل ایرانی‌ها به غذاهای ایتالیایی است که البته تنها محدود به ما هم نیست. غذاهای ایتالیایی سرشار از طعم‌های مدیترانه‌ای هستند که جذابیت زیادی برای همه مردم جهان دارند.

فضای رستوران بسیار شیک و مدرن بوده و به علاقه‌مندان به معماری امروزی به شدت توصیه می‌شود. گردشگری خوراک، تنها خوردن غذا و نوشیدنی نیست، بلکه پاسخی است به اینکه کجا، چطور، چه زمانی و چرا باید خورد یا نوشید. گردشگری خوراک یا Gastronomy Tourism صنعتی بسیار نوپاست که ادبیات آن به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد.

رستوران البرز، هم از رستوران های قدیمی تهران است و هم جزو بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد. این رستوران فعالیتش را از سال 1346 شروع کرده و همچنان سعی بر آن دارد که خدماتش را مطابق با استانداردهای روز و کیفیت مناسب ارائه کند. با اینکه رستوران البرز، از قدیمی‌های تهران است، اما فضا و محیطش کاملاً به‌روز شده است. سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید.