بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذا شرقی

با استفاده از لیست هایی که در وبسایت بلد برای شما تهیه شده است شما می‌توانید به راحتی به اطلاعات مورد نیازتان در مورد لیست کترینگ های تهران دسترسی داشته باشید. در این لیست‌ها شماره تلفن، آدرس دقیق، مکان روی نقشه و سایر اطلاعات مهمی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید برایتان تهیه شده است. از این اطلاعات می‌توان به مواردی مثل ساعت فعالیت کترینگ، پیک داشتن یا نداشتن، جای پارک، نظر کاربران و امتیازی که به کترینگ داده‌اند، خوش مسیر بودن و … کترینگ به سرویس‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها غذا در مکانی دیگر طبخ و آماده پذیرایی می‌شود و سپس به مکان مورد نظر مشتری منتقل می‌شوند. کترینگ‌ها در انواع و اقسام شکل‌ها و قیمت‌های متفاوت وجود دارند و شما می‌توانید با استفاده از وبسایت بلد هم به بهترین کترینگ‌های تهران و همچنین به نزدیک‌ترین کترینگ موجود دسترسی پیدا بکنید.

  • کافه رستوران رزمیلو سوای اینکه محیطی بسیار شیک و دوست داشتنی دارد، از چند بخش تشکیل شده.
  • فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند.
  • اولین چیزی که توجه افراد را در ورود به رستوران لئون به خود جلب می‌کند، مربوط به رفتار پرمهر و صمیمی کارکنان رستوران است.
  • در رستوران رفتاری می‌توانید هر نوع غذای سنتی را که دوست دارید همراه با انواع سالاد و مخلفات سفارش دهید.
  • در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید.

خصوصا کباب گیلانی یا کباب ترش خوشمزه بود و همینطور جوجه هم خوب بود. اگه رفتید اینجا حتما از این دوغ های محلی که توی پارچ مسی میارن هم بگیرید چون خیلی خوب بود. به‌طور منطقی ارزش دارد که دست‌کم ماهی یک‌بار به رستوران مسلم سر بزنید تا غذایی بسیار لذیذ را در سنتی‌ترین منطقه تهران و به یاد تهران قدیم میل کنید.

قهوه خانه سنتی آذری، قهوه خانه ای که ثبت میراث فرهنگی شد

در واقع این مکان را می‌توان به نوعی یک رستوران توریستی به حساب آورد. احتمالا در صورتی که شما برای صرف غذا به بهترین رستوران بازار تهران بروید توریست‌های زیادی را خواهید دید که این رستوران را برای چشیدن طعم غذاهای خوشمزه ایرانی و کسب لذت بابت حضور در یک فضای سنتی و تاریخی انتخاب کرده‌اند. میرزا محمود دو دختر به نام‌های فخرالملوک و نیرالملوک داشته، فخرالملوک بعد از ازدواج با یک روحانی در همین خانه می‌ماند و به زندگی خود ادامه می‌دهد. سال‌ها پس از مرگ این افراد و مهاجرت برخی از اعضای این خاندان، خانه میرزا محمود خالی از سکنه می‌ماند و کم‌کم رو به ویرانی می‌رود. اما در سال ۹۱ این خانه توسط خانمی خریداری و پس از مرمت به یک رستوران زیبا تبدیل می‌شود.

بهترین رستوران‌ های غرب تهران در برج میلاد

رستوران شبستان معماری خود را با ترکیب چوب و کاه‌گل، محیطی با معماری بی‌نظیر ایرانی ساخته است. این رستوران در ساختمانی دوبلکس افتتاح شده است و در طبقه دوم آن بالکن چوبی بزرگی قرار دارد که دورتادور رستوران را در بر گرفته است. میزها و تخت‌های سنتی این رستوران آماده شده‌اند تا شما در آرامش به تماشای عتیقه‌جات تزئینی بپردازید و از صرف غذایتان لذت ببرید. رستوران شبستان همه‌روزه به جز ایام سوگواری با اجرای زنده موسیقی میزبان شهروندان و مسافران تهران است. لازم است اشاره کنیم که در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای خوشمزه بین‌المللی را نیز خواهید دید. رشد و توسعه بازار تهران هرچه بیشتر بر رونق‌گرفتن رستوران شرف الاسلامی اثر گذاشت.

محبوبیت اصلی این رستوران به خاطر سالاد سزارهای بزرگ و خوشمزه آن است، بنابراین اگر به این رستوران سر زدید، حتماً سالاد سزار این رستوران که همراه با با فیله سوخاری و سسی بسیار خوشمزه سرو می‌شود را از دست ندهید. از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به انواع پاستا، سالاد، پیتزا و استیک اشاره کرد. در تمام مناطق تهران و حتی در تمام خیابان‌های این کلان‌شهر می‌توانید رستوران‌های فراوانی را با کیفیت و مجله خبری غذا رنج قیمت متفاوت پیدا کنید. ممکن است گاهی ترجیح دهید به رستورانی لوکس بروید و گاهی ترجیح دهید رستورانی با قیمت اقتصادی‌تر را انتخاب نمایید. همچنین بعضی از رستوران‌های تهران منویی جداگانه برای گیاخواران ندارند و برای صرف غذای گیاهی، خوب است از قبل رستوران‌های خوب تهران برای گیاهخواران را نیز بشناسید. ما در ادامه شما را برای رسیدن به بهترین انتخاب از میان رستوران های خوب تهران یاری خواهیم کرد.

رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده. این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه. “رستوران مولوی” توی شهر زیبای ارومیه بین مردم این شهر زبانزد و معروفه. اینجا انواع غذاهای اصیل ایرانی و خورشت های متنوع با کیفیت بالایی ارائه میشه و این رستوران برای برگزاری مهمانی ها و مراسم خاص با محیط شیک و خانوادگی که داره مناسبه. رستوران نارنجستان یکی از محبوب ترین رستوران های بین المللی تهران است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. این رستوران یک بخش غذاهای ایرانی دارد که شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله خورشت و کباب های ایرانی می شود.