بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذا شرقی

رستوران تاج محل تهران در منطقه شیخ بهایی قرار دارد و جزء رستوران های لوکس تهران هم به شمار می رود. اینجا از همان بیرون که به نمای رستوران نگاه می کنیم متوجه لوکس بودنش می شویم. داخل رستوران با پرسنلی بسیار خوش برخورد و خوش پوش روبرو هستیم که به مشتریان به بهترین شکل خوش آمد گویی می کنند حتی در بین پرسنل، افراد بومی هند با لباس های محلی هندی مشاهده می شود تا حس یک رستوران هندی را به خوبی القاء کند. همچنین محیط رستوران در کنار اینکه بسیار لوکس و دیدنی است و از کلی دکوراسیون و وسیله های مختلف استفاده شده، به سبک رستوران های هندی می باشد. بیشتر رستوران های ژاپنی برای اینکه حس و حال جذابی را هنگام سرو غذا های ژاپنی ارائه دهند، سعی می کنند محیط رستوران را به سبک رستوران های ژاپنی تزئین کنند. هنگامی که به شعبه ونک می رسید، یک ورودی را مشاهده می کنید که توسط پله ها، شما را به سمت طبقه زیر زمین هدایت می کند.

  • توجه داشته باشید که برای سرو وعده شام، حتما باید از پیش میز خود را رزرو نمایید.
  • البته علاوه بر تخت‌های سنتی که انتظار دیدن آن‌ها را دارید، برای راحتی شما، انواع میز و صندلی نیز در این رستوران وجود دارد.
  • طعم عالی غذاهای رستوران مرشد، سبب رشد و پیشرفت رستوران شده و روزبه‌روز بر طرفدارانش افزوده است.
  • به طور مثال غذاهای هندی و تایلندی در کشورهای آمریکایی و اروپایی بسیار پرطرفدار هستند.

پیدا کردن تهیه غذای خوب در تهران می‌تواند بعضی مواقع کار سختی باشد. مخصوصا در سال‌های اخیر که قیمت‌ها بسیار بالا رفته‌اند و پیدا کردن غذایی که هم کیفیت و مزه‌ی خوبی داشته باشد و هم قیمت قابل قبولی، از همیشه سخت‌تر شده است. برای همین موارد است که شما می‌توانید از سرویسی که کترینگ‌ها ارائه می‌دهند استفاده کنید. شما می‌توانید همراه با غذای اصلیتان معمولا به سفارش نوشیدنی و پیش غذاهایی مثل سوپ و سالاد هم بپردازید. کترینگ‌ها بسته به محله‌ای که در آنها قرار دارند ممکن است کاربردشان متفاوت باشد.

رستوران رسم نو بر روی نقشه

این رستوران شیک دو طبقه دارد که طبقه پایین آن، مخصوص غذاهای فرنگی و طبقه دوم آن، مخصوص غذاهای ایرانی است. غذاهای رستوران بین‌المللی نارنجستان، بسیار خوشمزه‌اند و استیک‌های مجله خبری غذا آن شهرت زیادی دارند. رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌اش، این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌ها جای داده است.

۱. بهترین رستوران های سنتی تهران

نزدیک اسکله تفریحی جدید است، منظره رو به دریا داره و پشت بام چوبیش که از اون دریا رو میشه دید، خیلی‌ها رو به سمتش میکشه. توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقراره. یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه.

کافه رستوران رزمیلو سوای اینکه محیطی بسیار شیک و دوست داشتنی دارد، از چند بخش تشکیل شده. بخش بزرگ کافه رستوران رزمیلو جایی است که خبری از بوی دخانیات نیست و شما انواع غذا های رستوران را می توانید سفارش دهید. بخش دیگر قسمت کافه است که خودش دارای بخش روباز و سرپوشیده می باشد و مشتریان در قسمت روباز که سقفش گاهی بسته است و گاهی باز، می توانند از ویو و هوای آزاد هم لذت ببرند.

یک نانوایی کوچک در ورودی این رستوران وجود دارد که به شیوه‌ی قدیمی ایرانی نان پخت می‌کند. اگر دوست دارید که یک فضای سنتی و قدیمی با غذاهای با کیفیت تجربه کنید، این رستوران را از دست ندهید. همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. خوردن یک غذای خوشمزه و اصیل ایرانی در یک رستوران تاریخی قطعا می تواند یک خاطره زیبا را برای هرکسی بسازد. رستوران وکیل التجار به دلیل داشتن تم سنتی ایرانی و معماری قجری و همچنین به کار بردن لوازم و ظروف تاریخی، در بین دوست داران هنر و تاریخ ایرانی محبوبیت بالایی دارد. مهر میترا با منوی غذایی متنوعی که غذاهای ایرانی و فرنگی کاملا گیاهی را در خودش جای داده، توسط خانواده‌ی مهربان و خونگرمی اداره می‌شود که شعارشان «عشق، شادی و مهربانی» است.

گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید. فراموش نکنید که معمولاً پرس‌های مسلم حجمشان زیاد است و حتی می‌توانند دو نفر را هم سیر کنند، اما این کاملاً بستگی به سبک غذا خوردن شما دارد. مجموعه رستوران‌های ایتالیایی جنارو، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده‌ی سرویس‌دهی هستند و هر سه وعده‌ی غذایی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.