بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذا شرقی

با وجود اینکه رستوران اردک آبی یک رستوران بین‌المللی است، اما با همین خدمات منحصربه‌فرد، جای پای خود را در میان بهترین رستوران های تهران محکم کرده است. این رستوران در حال حاضر تبدیل به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده نیز شده است و غذاهای بسته بندی خود را به خارج از کشور صادر می‌کند. بد نیست بدانید که سریال محبوب آشپزباشی نیز بر اساس داستان همین رستوران ساخته شده است! البته لازم به نگرانی نیست، با وجود این حجم از شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی بسیار عالی و مقرون به صرفه است. شهرزاد یکی از رستورانهای لوکس و قدیمی اصفهانه با تزئینات نقاشی و آئینه کاری های سنتی و شیک که در خور نصف جهانه و شلوغیش که نشون دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهاشه.

  • در نتیجه افراد به راحتی می توانند از بین آن ها غذای متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند.
  • رستوران اس پی یو در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.
  • ناگفته نماند که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

با وجود قیمت بالای دیزی در این رستوران ( هر پرس با مخلفات حدود 45 هزار تومان)، مواد غذایی تازه و باکیفیتی که در طبخ آن ها استفاده می شود، شما را مجاب می کند که با رضایت کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید. طویل ترین خیابان خاورمیانه، مکان مناسبی برای تاسیس رستوران می باشد. رستوران لوکس طلایی می‌تواند یک خاطره دلنشین از روزگار گذشته برای مهمانان خود باشد. همان‌طور که از نام این رستوران‌ مشخص است یک رستوران لوکس بوده که در لیست مطرح‌ترین و قدیمی‌‌ترین رستوران‌های تهران قرار گرفت. حس نوستالژی عمیقی در افراد مخصوصاً پدر و مادرهایی که سن بالایی دارند ایجاد می‌شود.

بهترین رستوران های تهران | از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت

از همان لحظه‌ی اول با دیدن فضا و دکوراسیون خودتان را در زاویه‌ی جدیدی از تهران پیدا می‌کنید و زمانی که منو را جلوی شما می‌گذارند، حیرت شما تکمیل می‌شود. از فهرست بلند بالایی که پیش روی شماست، همه و همه شما را در تاریخ تهران به یک سفر خوش‌طعم میهمان می‌کنند. درآمدم خوبه چون تنبل نیستم، از مغزم هم درست استفاده میکنم، ریسک پذیرم و هیچ موقعیتی رو از روی ترس یا تنبلی از دست نمیدم.

خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک وعده غذا در این رستوران میل کنید، تا طعم واقعی یک غذای خوشمزه را در رستوران خارق العاده ایرانی تجربه کنید که از رستوران های لوکس تهران است. در بین هزاران هزار رستوران فست‌فودی که در شهر تهران وجود دارد، هنوز هم افراد زیادی هستند که به دنبال بهترین رستوران‌های سنتی تهران می‌گردند. آن‌ها غذاهای اصیل ایرانی را به فست‌فودهای خوش آب‌و‌رنگ و مدرن ترجیح می‌دهند.

معرفی کامل بهترین رستوران های تهران (آدرس، شماره و عکس)

سرخ شده به مشتری نمیده چونکه جوجه و کباب را از قبل سرخ کرده و در یک دیگ گذاشته و و دیگ را در داخل اب جوش گذاشته تا جوجه و کباب همیشه داغ بمونه البتّه آبجوش باید روی گاز باشه و بجوشه تا کباب و جوجه های سرخ شده و اماده سرد نشه . به نظر شما رستورانی که حدودأ روزی بین ۱/۵ تا دومیلیون غذا که البتّه بعضی مواقع به سه میلیون هم میرسه بفروشه مجله خبری غذا کیفیتش میتونه بالا باشه مطمنأ نه . رستوران های معرفی شده فقط و فقط به درد پول دارها میخوره اگه به کبابی محمد خیابان دولت سه راه نشاط سری بزنید کباب ها و جوجه کبابهای فوق العاده ارزان و خوشمزه دارد منو دعا می کنید. شیشلیک و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن همتا ندارد و اگر یک بار امتحان کنید، مزه آن برای همیشه زیر زبانتان خواهد ماند.

همانطور که از نامش مشخص است، رستوران گردان برج میلاد در داخل برج میلاد قرار دارد و بهترین راه دسترسی به برج میلاد، اتوبان شیخ فضل الله است. از جنوب میدان صنعت و اتوبان همت وارد اتوبان شیخ فضل الله به سمت جنوب شده و پس از طی کردن مسافتی، مسیر اختصاصی برج میلاد را مشاهده می کنید. اگر با خودروی شخصی میخواهید به برج میلاد مراجعه کنید می توانید از پارکینگ اختصاصی برج میلاد هم برای پارک وسیله نقلیه خود استفاده کنید.

#15 کافه رستوران رزمیلو

نکته دیگر این است که در این رستوران منوی مشخصی وجود ندارد که البته اگر به دنبال غذاهای سنتی و ایرانی هستید و از هیجان امتحان کردن غذاهای تازه هم استقبال می‌کنید، این موضوع چندان شما را آزار نخواهد داد. موسیقی زنده هم بخش همیشگی این فضای جذاب و ایرانی است و طعم فوق‌العاده غذاها، شما را مهمان همیشگی این رستوران خواهد کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برای اینکه بهترین رستوران برای صرف یک وعده غذا به‌تنهایی یا با همراهانتان انتخاب کنید، ابتدا لازم است بدانید که به دنبال چه نوع رستورانی هستید. بله لیدوما هم جزء یکی از بهترین رستوران‌های تهرانه که خیلی هم معماری چشم‌گیری داره.