بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-غذا شرقی

رستوران باغ گیلاس نیز از بهترین رستوران های خوب تهران می باشد و در بکرترین منطقه ولنجک واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. در میان رستوران گردی های خود، خوب است که رستوران های سنتی تهران را نیز بشناسید رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی قرار دارد و محیطی دنج و دوستانه و خودمانی دارد. پارسیان استقلال به عنوان یکی از شعبات مجموعه رستوران های پارسیان می باشد که غذاهای محلی را به صورت فصلی سرو می کند. هتل پارسیان استقلال را به عنوان رستوران ترکیه ای می شناسند شما می توانید معروفترین غذاهای ترکیه ای را با کیفیت عالی در این رستوران تناول کنید. بهترین کبابی تهران در محدوده نیاوران و تجریش، رستوران کباب شمرون است.

  • در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد.
  • اگر می خواهید رستورانی را انتخاب کنید که در آن بتوانید طعم واقعی و خوشمزه کباب ایرانی را بچشید، این رستوران را پیشنهاد می کنیم.
  • اگر علاقه خاصی به مکان های دنج و قدیمی دارید، رفتن به این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • اینجا می تونی استیک با سس قارچ، میگو و کباب برگای فوق العاده ای نوش جان کنی.
  • دکوراسیون رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل است و برای برگزاری یک مهمانی عالی هیچ‌چیز کم ندارد.

در این رستوران،‌ انواع غذاهای ایرانی و فست فود وجود دارد که می توانید به دلخواه سفارش دهید. چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای مجله خبری غذا که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. منوی این رستوران کلاً سلف سرویس است و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای متنوع آن استفاده کنید. یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی تهران، رستوران حوض‌خونه است.

رستوران‌های زنجیره ای باروژ

به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم. این دسته‌بندی برای مسافران این شهر که مثلاً خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسانده‌اند نیز کاربردی‌تر است. صرف شامی رمانتیک در کاخ رستوران لوکس لیدوما می‌تواند شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. این رستوران برای مناسب‌های خاصی نظیر سالگرد ازدواج می‌تواند میز مخصوصی نیز با تم رمانتیک برای شما تدارک ببیند!

رستوران مرشد در نیاوران

یک رستوران به تازگی در منطقه جردن افتتاح شده که با منوی جذاب خود توانسته در همین مدت کوتاه، توجه ها را به سوی خود جلب نماید و جزء بهترین رستوران های تهران به حساب آید. رستوران گشت دارای منویی از غذاهای جدید و مدرن است و شما می توانید بر اساس ذائقه خود، هر یک را سفارش دهید و در محیطی دل انگیز میل کنید. جالب است بدانید که برخی از غذاهای این رستوران در ظروف چدن طبخ و سرو می گردد. رستوران ۱۳۳ یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که دو سالن مجزا برای صرف غذای سلف‌سرویس و غذای ملل دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران در ظروفی زیبا و با دورچین‌هایی جذاب ارائه می‌شوند و بنابراین علاوه‌ بر خوشمزه بودن، چشم‌نواز نیز هستند. کیفیت غذا، رفتار پرسنل و سالن جذاب این رستوران باعث شده است تا بتوانید با خیال راحت رزرو این رستوران را برای سالگرد ازدواج خود در نظر بگیرید.

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم، قطعاً رستوران لیدوما یکی از آن ها است. این رستوران هم برای صرف نهار یا شام بسیار عالی است که در محدوده غرب تهران قرار دارد. بهترین و خوشمزه ترین غذاها با بالاترین کیفیت در این رستوران سرو می شوند و می توانید طعم بسیار لذیذ غذاهای مختلف را در آن بچشید. همچنین شما می توانید از این رستوران برای قرارهای کاری خود که قرار است در آن نهار صرف کنید، استفاده کنید. کیفیت و حجم غذاهای این رستوران بالا است و در بسیاری از مواقع یک غذا برای دو نفر کافی است. در این مجله گردشگری هتل یار تصمیم گرفتیم رستورانهای خوب تهران را معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این شهر بزرگ بتوانید با رفتن به رستوران های معروف تهران، خاطرات خوشی را در ذهن خودتان ثبت کنید.