بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-غذا شرقی

از دلایلی که نائب یکی از رستوران های معروف تهران شده، فضای داخلی زیبای آن است. معماری چشم ‌نواز، چیدمان عالی و تمیزی رستوران نائب حتماً شما را ترغیب می کند که برای یک بار هم که شده با عزیزانتان به این رستوران ایرانی بروید. رستوران تاج محل در منطقه شیخ بهائی تهران و خیابان شیخ بهائی جنوبی قرار دارد. اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد. مسیر دیگر هم از طریق بلوار اردکان در منطقه امیرآباد تهران است و در این بلوار زمانی که به سمت شمال می روید، وارد خیابان شیخ بهائی خواهید شد و با عبور از پل همت، وارد اولین دوربرگردان شوید تا به رستوران تاج محل برسید.

  • کافه رستوران ایوان با فضایی لوکس و مجلل میزبان افرادی است که به قصد هم‌نشینی در مکانی دل‌انگیز و زیبا راهی این برج میلاد تهران شده‌اند.
  • این شعبه همانطور که از نامش مشخصی است در میدان آرژانتین قرار دارد و برای دسترسی به رستوران کافیست به ضلع شمالی میدان آرژانتین و ابتدای خیابان الوند مراجعه کنید.
  • این رستوران دارای سالنی بزرگ است که بیشتر برای مراسم‌های مختلف استفاده می‌شود، در این رستوران غذاهایی با کیفیت بالا و خوش طعم سرو می‌شود.
  • در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی از رستوران های تهران را کسب کنید.
  • منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است.

در رستوران سنتی شهربانو، مشتریان می‌توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهند و همراه با اجرای موسیقی زنده، از طعم غذای ایرانی خود در چنین فضایی لذت ببرند. همچنین افراد در صورت تمایل و هماهنگی با مدیریت مجموعه می‌توانند مراسم کوچک خود مانند جشن تولد، نامزدی یا سالگرد ازدواج را نیز در آن برگزار کنند. یکی از بهترین رستوران های تهران،‌ با فضایی متفاوت، رستوران برج میلاد است. با صرف غذا در رستوران گردان برج میلاد می توانید نمایی بی نظیر از شهر تهران را مشاهده کنید.

جوری که شاید شبیهش را در رستوران‌های گیلکی تهران هم نتوانید پیدا کنید. رستوران مرشد از آن رستوران‌های سنتی ایرانی است که مردم برایش همه‌روزه صف می‌کشند و شاید تا وارد رستوران شوید یک ساعتی هم دم در و توی راه‌پله منتظر بمانید. بهترین غذای این رستوران از نظر هرکس متفاوت و بسته به سلیقه شماست.

برگرلند رستورانی است که در آن به طور ویژه و تخصصی انواع متنوعی از برگر با سس‌های مخصوص سرو می‌شود. این رستوران در سال‌های اخیر به یکی از اصلی‌ترین پاتوق‌های طرفداران برگر در تهران بدل شده است. از محبوب‌ترین برگرهای برگرلند می‌توان به جوسی برگر، لند برگر و بوفالو برگر اشاره کرد. سالگرد ازدواج یکی از مناسبت‌های خاصی است که معمولاً با صرف شامی دو نفره و رمانتیک در رستورانی مجلل برگزار می‌شود. با بعضی از رستوران‌های مناسب برای برگزاری سالگرد ازدواج را در ادامه آشنا خواهیم شد. معمولاً برای رفتن به این رستوران، باید کمی معطل شوید و در صف بمانید تا جا خالی شود، اما با کیفیتی که به شما ارائه می‌دهند، ارزش انتظار کشیدن هم دارد.

در ادامه با معروف ترین رستوران های تهران که در آن‌ها فست‌فودهای مرغوب و خوشمزه تهیه می‌شوند، آشنا خواهید شد. به طور کلی این روزها می‌توان غرب تهران را مرکز رستوران‌های تهران نامید! در این منطقه رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری در سبک‌های مختلف و در فاصله اندکی از هم افتتاح شده‌اند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. انتخاب از میان این رستوران‌های متنوع کار ساده‌ای نیست، اما ما در این بخش تلاش کرده‌ایم از هر سبکی، یکی از بهترین رستوران‌ های غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

۳. بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

رستوران حس توران رستورانی فوق لوکس، بسیار شیک و زیباست که در لیست بهترین رستوران های تهران که در منطقه یک قرار دارند، حاضر است. این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند.

رستوران عالی قاپو

خیلی شلوغ و پر سر و صداست و اصلا هم فرقی نمی‌کند کی به این رستوران بروید. صدای سالن اصلی اینقدر بلند است که حتی ممکن است یاد سالن عروسی بیفتید. برای همین شاید برای قرار ملاقات کاری یا قرار‌های مهم دو نفره خیلی مناسب نباشد. البته رفتار پرسنل ممکن است کمی قدیمی باشد و شما را یاد رفتار پرسنل کافه نادری بیندازد.

بهترین فست فودهای تهران

کیفیت غذاها بسیار خوب است و کادر پرسنل نیز بسیار دقیق و فعال هستند. منطقه کوهسار و کن نیز دارای طبیعت بی نظیر و آب و هوای عالی است هنگامی که که به این ناحیه وارد می شوید شاهد تعداد زیادی رستوران خواهید بود اما یکی از بهترین رستوران های تهران در این منطقه باغ آبی نام دارد. نام این رستوران به گوش همه افراد ساکن تهران خورده است؛ مجله خبری غذا چرا که این رستوران در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارد و منظره بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. آن قدر محیطش زیبا است که ممکن است غذا یا نوشیدنی خود را فراموش کنید و محو آن شوید. قیمت های این رستوران با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که ارائه می شود کمی بالا است اما قطعاً برای یک بار هم که شده ارزش امتحان کردن را دارد.

ظاهر بسیار شیک رستوران باعث شده تا برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب و ایده‌آل باشد. رستوران مستوران تهران با آنکه سابقه چندان طولانی در میان رستوران های سنتی تهران ندارد؛ اما توانسته اعتبار و محبوییت زیادی میان شهروندان شمال شرق و محدوده نیاوران به دست بیاورد. این رستوران با منو و طراحی دکوراسیون کاملاً ایرانی، غذاهای خود را در ظروف مسی سرو می‌کند.

البته این موضوع نیز یک مسئله کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد؛ چرا که ساعت کار رستوران مسلم با ساعت کار بازار تهران هماهنگ است و به همین دلیل بعد از اینکه بازار تعطیل می‌شود معمولاً رفت‌وآمدها به این منطقه کاهش پیدا می‌کند. من از کباب ثریایی و موژان بیشتر خوشم اومد 😋 نکته دوم اینکه خیلی خیلی بزرگ بود و نکته سوم هم اینکه شب ها موسیقی زنده دارن. اگر شرق تهران دنبال یه رستوران مجلل و درست حسابی بگردی بدون شک یکی از اون رستوران های درست حسابی #عمارت_شاهکار در خیابان پیروزی هستش.