بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-غذا شرقی

مگر کسی وجود دارد که عاشق دیزی، این غذای سنتی ایرانی نباشد؟ این غذای خوشمزه، چرب و لذیذ به صورت تیلیت سرو می‌شود و البته که بیشتر در وعده نهار آن را میل می‌کنند. به همین خاطر دیزی سرای ایرانشهر یکی از بهترین رستوران های تهران برای ناهار محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر تهران قرار دارد و به‌صورت کاملاً خلاقانه‌ای دیزاین شده است. پس اگر دلتان هوس دیزی چرب و خوشمزه کرده، بهتر است دیزی سرای ایرانشهر را برای نهار خود انتخاب کنید. اگر از دسته آدم‌هایی هستید که در رستوران‌گردی ماهرید، قطعا می‌دانید که رستوران شاندیز جردن، از بهترین رستوران‌های تهران است.

  • البته در این رستوران انواع ساندویچ و سالاد نیز سرو می‌شود، اما محبوبیت اصلی آن، همان طور که از اسمش پیداست، به‌ خاطر پیتزاهایش است.
  • شما برای پیدا کردن یکی از شعب رستوران‌های نایب مشکل چندانی نخواهید داشت، چرا که این رستوران لوکس با کیفیت در تهران چند شعبه داره که دسترسی به آنها بسیار راحت است.
  • رستوران روحی یکی از بهترین رستوران های تهران است که در شهرک غرب قرار دارد.
  • این پایتخت شلوغ مرکز تجاری ایران نیز به حساب می‌آید و صدها هزار شغل مختلف در آن به چشم می‌خورد.
  • رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده.

بشقاب‌ها و میزهای این رستوران با نقاشی‌های زیبا به سبک ایرانی تزیین گشته‌اند. رستوران ایتالیایی ژوانی دارای چهار شعبه‌ مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش بوده که همه‌ آن‌ها دارای غذاهایی با طعم خاص هستند. انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در شعبات رستوران جنارو مشتریان این رستوران را به وجد می‌آورند. غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید. ، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی چون سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص چند گزینه را انتخاب کنند. منوی باز صبحانه رستوران کوبابا نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

خوشمزه ترین غذاها در رستوران البرز

مطبخ خانه این رستوران را تیم حرفه ای از آشپزها تشکیل داده که انواع غذا، پیش غذا، دسر و غیره را به بهترین شکل ممکن تهیه می کنند. این بار که تصمیم گرفتید به سفر بروید فراموش نکنید که می‌توانید برای اجاره اقامتگاه به وب سایت پینورست سر بزنید. در این سایت انواع اقامتگاه با بهترین کیفیت و قیمت گلچین شده است.

#13 رستوران شاندیز جردن

هنگام ورود، بجای یک خوش آمد گویی ساده از شما با شربت موهیتو پذیرایی می شود. رستوران رفتاری در تهران چیزی همانند رستوران پسران کریم در مشهد است و بخاطر محبوبیت بالایی که دارد، در نقاط مختلف تهران شعبات مختلفی را افتتاح کرده تا به راحتی پذیرای مردم باشد. از جمله بهترین رستوران های تهران می توانیم به رستوران مرشد، رستوران کوبابا، رستوران مسلم، رستوران نایب، رستوران نارنجستان، رستوران البرز، رستوران شاندیز، رستوران مس توران، شمرون کباب، رستوران ایتالیایی سنسو اشاره کنیم.

توی این اوضاع خراب اقتصادی هنوزم راه برای درآمد پیدا کردن و چرخوندن چرخ اقتصاد هست. خانم مجله خبری غذا شما به جای دغدغه رستوران وخوردنی و…دنبال کار وتولید در رشته تخصصی خودتون باشید..

زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، خواهید دید که واقعاً برازنده این نام است. رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد. رستوران برازنده خدمات VIP ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. همه این مسائل باعث شد تا ما رستوران برازنده را در لیست بهترین رستوران های تهران برای ناهار قرار دهیم.