بهترین رستوران های تهران ۱۴۰۰ به انتخاب شما مجله پینورست-غذا شرقی

شعبه بلوار فردوس میخوش به قدری موفق بود که همیشه مشتریان زمان زیادی را در بیرون از رستوران منتظر میماندند تا میزی در رستوران خالی شود و این کار باعث شد میخوش تغییر مکان داده و در همان نزدیکی شعبه اول، فضایی بزرگتر داشته باشد. فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد. همچنین یکی از دلایل همیشه شلوغ مجله خبری غذا بودن رستوران میخوش بلوار فردوس، قرارگیری در یکی از شلوغ ترین مناطق تجاری – اداری تهران می باشد. غذا خوردن در رستورانی مانند کمالی لواسان تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای تمام سنین بوده که به خاطره‌ای زیبا برای سال‌ها تبدیل می‌شود و در ذهن باقی می‌ماند. رستوران کمالی را می‌توان در دسته رستوران‌های سنتی و البته بسیار لاکچری تهران قرار داد.

  • رستوران ایتالیایی ژوانی دارای چهار شعبه‌ مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش بوده که همه‌ آن‌ها دارای غذاهایی با طعم خاص هستند.
  • رستوران بهاران در میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، روبروی در شهروند، پلاک ۶۲ قرار دارد.
  • بهترین مسیر برای دسترسی به این شعبه اتوبان یادگار امام شمال می باشد.
  • توی این رستوران زیبا و خیال انگیز میتونی انواع غذاهای خارجی و ایرانی که شامل غذاهای دریایی هم میشه رو سفارش بدی و با صدای نواختن پیانو نوش جان کنی.

کیفیت غذا ها بسیار بالا بوده و نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید مثال زدنی هستند. در این خیابان بعد از پارک شهر به چهارراه ابوسعید و خیابان 15 خرداد می رسید اما می بایست قبل از چهارراه وارد کنار گذر شوید تا چند متر پایین تر در سمت راست، رستوران وحدت را ببینید. رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. از صبح وارد بازار می شوید و با ساعت ها گشت و گذار در میان فروشگاه های بازار بزرگ تهران، میبینید ساعت 12 یا 1 ظهر شده و موقع ناهار. نیازی نیست نگران رستوران باشید تا برای صرف وعده ناهار به یکی از رستوران های تهران که شاید در فاصله دوری از بازار بزرگ هم قرار دارد مراجعه کنید. در همین بازار بزرگ، تعدادی رستوران همیشه شلوغ وجود دارد که شرف الاسلامی پیش تر به آن اشاره کردیم، یکی از آن ها است.

رستوران الحریرا

رستوران شبستان دارای فضایی زیبا است که صرف غذا در آن را برای مشتریان خود تبدیل به خاطره‌ای خوش می‌کند. معماری رستوران شبستان الهام‌گرفته از معماری تیمچه‌های قدیمی ایرانی است و حال‌وهوایی بسیار نوستالژیک دارد. این معماری و فضای زیبا را بگذارید در کنار نوای خوش موسیقی سنتی ایرانی و بعد هم طعم خوش غذای ایرانی. رستوران شبستان در وعده شام انواع کباب‌ها و خوراک‌های ایرانی و در وعده نهار، چندین نوع غذای دریایی به اضافه کباب و سایر غذاهای ایرانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کافه رستوران ایوان با فضایی لوکس و مجلل میزبان افرادی است که به قصد هم‌نشینی در مکانی دل‌انگیز و زیبا راهی این برج میلاد تهران شده‌اند. با ورود به این رستوران و تماشای جلوه‌های باشکوه معماری و تزیینات آن متوجه می‌شوید که به یکی از رستوران های خاص تهران میهمان شده‌اید. در این کافه رستوران انواع سوپ، پیش‌غذا، سالاد، صبحانه، غذای اصلی، شیک و کیک و دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود.

رستوران تماشا

این رستوران در زمره رستوران‌هایی قرار داشته که از دیرباز تاکنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده‌اند. پس از گشت‌وگذار در زیبایی‌های طبیعت درکه تهران وقت آن است که برای صرف شام به رستوران اس پی یو درکه بروید. کباب برگ و کباب لقمه این رستوران در بین طرف‌داران خود محبوبیت ویژه‌ای دارد. نان این رستوران به صورت تازه و تنوری همراه غذا سرو می‌شود؛ بنابراین خیالتان راحت باشد که غذایی کاملاً سالم و مقوی میل می‌کنید. برای اینکه راحت‌تر به رستوران ای پی یو بروید، باید به ایستگاه مترو تجریش بروید. پس از خروج از ایستگاه مترو در میدان قدس یا تجریش با اتوبوس یا تاکسی خودتان را به درکه برسانید.

باقالی ‌پلو باگوشت بره در میان انواع غذاهای این رستوران، بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران بوده که طعمی ویژه دارد. چنانچه تمایل دارید برای صرف نهار به این رستوران بروید، حتماً پیش از رفتن، برای خود میز رزرو کنید، چراکه در هنگام ظهر، تمام صندلی‌های رستوران پر می‌شوند. شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود. فضای قدیمی و سنتی این رستوران، جذابیت زیادی برای مهمانان ایجاد می‌کند.