بهترین عینک آفتابی زنانه چه مدلی است و به کدام برند تعلق دارد؟-اصیل بخرید

بهترین عینک آفتابی زنانه چه مدلی است و به کدام برند تعلق دارد؟-اصیل بخرید

این برند لوکس آمریکایی٬ طرح های مختلفی را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد. نشانه هایی از نوستالژی را روی این برند زنانه می توان مشاهده کرد که برای عاشقان مد٬ یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود. همه‌ی مدل‌های عینک آفتابی زنانه پرسول از مواد بسیار باکیفیت ساخته می‌شوند.

  • تفاوت مهم در بین عینک‌های آفتابی زنانه و عینک‌های آفتابی مردانه، ظاهر و مدل عینک است.
  • عینک آفتابی زنانه اصل، در برابر اشعه ی مضر آفتاب مقاومت دارد.
  • از جمله عینک‌های آفتابی مردانه که مناسب برای انواع مختلف فرم‌های صورت است.
  • نور آبی یکی از قسمت های مضر نور خورشید است و به شبکیه آسیب می رساند.

با ما همراه باشید و همچنان برندهای مورد نظر خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید. اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید. داخل هارد کاور چرمی نگه داری شود، و عدسی ها صرفا توسط دستمال پلی کربنات پاک شوند. در صورتی که زمان زیادی در روز را در طبیعت یا فضای آزاد سپری می‌کنید لنزهای تیره‌تر انتخاب بهتری هستند. در صورتی که از فریم گرد برای صورت پهن و چاق استفاده کنید صورتتان چاق و گردتر به نظر می‌رسد.

عینک افتابی زنانه مدل 7183

ری بن سازنده و طراح عینک‌های آفتابی می باشد ، که در سال ۱۹۳۷ در امریکا تأسیس شد. در سال ۱۹۹۹ کارخانه ری بن به ارزش ۶۴۰ میلیون دلار به شرکت ایتالیایی لوکساتیکا فروخته شد. عینک‌های آفتابی زنانه این برند با رنگ‌های فریبنده و طرح‌های منحصربه‌فرد، ظاهری شیک و برازنده به فرد می‌بخشند. این سوال اول بسیاری از متقاضیان خرید محصول اصل و استاندارد است. عینک آفتابی استاندارد عینکی است که بتواند حداکثر حفاظت از چشم شما را در برابر اشعه های مضر UVA و UVB انجام دهد.

در واقع عینک‌های گرد، برای این دسته از افراد مناسب‌تر بوده و زیباتر روی صورت آن‌ها می‌نشیند. عینک آفتابی رین بی مدل SL312W، جزو بهترین عینک آفتابی زنانه شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این محصول به صورت روزمره، در روزهای آفتابی استفاده کنید.

عینک آفتابی زنانه اوپتل مدل 2037 02

خرید عینک آفتابی باریک بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است. عینک‌های خلبانی، مستطیلی، مربعی و پروانه‌ای بهترین انتخاب برای این نوع فرم چهره می‌باشند. برند های محبوب عینک آفتابی زنانه به ترتیب الویت عبارتند از گوچی,فندی,شانل,ری بن, https://www.asilbekharid.com/ … مارک ری بن یکی از شناخته شده ترین مارک های عینک در ایران از قدیم الایام بوده است.

اگر می خواهید با چین های پنجه کلاغی مواجه نشوید٬ توصیه می کنیم که از عینک آفتابی خوب و با کیفیت از برندهای مطرح که در فروشگاه های مجاز عرضه می شود استفاده کنید. در زمان خرید عینک آفتابی حتما به شیشه و لنز آن باید توجه داشت زیرا مواد به کار رفته در شیشه، رنگ شیشه، جنس آن و … روی کیفیت عینک آفتابی بسیار تاثیرگذار می باشد. جالب است بدانید حتی رنگ لنز عینک آفتابی هم می‌تواند صورتتان را پهن‌تر از همیشه جلوه دهد. بنابراین باید به رنگ لنز در کنار ابعاد آن برای خرید عینک آفتابی مناسب توجه کنید. خانه مد فرانسوی شانل که اولین بار در سال ۱۹۰۹ (میلادی) توسط خیاطی به نام کوکو شانل تأسیس شد، یکی از مشهورترین فعالان حوزه مد زنانه است. جالب است بدانید که عینک‌های آفتابی این برند که اغلب لوکس و گران‌قیمت هستند در کشور ایتالیا تولید می‌شوند.