بهترین غذاهای ایرانی از نگاه سرآشپز آمریکایی ️ کارناوال-غذا شرقی

مزه خوب و متفاوت خورش فسنجان به علت مواد اولیه آن است. از موادی هستند که این غذا را به عنوان خوشمزه‌ترین غذای ایران قابل مصرف می‌کنند. زرشک پلو همیشه جز غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد. این غذای ایرانی با برنج و زرشک و انواع خلال‌ها تهیه می‌شود.

  • غذا های محلی و سنتی ما جزء خوش طعم ترین غذا هایی هستند که در جهان طبخ می شوند.
  • کلمه قیمه به دلیل روش برش گوشت که دارای مکعب های کوچک گوشت…
  • ماده اصلی در طرز تهیه خورش به آلو، همان طور که از اسمش هم پیداست، آلو و به هستند.
  • در ایران نیز اکثر خانم‌های خانه‌دار و کدبانو آن را درست می‌کنند.

برای تهیه قیمه با سیب زمینی ابتدا پیازها را سرخ می‌کنیم. دلمه از جمله غذاهایی است که برای تهیه آن باید وقت زیادی صرف کنید. این غذا با برگ مو، کلم، فلفل دلمه و … تهیه شده مجله خبری غذا و فضای میانی آن‌‌ها را با برنج، سبزیجات مختلف و گوشت پر می‌کنند. شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که مانند کباب تابه ای از کباب های خانگی محسوب می شود.

طرز تهیه آلبالو پلو با مرغ ریش ریش و خلال و بادام

برای ادامه‌ی طرز تهیه زیره پلو با گوشت قلقلی و بادمجان اینجا کلیک کنید. یک غذای خوشمزه که هم با گوشت چرخ کرده و هم بدون گوشت درست می‌شود. این غذای خوشمزه با طعمی ملس در فصل بهار قابل درست کردن با برگ مو (برگ انگور) است.

ته دیگ

سپس مرغ را که از قبل پاک و ریز کرده‌ایم با پیاز و ادویه‌جات کمی تفت می‌دهیم. پنینی مرغ از ترکیب سینه مرغ، خامه صبحانه، سیر، جعفری، قارچ و نان همبرگر به همراه ادویه‌هایی چون فلفل، زردچوبه و پاپریکا درست می‌شود. یکی از غذاهای خوشمزه و آسان که با نخود درست می‌شود، فلافل است.

آیا میشود باقالی پلو را با مرغ سرو کرد؟

گوشت را به صورت مداوم با سر قاشق هم می‌زنیم تا گوشت هنگام سرخ شدن ار هم باز شود. اگر به دنبال یک غذای مقوی و خوشمزه هستید ما به شما اسفناج پلو را پیشنهاد می‌دهیم. برای مشاهده‌ی طرز تهیه مرصع پلو با مرغ بر روی لینک کلیک کنید. برای مشاهده‌ی طرز تهیه خوراک مرغ و لوبیا سبز بر روی لینک کلیک کنید.