بهترین لوبیا پخته شده


بهترین لوبیاهای پخته شده همیشه ،یبی عالی از شیرینی و شور است. این لوبیاهای قدیمی هر باربیکیو یا آشپزی را زنده می کند!

تابه ای از بهترین لوبیاهای پخته شده با قاشقی که از گوشه آن خارج شده است

لوبیا پخته جودی درخشش پیدا کرد!

اگر مدت‌هاست که IGE را مطالعه می‌کنید، می‌د،د که تنها برای یک دستور پخت لوبیا پخته در این سایت جا وجود دارد: لوبیا پخته جودی، با نام مستعار بهترین لوبیا پخته شده تا به حال. من از کودکی این لوبیای پخته حماسی را می خوردم و 10 سال پیش در تابستان امسال این غذا را در کشتی مادری به اشتراک گذاشتم.

وقت آن است که این دستور العمل امضا، عملاً میراث، فرصت دیگری برای درخشش در کانون توجه داشته باشد!

یک لقمه بزنید و متوجه خواهید شد که چرا این لوبیاهای پخته شده شایسته ،وان “بهترین” هستند. آنها تعادل کاملی بین شور و شیرین هستند، به علاوه آنها بسیار ساده هستند زیرا لوبیاهای پخته کنسرو شده پایه را تشکیل می دهند، در مقایسه با اینکه باید لوبیا را از ابتدا درست کنید، به علاوه لازم نیست ابتدا چیزی روی اجاق بپزید. حدس می‌زنم می‌تو،د آن‌ها را لوبیای پخته کنسرو شده (یا فقط یکی از بهترین چیزهایی که تا به حال خورده‌اید!) بنامید آنها به بهترین شکل ممکن قدیمی هستند.

لوبیا پخته شده با بیکن در یک کاسه با قاشق

چگونه لوبیا پخته را طعم بهتری می دهید؟

من شخصاً عاشق لوبیاهای پخته شده ساده، مخصوصاً بوش هستم، که توصیه می کنم در این دستور پخت آسان لوبیا پخته استفاده کنید. اما، اگر واقعاً می‌خواهید لوبیاهای کنسرو شده را به یک غذای جانبی لذیذ، غلیظ و در عین حال شربتی و غیرقابل مقاومت تبدیل کنید، کیلباسای مکعبی شده، سس استیک دودی، شکر قهوه‌ای و بیکن سس کچاپ را روی آن اضافه کنید. وای آره پس از چند ساعت پخت کم و آهسته، روی آن لاکی و کاراملی می شود، در حالی که لوبیا زیر با طعم و مزه نفوذ می کند.

این غذایی است که ما بارها و بارها در تابستان برای هر تعطیلات، غذاخوری، تولد و باربیکیو درست می کنیم. ساختن آن ساده است، می‌توان آن را زودتر از موعد درست کرد و جمعیت را خشنود کرد!

مواد لازم

  • لوبیای پخته: لوبیای پخته کنسرو شده پایه این لوبیاهای پخته کنسرو شده را تشکیل می دهد. من عاشق لوبیا پخته شده گیاهی بوش هستم زیرا نسبت به انواع دیگر شکر کمی پایین تر است.
  • کیلباسا: کیلباسای ،د شده که به این مخلوط اضافه می‌شود، اشاره‌ای به “فران، و لوبیا” است. آنها بخش مورد علاقه من از دستور غذا هستند. برند جانسونویل فاقد گلوتن است.
  • آناناس له شده: نوع بسته بندی شده در آب خود را در مقابل شربت سنگین ب،ید، سپس از درب آن استفاده کنید تا آب میوه ها را فشار دهید و قبل از اضافه ، آنها به لوبیا، آب آن را خارج کنید. من حتی از یک قوطی لقمه آناناس استفاده کرده ام که آب آن را آبکش کرده و سپس ریز ،د کرده ام.
  • پیاز: یک پیاز ،د شده ادویه خوش طعم را به مخلوط لوبیا پخته اضافه می کند.
  • شکر قهوهای: شکر قهوه ای به لطف م، موجود در آن به شیرینی و عطر و طعم می بخشد.
  • سس استیک و ،دل زرد: سس استیک و ،دل برای متعادل ، شیرینی آناناس و شکر قهوه ای، طعم و مزه خوش طعمی را اضافه می کنند.
  • بیکن: برش‌های بیکن روی آن را می‌پوشانند تا در حین پخت، طعم لذیذ و خوش طعم بیکن روی دانه‌های پخته نفوذ کند. لوبیا به طرز شگفت انگیزی نکن طعم فوق العاده بیکن – این فقط به طعم کلی غذا می افزاید.
  • سس گوجه: روی بیکن را با سس کچاپ می‌مالم که در فر کاراملی می‌شود در حالی که لوبیاها کم و آهسته پخته می‌شوند. نه تنها به زیبایی غذا می افزاید، بلکه به طعم آن نیز می افزاید.

آنها نیز فریزر دوستانه هستند!

اگرچه ما معمولاً این لوبیا پخته را برای مهم، های خانوادگی سرو می کنیم، اما گاهی اوقات می خواهم آنها را برای خانواده پنج نفره خود درست کنم، بنابراین نیمی از دستور پخت را می پزم و نصف دیگر را فریز می کنم تا زم، دیگر درست شود.

به سادگی لوبیاها را طبق دستور غذا جمع کنید و از پخت آن کوتاه بیایید، سپس با پوشش ساران و سپس فویل بپوش،د و سپس فریز کنید. به مدت 24 ساعت در یخچال ذوب کنید و مانند معمولی بپزید. اگر در حال پخت نیم دسته در مقابل دسته کامل هستید، ممکن است به کل زمان پخت توصیه شده نیاز نداشته باشید.

چه این اولین بار باشد یا صدمین باری که بهترین لوبیا پخته شده را درست می کنید، می دانم که از تک تک لقمه های این غذای جانبی عالی لذت خواهید برد.

ظرفی از بهترین لوبیاهای پخته شده با بیکن کاراملی شده روی آن

طرز تهیه این دستور غذا

شروع کن با کنسرو لوبیا پخته – دوباره، من به شدت لوبیا پخته گیاهی بوش را توصیه می کنم، زیرا قند آنها کمی کمتر از انواع دیگر است. قوطی ها را باز کنید سپس تقریباً تمام مایعی را که روی هر قوطی قرار دارد تخلیه کنید. این اطمینان حاصل می کند که لوبیاهای پخته شده شما سوپ نخواهند بود.

قوطی لوبیا پخته گیاهی بوش

لوبیاها را به یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید ،د شده کیلباسا، آناناس له شده، چرخ کرده پیاز، شکر قهوه ای، سس استیک، و ،دل خوب هم بزنید تا ،یب شوند.

مواد لوبیا پخته شده در یک کاسه

مخلوط را در یک ظرف پخت ن،ب 9×13 اینچی یا دو ظرف پخت کوچکتر بریزید، سپس روی آن را بپوش،د. بیکن. شما برش معمولی یا مرکزی می خواهید، نه برش ضخیم، و من معمولاً از 3/4 بسته کامل بیکن استفاده می کنم. در نهایت، slather سس گوجه روی بیکن با پشت قاشق.

برش های بیکن که روی یک تابه با لوبیا پخته قرار داده شده است

به مدت 2 تا 2 تا 1/2 ساعت در دمای 250 درجه بپزید تا بیکن عمیقا کاراملی شود و لوبیاها حباب بزنند. خدای من فقط دیدن این ع، خیلی خوشحالم میکنه این لوبیای پخته فریاد می زند تابستان برای من، و امیدوارم شما نیز مانند خانواده من، تا زم، که خورشید در این فصل باشکوه غروب می کند، هر چه بیشتر از آنها لذت ببرید. لذت بردن!

کاسه لوبیا پخته با بیکن با قاشق

منگنه های بیشتر در کنار غذای تابست،

جایزه ایمیل رایگان

5 راز برای دلپذیرترین کریسمس

5 روز دستور العمل ها و پروژه های جشن بدون گلوتن برای بهترین کریسمس شما تا کنون!

تابه ای از بهترین لوبیاهای پخته شده با قاشقی که از گوشه آن خارج شده است

بهترین لوبیا پخته شده

شرح

بهترین لوبیاهای پخته شده همیشه ،یبی عالی از شیرینی و شور است. این لوبیاهای قدیمی هر باربیکیو یا آشپزی را زنده می کند!

،اصر

  • 2 قوطی 28 اونس لوبیا پخته گیاهی بوش (به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • کیلباسا بسته 13.5 اونسی، ،د شده به اندازه لقمه (من جانسونویل را دوست دارم)
  • 8 اونس قوطی آناناس ،د شده در آب طبیعی، آبکش شده
  • 1 پیاز کوچک زرد، ،د شده
  • شکر قهوه ای 1/2 پیمانه
  • 3 قاشق غذاخوری سس استیک بدون گلوتن
  • 1 قاشق غذاخوری ،دل
  • بیکن بسته 1 پوندی، برش معمولی یا مرکزی – برش ضخیم نیست
  • 3/4 فنجان سس کچاپ

جهت ها

  1. فر را از قبل با دمای 250 درجه گرم کنید، سپس یک ظرف فر 13*9 اینچی را با اسپری ن،ب اسپری کنید و کنار بگذارید.
  2. بیشتر مایع را از روی قوطی‌های لوبیا تخلیه کنید، سپس لوبیاها را با کیلبسا، آناناس، پیاز، شکر قهوه‌ای، سس استیک و ،دل به یک کاسه همزن بزرگ اضافه کنید، سپس هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. مخلوط را در ظرف پخت آماده شده بریزید.
  3. برش های بیکن را روی لوبیاها بگذارید (ممکن است از کل بسته استفاده نشود) سپس با پشت قاشق روی آن سس کچاپ ،ید. به مدت 2 تا 2-1/2 ساعت یا تا زم، که بالای بیکن عمیقا کاراملی شود بپزید. قبل از سرو 15 دقیقه اجازه دهید خنک شود.

یادداشت

  • من استفاده از لوبیاهای پخته گیاهی بوش را دوست دارم زیرا محتوای شکر آن کمی کمتر از انواع دیگر است. می‌تو،د از نوع مورد علاقه‌تان از لوبیا پخته‌شده‌ی کنسرو شده استفاده کنید، فقط به مقدار شکر و میزان شیرینی که دوست دارید لوبیا پخته‌ی نهایی‌تان شیرین باشد، توجه کنید.
  • دستور غذا و ع،‌ها در سال 2022 به‌روزرس، شدند. دستور اصلی به جای لوبیا پخته شده بوش، گوشت خوک و لوبیای ون کمپ 3 پوندی نام داشت.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، از بهترین لوبیا پخته شده تا کنون


منبع: https://iowagirleats.com/the-best-baked-beans-ever/