بهترین میگوی سرخ شده (زنجبیل + سیر)


میگوی سرخ شده در تابه.

به طور کامل دریافت کنید میگوی سرخ شده هر بار با این آموزش گام به گام آسان و ،انه طرز تفت دادن میگو روی اجاق گاز!

این دستور پخت میگوی سرخ شده با خوشمزه ترین ماریناد و ادویه های برشته ارائه می شود. این یک گزینه غذای دریایی سریع و سالم برای تهیه روی اجاق گاز است.

میگوی سرخ شده در تابه.

بهترین راه برای تفت دادن میگو

این دستور پخت میگوی سرخ شده دستور پخت میگوی ما است. ما به م،ای واقعی کلمه این دستور را 2-3 بار در ماه اما با طعم ها و مواد مختلف درست کرده ایم. چیزی که هرگز تغییر نمی کند روش است.

روش تهیه این میگو از یک الهام گرفته شده است آشپزها نشان داده شده است دستوری که میگو را بعد از ترشی ، سرخ می کند. می،ا را ابتدا در یک تابه سرد سرخ کرده و سپس می،ا را در ادویه های برشته شده بریزید. شما نمی تو،د آن را ش،ت دهید.

برای این دستور پخت میگوی سرخ شده خاص، از ادویه های خشک شده مانند زنجبیل و سیر و کمی خمیر سیر خوشمزه در ماریناد استفاده می کنیم.

چرا ما این دستور پخت میگوی سرخ شده را دوست داریم

  • این دستور غذا هر بار با میگوی کاملا پخته شده در اختیار شما قرار می دهد.
  • ما طعم این دستور غذا را با گیاهان تازه و کمی دانه کنجد دوست داریم.
  • این میگوی سرخ شده در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود.
میگو، روغن، ادویه های خشک، گیاهان تازه و سایر مواد برای دستور العمل های میگوی سرخ شده.

بهترین میگو برای سرخ ،

بهترین میگو برای تفت دادن روی اجاق گاز چیست؟ ما میگوی نپخته و جامبو را توصیه می کنیم. در صورت امکان، برای آماده سازی آسان تر، آن را از قبل جدا شده و پوست کنده ،یداری کنید. ما بهترین شانس را پیدا کرده ایم که مستقیماً به قصابی برای بهترین کیفیت میگو برویم.

اگر تازه آن را پیدا نکردید، راحت آن را به صورت منجمد ب،ید. این دستور برای هر اندازه میگو نیز کار می کند، اما ما بزرگ یا جامبو را توصیه می کنیم.

مواد لازم برای میگوی سرخ شده

  • میگو: ما به شدت ،ید میگو جامبو با کیفیت را پیشنهاد می کنیم. معمولاً این بدان م،است که می،ایی را در ،مت اغذیه فروشی یا ،مت یخ زده پیدا می کنید که پوست کنده نشده اند. هدف در واقع ما را دارد میگوی جامبو مورد علاقه در حال حاضر. می تو،د آنها را در ،مت فریزر پیدا کنید.
  • روغن زیتون: می،ا را در کمی روغن، شکر و سیر مرینیت کنید.
  • شکر دانه ریز: وقتی میگو در ماهیتابه سرخ می شود، شکر به قهوه ای شدن آن کمک می کند.
  • سیر: سیر تازه دسته ای از طعم های لذیذ را به میگو می افزاید.
  • ادویه جات (سیر دانه ریز، زنجبیل آسیاب شده، نمک کوشر): این ،یب از طعم ها، هم میگو را پوسته می کند و هم آن لیست را با طعم شگفت انگیز به تابه اضافه می کند.
  • سس فلفل قرمز سیر + من بید هستم: دستور غذا را با کمی سس فلفل قرمز و سس سویا به پایان می رس،د تا مقداری حرارت اضافه شود.

ایده تزیین تازه و آسان

یکی از بهترین ،مت های این دستور، سبزی های تازه ای است که به می،ای پخته شده اضافه می کنید. این واقعا دستور غذا را بالا می برد. تمام مواد زیر چاشنی عالی برای این دستور پخت میگو هستند.

  • گشنیز
  • پیازچه
  • دانه های کنجد
  • آب لیمو (آب لیموی تازه نیز موثر است)

،یبات بیشتر

،یبات طعم زیادی وجود دارد که می تو،د برای این نوع میگوی سرخ شده استفاده کنید. این دستور غذا ،یبی از طعم‌های آسیایی است، اما آسمان محدود است. در زیر ،یبات طعم جالب دیگری وجود دارد که می تو،د استفاده کنید.

  • پودر سیر + آویشن خشک شده و سپس با کرامبل فتا، جعفری تازه و پسته بریزید.
  • چاشنی ایتالیایی + نمک و سپس با موزارلای تازه و ریحان
  • پودر فلفل قرمز + پاپریکا + نمک و سپس با پنیر چدار و پیاز سبز مخلوط کنید
  • زیره، پاپریکا + نمک و سپس با گوجه فرنگی ورقه شده و اسفناج تازه ،د شده ریخته می شود.

نحوه تفت دادن میگو

  1. مواد را اندازه گیری کنید: این دستور غذا بسیار سریع حرکت می کند. اطمینان حاصل کنید که می،ا پوست گرفته و پوست کنده می شوند، ادویه ها اندازه گیری می شوند و گیاهان شما ،یداری می شوند. همچنین بسیار مهم است که میگو را خشک کنید تا آب اضافی از میگو خارج شود.
  2. مارینه ، میگو: می،ا را به یک کاسه اضافه کنید و با روغن، شکر و پودر سیر مخلوط کنید. بگذارید 15 دقیقه بمانند.
  3. میگوی سرخ شده: این مهم ترین بخش است! با یک ماهیتابه بزرگ سرد شروع کنید. می،ا را در تابه قرار دهید. حرارت را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید میگو فقط 4 دقیقه و 4 دقیقه تفت داده شود.
  4. ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و سپس سریع می،ا را برگرد،د و اجازه دهید می،ا به مدت 2 تا 3 دقیقه یا تا زم، که می،ا کاملا پخته شوند در تابه بمانند. می،ا را از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید.
  5. ادویه نان تست: زنجبیل، سیر و نمک را به تابه اضافه کنید و ادویه ها را با حرارت ملایم تفت دهید تا معطر شوند. ماهیتابه را از ماهیتابه خارج کنید و سپس میگو را به ماهیتابه اضافه کنید. میگو را با ادویه ها بریزید. سس سویا و سس سیر را به میگو اضافه کنید و هم بزنید.
  6. با مواد تازه مخلوط کنید: در آ، گشنیز، پیاز سبز و کنجد را به تابه اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید.
  7. لذت ببرید: از خوردن میگو روی برنج یا به تنهایی لذت ببرید.

با اضافه ، فلفل قرمز مقداری ادویه دیگر اضافه کنید.

میگو در تابه.

چه چیزی را با میگوی سرخ شده سرو کنید

غذاهای جانبی بسیار زیادی وجود دارد که می تو،د برای خوردن در کنار این میگو آماده کنید. در زیر چند گزینه عالی برای غذای جانبی وجود دارد.

ایده های سس غوطه ور شدن

میگو پخته شده در تابه.

روش های دیگر برای طبخ میگو

ما این دستور پخت میگو را دوست داریم، اما اگر به دنبال راه های بیشتری برای طبخ میگو هستید، ما در آنجا نیز به شما کمک می کنیم.

میگو کبابی– هر بار با این آموزش گام به گام آسان و ساده در مورد نحوه گریل ، میگو، می،ای کاملاً کبابی دریافت کنید!

سالاد میگو– رنگین کمان را با این سالاد میگوی سالم که مملو از مواد تازه، می،ای کاملاً سرخ شده و سس خامه ای است (بدون مایونز!) بخورید. لذت ببرید!

پاستا میگو– به نظر شما چطور میگو اسکمپی درست کنیم؟ آسان است! این دستور تهیه اسکامپی میگوی مارچوبه کاملاً ذهن شما را متحیر می کند زیرا با هزاران سبزیجات، میگوی تازه و سس کره روغن زیتون خوشمزه با چاشنی لیمو درست شده است.

میگو آب پز– این دستور پخت میگوی آب پز ساده ترین راه برای تهیه میگوی کاملا آبدار و ترد است! چاشنی شده با چاشنی کاجون و با سس کره عسل بهشتی سرو می شود.

میگو کره سیر– این 5 ماده میگو کره سیر در 10 دقیقه آماده است! با طعم عالی سیر و کره ای، این میگو هر من،تی را جذاب می کند. لذت ببرید!

بزرگ جونز کینگ سیر

جونز بزرگ

تابه چدنی

این بزرگ جونز کینگ سیر تابه چدنی مورد علاقه ما است. قطعا ارزش این را دارد که به مجموعه آشپزخانه خود اضافه کنید!

هم اکنون ،یداری کنید

میگوی سرخ شده با کنجد و گیاهان تازه.

سوالات متداول میگو

چه چاشنی هایی با میگو بهتر عمل می کنند؟

راه های زیادی برای طعم دادن به میگو برای این دستور غذا یا سایر دستور العمل ها وجود دارد. ماریناد میگوی آسان ما را برای یک ماریناد خوش طعم امتحان کنید. اگر به دنبال دستور العمل های خوشمزه دیگری هستید که ما دوست داریم از چاشنی کاجون برای دستور پخت میگوی کاجون استفاده کنیم. خیلی خوب است.

آیا باید میگو را قبل از سرو مارینه کنید؟

ما به شدت توصیه می کنیم میگو را قبل از سرو مرینیت کنید.

آب پز ، میگو بهتر است یا تفت دادن؟

همه چیز به نحوه خوردن میگو بستگی دارد. ما برای کوکتل میگو جوشاندن میگو را پیشنهاد می کنیم. اگر میگو را در ماکارونی یا بیش از گریتز می خورید، توصیه می کنیم میگو را تفت دهید.

چه سسی با میگو خوب است؟

باز هم، همه چیز به نحوه تهیه میگو بستگی دارد. ما عاشق جفت ، میگو با سس لیمو و سیر برای پاستا هستیم. اگر در حال جوشاندن میگو هستیم، عاشق یک سس کوکتل ساده هستیم. آسمان حد است.

میگو و برنج در یک کاسه.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/best-sauteed-shrimp/