تخم‌مرغ‌های آب‌پز نرم – مناسب یافته‌های غذایی


تخم مرغ نرم آب پز کامل وجود ندارد – دوباره فکر کنید! زرده جامی، سفیده سفت و ک،یک ترین طعم. داستان این خوشمزه ها همین است تخم مرغ آب پز نرم.

آنها را به تنهایی به ،وان یک میان وعده سالم میل کنید یا آنها را با غذای دلخواه خود همراه کنید. این تخم مرغ های خوشمزه تقریباً با همه چیز عالی می شوند!

تخم مرغ آب پز نرم روی بشقاب.

بهترین تخم مرغ آب پز نرم

به روش آزمایش شده و واقعی ساخت بهترین تخم مرغ های نرم خوش آمدید!

تکنیک آب پز ممکن است در مقایسه با تخم مرغ های آب پز سخت چالش برانگیزتر باشد، اما تنها بخش مشکل، زمان جوشیدن است. وقتی آن ،مت را پایین بیاورید، طلایی می شوید. نگران نباشید – ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را داریم درست همین جا.

تخم مرغ آب پز یک غذای همه کاره است که طعم شگفت انگیزی با انواع غذاهای مختلف دارد. آنها یک ماده محبوب در رامن، سالاد یا در یک فنجان تخم مرغ به ،وان یک نان تست هستند.

چرا آنها را دوست خواهید داشت!

این تخم مرغ های مربا با انواع غذاها طعم عالی دارند. پس با خیال راحت با آن خلاق شوید!

دیگر از آزمون و خطا خبری نیست! پیروی از این دستور العمل تخم مرغ های نرم و نرم را در هر زمان به شما می دهد.

روش پخت ما آسان‌ترین و بدون دردسر لایه‌برداری را انجام می‌دهد.

تخم مرغ آب پز نرم که با یک مجموعه انبر نگه داشته می شود.

تخم مرغ آب پز برای چه چیزی مفید است؟

تخم مرغ های نرم آب پز با هر چیزی از سوپ گرفته تا رشته فرنگی، کاسه برنج تا سالاد و نان تست طعم فوق العاده ای دارند. فقط زرده را بشکنید و شکوه غلیظ و مربای آن را برای یک غذای لذیذتر پخش کنید!

تنها ماده ای که نیاز دارید

  • تخم مرغ های بزرگ: هر اندازه تخم مرغ من، باشد، اما به خاطر داشته باشید که تازه تر بهتر است و هر چه تخم مرغ کوچکتر باشد، سریعتر پخته می شود!

فراموش نکنید که کمی نمک و فلفل بپاشید! آنها برای نشان دادن تمام طعم عالی ضروری هستند.

تخم مرغ آب پز نرم در یک کاسه با یخ.

طرز تهیه تخم مرغ نرم

آب جوش + تخم مرغ را اضافه کنید

در یک قابلمه بزرگ، 5 فنجان آب را با حرارت بالا به سرعت بجوش،د. سپس با دقت 4 عدد تخم مرغ را به آب در حال جوش اضافه کنید و تایمر را به مدت 5 دقیقه تنظیم کنید.

حمام یخ آماده

در حالی که تخم مرغ ها می جوشند، یک کاسه حمام آب یخ با اضافه ، یخ به یک کاسه بزرگ و پوشاندن یخ با آب سرد آماده کنید.. اطمینان حاصل کنید که آب کافی برای پوشاندن کامل تخم مرغ ها وجود دارد.

آب پز + تخم مرغ در یخ

به جوشاندن تخم مرغ ها ادامه دهید تا 5 دقیقه تمام شود. یک دقیقه بیشتر نجوش،د. سپس با قاشق سوراخ دار تخم مرغ ها را از قابلمه خارج کنید و آنها را به مدت 5 دقیقه در حمام من قرار دهید.

پوست کندن + سرو کنید

سرانجام، تخم مرغ ها را از حمام یخ خارج کرده و با دقت پوست آن ها را جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام پوسته های تخم مرغ خاموش است.

سرو کنید و از تخم مرغ های نرم و لذیذ خود لذت ببرید!

تخم مرغ آب پز نرم پوست گرفته.

چگونه یک تخم مرغ نرم را پوست می گیریم؟

پوست کندن تخم مرغ بدون اینکه کمی طول بکشد، به تخم مرغ آسیب برساند یا به هم ریخته شود می تواند مشکل باشد. در اینجا روش آزمایش شده و واقعی ما برای یک تخم مرغ بدون زحمت پوست کنده آمده است:

  1. ابتدا ،متی از تخم مرغ آب پز خود را بشکنید. به اندازه کافی پشت آن را فشار دهید تا شکاف محکمی ایجاد شود، اما نه آنقدر سفت که به سفیده های داخل آن آسیب برس،د.
  2. اگر تکه های پوسته تخم مرغ به غشای تخم مرغ ،بیده اند، انگشت خود را به آرامی زیر آن و پوسته آن را به سرعت از بین ببرید. در غیر این صورت، با احتیاط از انگشتان خود برای بیرون آوردن قطعات بزرگ پوسته از تخم مرغ استفاده کنید. هرچه قطعات بزرگتر باشند، فرآیند لایه برداری سریعتر خواهد بود.

آ،ین دستور پخت با تخم مرغ

بیشتر

تخم مرغ آب پز نرم روی بشقاب.

نکات مهم برای تخم مرغ آب پز نرم

از تخم مرغ تازه استفاده کنید: هر چه تخم مرغ تازه تر باشد بهتر است. قبل از سرخ ، تخم مرغ ها حتما تاریخ روی آن ها را بررسی کنید.

برای لایه برداری آسان تر: آب خود را با سرکه و نمک بجوش،د. یا از روش تپ اند رول استفاده کنید، که شامل ضربه زدن به تخم مرغ روی پیشخوان و چرخاندن ملایم آن است.

از تایمر استفاده کنید: ما به شدت توصیه می کنیم از یک تایمر استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که تخم مرغ شما در من، ترین زمان پخت تمام می شود. هیچ ، یک زرده بیش از حد پخته نمی خواهد!

تخم مرغ آب پز سفت

آن را امتحان کنید!

تخم مرغ آب پز کامل

آیا آماده‌اید هر بار تخم‌مرغ‌های آب‌پز کامل را تهیه کنید؟ این دستور تخم مرغ آب پز سفت است و دقیقا همان زرده ای را که می خواهید به شما می دهد.

دریافت دستور العمل

تخم مرغ آب پز نرم روی بشقاب.

چه چیزی را با تخم مرغ آب پز نرم سرو کنید

سوالات متداول

تخم مرغ یا آب پز را چقدر می جوش،د؟

تخم مرغ های نرم آب پز کامل به مدت 5 دقیقه و دیگر زم، که از تخم مرغ های بزرگ استفاده می کنید، آب پز می شوند.

چگونه می د،د که تخم مرغ آب پز نرم انجام می شود؟

تخم مرغ های بزرگ که به مدت 5 دقیقه آب پز شوند کاملاً نرم می شوند.

آیا تخم مرغ آب پز نرم باید آبکی باشد؟

تخم مرغ آب پز کامل باید سفیده سفت و زرده آبکی داشته باشد.

ذخیره سازی

تخم مرغ های آب پز خود را در ظرف در بسته در یخچال تا 5 روز نگهداری کنید.

تخم مرغ آب پز نرم در یک کاسه رامن.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/soft-boiled-eggs/