توت فرنگی با روکش شکلاتی – کتی با روکش شکلاتی


این دستور العمل آسان توت فرنگی با پوشش شکلاتی را امتحان کنید، دیگر هرگز به فروشگاه توت فرنگی های شکلاتی ،یداری شده باز نخواهید گشت!

توت فرنگی با رویه شکلاتی
آن را پین کنید

توت فرنگی با پوشش شکلاتی دسر من،ی برای هر من،تی است.

آنها را در جشن های تولد، جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی، عروسی، روز مادر، روز ولنتاین یا فقط به این دلیل سرو کنید. تقریباً همیشه زمان خوبی برای این توت فرنگی های شیرین آغشته به شکلات خانگی است.

انواع توت ها نیز هدایای بسیار خوبی می سازند. آنها را جعبه کنید و برای دوستان و خانواده بفرستید، برای یک تعطیلات لذیذ خوشمزه یا هدیه کریسمس.

این نان موز شکلاتی را نیز امتحان کنید

در بالا، آموزش مرحله به مرحله توت فرنگی با پوشش شکلاتی را تماشا کنید

توت فرنگی آغشته به شکلات

بهترین توت فرنگی با پوشش شکلاتی

این دستور دسر سالم همیشه مورد علاقه مهمانان مهم، است. و می تواند بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون آجیل، بدون قند، کم کربوهیدرات، کم کا،ی، کتو و وگان باشد.

طعم این خوراکی ها شبیه یک نسخه قابل حمل توت فرنگی تازه آغشته به فوندوی شکلاتی غنی است. جای تعجب نیست که آنها بسیار محبوب هستند!

درست ، توت فرنگی با پوشش شکلاتی در خانه به همان اندازه خوشمزه است که می تو،د از توت های Shari’s یا خوراکی های خوراکی ب،ید.

خوانندگان نیز این کوکی‌های شکلاتی وگان را دوست دارند

توت فرنگی چیپسی شکلاتی تیره و سفید

مواد تشکیل دهنده توت فرنگی با پوشش شکلاتی

برای تهیه این دستور، به توت فرنگی تازه، شکلات چیپسی یا شکلات ریز ،د شده یا آب نبات آب نباتی، و اختیاری روغن نباتی، روغن نارگیل یا شورت نیاز دارید.

می تو،د از شکلات تلخ، شکلات نیمه شیرین، شکلات سفید یا ،یبی استفاده کنید.

هم زدن روغن اختیاری در شکلات ذوب شده، سس نرم تری به دست می دهد که به راحتی توت ها را می پوشاند. برای گزینه بدون روغن حذف ، کاملاً خوب است.

توجه: از همین دستور می توان برای تهیه میوه های دیگر با پوشش شکلاتی مانند گی،، تمشک یا تکه های پرتقال با پوشش شکلاتی استفاده کرد.

یک ظرف استاندارد شانزده اونس توت فرنگی از مارک هایی مانند Driscoll’s برابر با یک پوند یا حدود بیست تا بیست و چهار توت است. من این دستور را با استفاده از توت فرنگی یخ زده امتحان نکرده ام.

توت فرنگی مانده؟ آنها را با نوتلا خانگی بخورید

توت فرنگی با روکش شکلاتی روز ولنتاین

طرز تهیه توت فرنگی با پوشش شکلاتی

با شستن توت فرنگی ها شروع کنید، سپس آن ها را روی یک حوله کاغذی یا پارچه ای قرار دهید تا خشک شوند. از آنجایی که آب باعث می‌شود شکلات گیر کند، بسیار مهم است که توت‌ها را قبل از فرو بردن در سس شکلات کاملاً خشک کنید.

یک سینی فر یا بشقاب بزرگ را با کاغذ روغنی یا کاغذ مومی بپوش،د و آن را کنار بگذارید. یا یک تکه استایروفوم بیرون بیاورید (به زیر مراجعه کنید).

شکلات خود را یا در مایکروویو یا با استفاده از روش دو دیگ بخار ذوب کنید. برای یک سس نرم تر، من دوست دارم بعد از آب شدن شکلات، روغن اختیاری را با آن هم بزنید.

هر توت فرنگی را در شکلات مایع آغشته کنید، آن را با ساقه نگه دارید یا با سیخ، قاشق یا چنگال.

با هر رویه ای که می خواهید بپوش،د، سپس توت را در سینی آماده شده قرار دهید. وقتی همه توت فرنگی ها با شکلات پوشانده شدند، اجازه دهید در دمای اتاق بماند تا روکش شکلاتی سفت شود. در یخچال قرار ندهید، زیرا می تواند باعث ایجاد تراکم روی توت ها شود.

در صورت تمایل مقداری شکلات چیپسی سفید، کره بادام زمینی، کره نارگیل یا کره بادام را آب کنید. با یک قاشق آن را روی توت فرنگی های شکلاتی سفت شده بریزید. یا شکلات ذوب شده را در یک کیسه پ،تیکی بریزید، کمی از کنار کیسه برش دهید تا یک سوراخ کوچک ایجاد کنید، و شکلات را به صورت چرخشی یا طرح دلخواه خود فشار دهید.

توت های شکلاتی را می توان چند ساعت یا تا یک روز زودتر درست کرد. اگر روزی که درست می‌شوند سرو می‌شوند، بهتر است آن‌ها را بدون درپوش بگذارید و در یخچال نگذارید. با این حال، اگر توت فرنگی های پوشیده از شکلات به مدت بیش از هشت ساعت در بیرون از خانه بماند، باید برای تازگی آن ها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

توت فرنگی های باقی مانده با روکش شکلات تا دو روز در یخچال تازه می مانند یا تا یک ماه در ظرف دربسته در بسته منجمد می شوند.

توت فرنگی تا،یدو

ترفند توت فرنگی زیبا

در صورت استفاده از کاغذ روغنی، توت فرنگی با پوشش شکلاتی ممکن است کمی به بشقاب ب،بد. آنها هنوز هم به راحتی جدا می شوند، اما شکلات یک طرف ممکن است به زیبایی ظاهر نشود.

بنابراین توصیه می کنم در صورت امکان از کاغذ مومی روی پوسته استفاده کنید. یا برای داشتن توت فرنگی با پوشش کامل شکلاتی از هر طرف، هر توت را روی یک سیخ یا خلال دندان قرار دهید و در شکلات فرو کنید. انتهای دیگر سیخ را داخل یک تکه فوم ب،ب،د تا توت ها خشک شوند. پس از سفت شدن شکلات، می تو،د توت فرنگی ها را بردارید و در بشقاب بچینید.

انواع توت ها با سس شکلاتی

چگونه شکلات را آب کنیم

دو بهترین راه برای ذوب شکلات یا در مایکروویو یا استفاده از یک دیگ دوبل است، زیرا شکلات وقتی مستقیماً روی اجاق گاز گرم شود می تواند به سرعت بسوزد.

روش دیگ دوبل

اگر از قبل به قطعات کوچک تبدیل نشده اید، شکلات را با چاقو ریز ،د کنید.

تکه های شکلات را در تابه بالایی a قرار دهید دیگ دوبل یا در یک کاسه مخلوط کن ایمن حرارتی روی یک قابلمه یا دیگ دوتایی پایینی که با حدود یک اینچ آب در حال جوش (نه در حال جوش) پر شده است.

برای تاکید: آب در تابه پایین می رود. اجازه ندهید آب به چیپس های شکلات در ظرف بالایی برسد.

شکلات را هم بزنید تا یکدست شود، اجازه دهید بخار به طور غیرمستقیم گرم شود و به آرامی ذوب شود.

چگونه شکلات را در مایکروویو ذوب کنیم

اگر به جای چیپس از شکلات تخته ای استفاده می کنید، آنها را با چاقو ریز ،د کنید.

شکلات را در یک کاسه کاملا خشک و قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید. 20 ث،ه حرارت دهید.

هم بزنید، سپس ده ث،ه حرارت دهید و بعد از هر بار هم بزنید تا شکلات نسوزد. مهم است که شکلات را به آرامی ذوب کنید زیرا می تواند به سرعت بسوزد.

در صورت اضافه ، روغن، بعد از ذوب شدن شکلات آن را هم بزنید. در هیچ نقطه ای آب اضافه نکنید.

توت فرنگی فوتبال تزئین شده با شکلات

تزیین توت فرنگی شکلاتی

سرگرم کننده ترین ،مت در مورد این دسر شکلاتی دوستانه و آسان برای بچه ها این است که هر طور که می خواهید، توت ها را تزئین کنید.

از انواع شکلات برای جلوه زیبای مرمری یا نمناک استفاده کنید. یا به یک فروشگاه صنایع دستی محلی بروید و به دنبال زرق و برق خوراکی طلا یا نقره باشید تا روی آن بپاشید.

حتی می‌تو،د آن‌ها را طوری تزئین کنید که شبیه کفشدوزک‌های بامزه به نظر برسند یا توپ‌های فوتبالی شکلاتی درست کنید تا به‌،وان دسر مهم، Super Bowl سرو شوند.

برای توت فرنگی تا،یدو ابتدا توت فرنگی تازه را در شکلات سفید آب شده فرو کنید. بگذارید پوسته شکلات در یخچال سفت شود. سپس کناره ها را در شکلات نیمه شیرین یا تیره آغشته کنید تا یک الگوی تا،یدو درست کنید. از یک خلال دندان برای اضافه ، دکمه های شکلات استفاده کنید.

سایر ایده های رویه توت فرنگی با پوشش شکلاتی شامل شکلات تراشیده شده، مینی چیپس، دانه چیا، نارگیل ،د شده، فراستینگ و،لی، پاشیدن بنفش یا رنگین کمان، غلات یا گرانولا، یا گردو ،د شده، فندق، پسته یا گردوی ،د شده است.

طرز تهیه توت فرنگی شکلاتی فانتزی

ایده های بسته بندی و حمل و نقل

اگر در مهم، یا مراسمی میوه‌های شکلاتی را سرو می‌کنید، سعی کنید آن‌ها را در یک سینی شیک، شاید در کنار یک بطری شامپاین بچینید.

یا از آنها برای تزئین کیک یا کیک مانند این کیک شکلاتی وگان استفاده کنید.

همچنین می تو،د دسته گل های توت فرنگی شکلاتی رمانتیک درست کنید. هر توت را روی یک سیخ بلند قرار دهید، سیخ ها را در یک گلدان بچینید و در صورت تمایل چند گل رز صورتی یا قرمز اضافه کنید.

برای ارسال توت فرنگی با پوشش شکلاتی از طریق پست، آنها را با دقت در یک کیسه، جعبه پای یا جعبه آب نبات بسته بندی کنید. من اینها را دوست دارم جعبه های خوراک توت فرنگی با روکش شکلاتکه دارای بیست و چهار جعبه و چهار محفظه در هر جعبه می باشد.

حمل و نقل و تحویل در همان روز، ا،پرس یا یک شبه را برای تازگی انتخاب کنید و قبل از بسته بندی توت ها را سرد کنید. حتما جعبه را عایق بندی کنید و توت ها را محکم بسته بندی کنید تا جابجا نشوند و تک تک توت فرنگی ها به همدیگر برخورد نکنند یا در طول حمل و نقل با هم ذوب نشوند.

طرز تهیه توت فرنگی با پوشش شکلاتی
  • 16 اونس توت فرنگی تازه
  • 9 اونس شکلات چیپسی تیره یا نیمه شیرین یا شکلات ریز ،د شده
  • اختیاری 1 قاشق چایخوری روغن گیاهی یا نارگیل
  • شکلات سفید یا تیره ذوب شده اختیاری برای نم نم نم باران
  • تاپینگ های اختیاری (ایده ها در بالا ذکر شده است)
  • توت ها را بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید. حتما بگذارید توت ها کاملا خشک شوند. شکلات را با احتیاط در یک دیگ دوبل یا مایکروویو ذوب کنید (برای نحوه ذوب شکلات به بالا مراجعه کنید). هر توت فرنگی را با قاشق، چنگال، خلال دندان یا سیخ به سس شکلات آغشته کنید. در صورت تمایل از رویه های انتخابی بپوش،د. یا توت ها را روی سینی کاغذ روغنی یا کاغذ مومی قرار دهید، یا بگذارید با ،باندن انتهای دیگر سیخ به یک تکه فوم، وارونه خشک شوند. اجازه دهید توت ها در دمای اتاق بمانند تا شکلات سفت شود. در صورت تمایل با شکلات سفید ذوب شده یا شکلات تلخ تزئین کنید. توت فرنگی با پوشش شکلاتی بهتر است روزی که درست می شود سرو شود و باید بدون پوشش و در یخچال در جای خشک و خنک تا هشت ساعت نگهداری شود. باقی مانده توت فرنگی را بعد از این مدت حدا،ر تا دو روز در یخچال بگذارید. یا تا یک ماه در ظرف دربسته دربسته فریز کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های آغشته به شکلات

توپ های اسنک کره بادام زمینی کتو

توپ های کره بادام زمینی 3 ماده

طرز تهیه میله های پروتئینی دستور العمل آسان

میله های پروتئینی

براونی کره بادام زمینی

ترافل های پروتئینی شکلاتی

شکلات‌های وگان

شکلات تخته ای خانگی

میله های بونتی موندز خانگی

بدون پخت میله های نارگیل بونتی

ترافل های شکلاتی که در پودر کاکائو غلتیده شده اند، گاز می گیرند

ترافل شکلاتی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/c،colate-covered-strawberries-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=c،colate-covered-strawberries-recipe