تور کتاب ساده احساس خوب!


برای جشن راه‌اندازی کتاب آشپزی جدیدم، در یک رویداد زنده به من بپیوندید ساده احساس خوب غذا! برنامه کامل رویدادهای مجازی و حضوری را در زیر مشاهده کنید.





کتاب آشپزی جدید من غذای ساده احساس خوب در 25 آوریل منتشر می شود، و من قرار است چند رویداد زنده واقعا سرگرم کننده را برای جشن گرفتن انجام دهم! من برنامه کامل را با جزئیات رویداد در زیر به اشتراک می گذارم. امیدوارم بتو،د به من ملحق شوید، چه حضوری و چه مجازی. به زودی میبینمت!

رویدادهای مجازی

برای اطلاع از هر کجا که هستید تماس بگیرید غذای ساده احساس خوب! زمان های ذکر شده در CDT.

4/25 ساعت 7 بعد از ظهر – آشپزی زنده – همراه با ویلیامز سونوما
من برگر سوئیسی شارد لوبیا سفید خود را درست می کنم و به تمام سوالات مرتبط با کتاب آشپزی شما در زوم پاسخ می دهم! هزینه این ک، 35 دلار است که شامل یک نسخه از کتاب می شود. بلیط خود را از اینجا دریافت کنید!

4/26، زمان TBD – IG Live Cook the Cover!
در IG Live مشاهده کنید که دستور پخت روی جلد، Orzo خامه‌ای با مارچوبه و نخود فرنگی را می‌پزم. اگر شما هم اکنون پیش ،ید کنید یا در روز راه اندازی یک کپی بردارید، می تو،د با هم آشپزی کنید!

5/3 ساعت 7 بعدازظهر CDT – گفتگوی مجازی نویسنده با The Book Larder
باهاش ​​چت می کنم کامیل استای، در مورد همه چیز غذای ساده احساس خوب! ما در مورد پخت و پز غذای تازه و گیاهی برای همه نوع خواران بحث خواهیم کرد و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهیم داد. این گفتگو رایگان است، اما مطمئن شوید قبل از موعد ثبت نام کنید!

رویدادهای حضوری

اگر محلی در غرب میانه هستید، یا اگر در بهار امسال به این کشور سفر کرده اید، دوست دارم شما را در یکی از این رویدادهای حضوری ببینم! برخی از رویدادها نیاز به بلیط دارند، بنابراین اگر قصد شرکت در آن را دارید، زیر را بررسی کنید. زمان‌های ذکر شده در CDT، مگر اینکه طور دیگری ذکر شده باشد.

4/27 ساعت 6 بعد از ظهر – امضای کتاب در ویلیامز سونوما در شیکاگو، ایلینوی
بیا سلام کن و یک کپی امضا شده بگیر غذای ساده احساس خوب! این رویداد دارای بلیط است. هر بلیط شامل یک نسخه امضا شده از کتاب است. مال خودت را اینجا بگیر!

4/30 ساعت 12 بعد از ظهر – امضای کتاب در ویلیامز سونوما در اوکبروک، ایلینوی
بیا سلام کن و یک کپی امضا شده بگیر غذای ساده احساس خوب! این رویداد دارای بلیط است. هر بلیط شامل یک نسخه امضا شده از کتاب است. مال خودت را اینجا بگیر!

16/5 ساعت 6 بعدازظهر EDT – جشن انتشار در Farm Club در تراورس سیتی، میشیگان
Farm Club خواهد ساخت غذای ساده با احساس خوب –تنقلات الهام گرفته شده، و من با مگان گیلگر چت خواهم کرد بورس تازه در مورد پخت و پز غذاهای تازه و با الهام از فصل. ما دوست داریم که شما به ما بپیوندید! قیمت بلیط 25 دلار است، و کتاب ها برای ،ید در این رویداد در دسترس خواهند بود.

5/23 ساعت 6 بعد از ظهر – امضای کتاب و گفتگوی نویسنده با فروشگاه کتاب Lake Forest در Lake Forest، Illinois
بیا سلام کن و در فروشگاه کتاب دریاچه جنگل یک میان وعده بخور! من به سوالات در مورد پاسخ خواهم داد غذای ساده احساس خوب و البته در زمان امضای کتاب صرفه جویی کنید. شرکت در این رویداد رایگان است، اما مطمئن شوید که به شماره 847-234-4420 پاسخ دهید زیرا فضا محدود است.

5/25 از ساعت 6-8 بعد از ظهر – نسخه نمایشی آشپزی 3 در 1 با Cooks of Crocus Hill در سنت پل، مینه سوتا
شما می د،د که چگونه من مدام در مورد برنامه های غذایی 3 در 1 به شما می گویم غذای ساده احساس خوب؟ خوب، برای این رویداد زنده به من بپیوندید، و من شما را قدم به قدم از طریق یکی از آنها راهنمایی خواهم کرد. آشپزهای Crocus Hill دستور العمل های برنامه غذایی را برای شما آماده می کنند، همراه با میله های کیک هویج فریزر من برای دسر! هزینه این ک، 125 دلار است که شامل یک نسخه امضا شده از کتاب می باشد. اینجا ثبت نام کنید.

آیا تا به حال پیش ،ید کرده اید؟

پیش سفارش غذای ساده احساس خوب قبل از 25 آوریل، و ما 5 دستور العمل جایزه انحصاری را برای شما ارسال خواهیم کرد!

در کانادا:

رسید خود را به
[email protected]
برای دریافت دستور العمل های جایزه!

ممنون بابت همکاریتان. 💛


منبع: https://www.loveandlemons.com/events/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با