جو توت فرنگی شبانه – دستور العمل های فصلی سالم


جو توت فرنگی یک شبه با دانه های چیا و کتان برای یک وعده غذایی غنی از پروتئین و فیبر برای آماده سازی صبحانه
دو شیشه جو دوسر یک شبه با توت فرنگی با روکش متن صبحانه آماده سازی غذا

توت فرنگی های آبدار شیرین با هر چیز خامه ای یک تطابق طبیعی است، بنابراین جای تعجب نیست که این جو دوسر توت فرنگی یک صبحانه خوشمزه باشد. به علاوه، تنها چیزی که نیاز دارید 10 دقیقه برای مخلوط ، چند ماده ساده برای یک وعده صبحگاهی آماده است!

جو توت فرنگی یک شبه را در شیشه های مزون با توت فرنگی در بالا برای تزئین

چرا ما جو دوسر توت فرنگی شبانه را دوست داریم؟

اگر به دنبال یک ایده صبحانه سالم هستید، یا اگر مقدار زیادی توت فرنگی تازه دارید، بهتر است دستور العمل جو دوسر توت فرنگی شبانه را برای بعد حفظ کنید. یا، کاری را که انجام می‌دهید کنار بگذارید و همین الان وارد آشپزخانه شوید، زیرا درست ، این دستور پخت فقط 10 دقیقه طول می‌کشد.

  • برای آماده‌سازی غذا عالی است- هر وعده در ظرف یا شیشه قابل بسته‌بندی خاص خودش آماده می‌شود، بنابراین برای صبحانه‌ای که با وعده‌های غذایی کنترل می‌شود، ایده‌آل هستند!
  • بسته به تعداد وعده های مورد نظر می تواند دو یا سه برابر شود. یا می تو،د آن را نصف کنید تا یک وعده درست کنید!
  • این جو دو سر یک شبه با توت فرنگی به طور طبیعی با عسل شیرین می شود
  • می توان با شیر و ماست بدون لبنیات درست کرد
  • بالا در ویتامین سی و منبع خوبی از کلسیم.
  • مواد قابل تنظیم

چرا جو دوسر یک شبه باقی می ماند؟

جو دوسر یک صبحانه محبوب برای آماده سازی وعده های غذایی به چند دلیل است:

  1. جو دوسر وقتی یک شبه خیس بخورد راحت تر هضم می شود. به ویژه، هنگامی که آنها را در مایع کمی اسیدی (مانند ماست یا با میوه) خیس می کنند اسید فیتیک کمتری دارند.
  2. بر خلاف جوی که در آب پخته می شود، جو دوسر یک شبه سرشار از پروتئین است زیرا با شیر و ماست یون، تهیه می شود. پروتئین به حفظ شما کمک می کند تمام صبح پر است و ممکن است به شما کمک کند تا بعد از ظهر کمتر میان وعده بخورید!
  3. آماده سازی آنها یک فرآیند دستی است. جو دوسر در حالی که یک شب در یخچال خیس می شود غلیظ و خامه ای می شود. بنابراین نیازی به صرف زمان برای پختن آنها نیست!

مواد اصلی برای جو دوسر شبانه با توت فرنگی

کاسه های پر از جو، دانه های چیا، عسل، ماست یون،، توت فرنگی، شیر و دانه های کتان برای تهیه جو دو سر شبانه
  • توت فرنگی: در طول فصل توت‌فرنگی، می‌خواهید این دستور غذا را با انواع توت‌های تازه امتحان کنید، اما اگر در زمان دیگری از سال آن را درست می‌کنید، می‌تو،د به جای آن از توت‌های یخ زده استفاده کنید. مقداری توت فرنگی را برای تزیین در بالای جو خود نگه دارید.
  • عسل: با خیال راحت به موارد دلخواه خود کم و بیش اضافه کنید. اگر توت های شما به خصوص شیرین هستند، ممکن است کمی کمتر نیاز داشته باشید. در صورت تمایل در شربت افرا جایگزین کنید.
  • جو دوسر نورد شده: ما توصیه می کنیم برای این دستور از جو دوسر نورد قدیمی استفاده کنید زیرا بافت صاف و جویدنی کاملی ایجاد می کند. اگر تمام چیزی که دارید جو دوسر سریع است، می‌تو،د از آن برای لذت بردن در روز بعد استفاده کنید – در غیر این صورت، آنها بیش از حد نرم می‌شوند. حتما از برش فولادی خودداری کنید، زیرا بافت خیلی متراکم خواهد بود.
  • ماست یون،: ما از ماست یون، ساده استفاده می کنیم. اگر جو دوسر خود را بدون لبنیات درست می کنید، از ماست غیر لبنی استفاده کنید.
  • شیر: شیر گیاهی شیرین نشده به خوبی جواب می دهد یا اگر شیر لبنی دوست دارید، هر چیزی را که معمولا می ،ید انتخاب کنید. می تو،د از شیر بادام، شیر نارگیل (اگرچه طعم قوی تری خواهد داشت)، شیر جو دوسر یا هر شیر گیاهی مورد علاقه دیگری استفاده کنید. در صورت تمایل می توان از مواد کم چرب یا بدون چربی استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که اطلاعات تغذیه ای بسته به هر تغییری که در ،یب ایجاد می کنید تغییر می کند. ما این را با شیر بدون چربی تجزیه و تحلیل کردیم.
  • دانه چیا و دانه کتان آسیاب شده (اختیاری): چیا و کتان فیبر و اسیدهای چرب ضروری را به غذا اضافه می کنند و بافت جو دوسر یک شبه را غلیظ می کنند. می تو،د آنها را حذف کنید یا از یکی یا دیگری استفاده کنید.

در طول فصل توت فرنگی، توت ها ممکن است به تنهایی به اندازه کافی شیرین باشند که به عسل کمتری نیاز داشته باشند. اگر مطمئن نیستید، آنها را بچشید! اگر کاملاً شیرین هستند، می تو،د از عسل کمتری استفاده کنید.

آموزش گام به گام برای تهیه این دستور

توت فرنگی ها را با عسل بپوش،د و سپس مخلوط جو را با هم ،یب کنید

مرحله 1: توت فرنگی ها را با عسل بپوش،د

توت فرنگی های ،د شده و عسل را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید و سپس آنها را بین دو شیشه به اندازه یک نیم لیتر ت،یم کنید.

مرحله 2: مخلوط جو را با هم ،یب کنید

در یک کاسه جداگانه جو، شیر، ماست و دانه ها را با هم مخلوط کنید.

شیشه های مزون را با توت فرنگی در ،مت پایین و مخلوط جو دو سر را با قاشق روی آن قرار دهید، سپس توت فرنگی را برای تزئین روی آن اضافه کنید.

مرحله 3: کوزه ها را جمع کنید

مخلوط جو دو سر را با قاشق داخل شیشه ها روی توت فرنگی ها بریزید. روی آن را بپوش،د و به مدت 12 تا 24 ساعت (یا حدا،ر 4 روز) در یخچال قرار دهید.

مرحله 4: هم بزنید و سرو کنید

جوی سرد را قبل از سرو به توت ها بریزید و در صورت تمایل توت فرنگی تازه ورقه شده اضافه کنید.

دو شیشه مزون پر از جو توت فرنگی شبانه، با دو جعبه کوچک آبی توت فرنگی در پس زمینه، و یک توت فرنگی و مقداری جو پراکنده روی میز چوبی در پیش زمینه

سوالات متداول و نکات تخصصی برای بلغور جو دوسر شبانه

آیا باید جو دوسر را در طول شب گرم بخورم یا سرد؟

آنها قرار است سرد مصرف شوند، اما در صورت تمایل می تو،د آنها را گرم کنید. خیساندن جو دوسر در طول شب، بافتی نرم و خامه ای به آن می دهد تا نیازی به حرارت دادن نباشد. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید گرم‌تر باشند، کافی است آن‌ها را به یک کاسه مخصوص مایکروویو منتقل کنید و هر بار حدود 30 ث،ه در مایکروویو حرارت دهید تا به دمای دلخواه شما برسند.

چگونه می توانم غذا را آماده کنم و جو دوسر را در طول شب ذخیره کنم؟

جو دوسر شبانه را می توان در هر ظرفی درست کرد اما ما دوست داریم از شیشه ها برای وعده های جداگانه استفاده کنیم. آنها را در بسته (چه در شیشه و چه در ظرف دربسته) نگه دارید و تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید. برای بهترین نتیجه، حتما از توت‌هایی استفاده کنید که عاری از پوسیدگی هستند و قبل از برش دادن آن‌ها را خوب بشویید.

آیا می توانم در جو دوسر شبانه به جای شیر از آب استفاده کنم؟

شیر موجود در این دستور، جو را خامه ای و خوشمزه می کند! اگر شیر دوست ندارید یا لبنیات مصرف نمی کنید، توصیه می کنیم از شیر گیاهی استفاده کنید تا بتو،د حالت خامه ای خود را حفظ کنید. اگر می خواهید از آب استفاده کنید، می تو،د، اما طعم و بافت آن کاملاً ی،ان نخواهد بود.

آیا می توانم از توت فرنگی یخ زده استفاده کنم؟

آره! توت های یخ زده را در حالی که هنوز یخ زده اند با عسل مخلوط کنید. روی مخلوط جو و شیر بپاشید و بگذارید یک شب یخ ​​زدایی شود. آنها فوق العاده آبدار خواهند شد!

آیا می توانم از جو زودپز برای جو دوسر شبانه استفاده کنم؟

بله می توان از جو دوسر سریع یا جوی فوری به جای جوی قدیمی یا رول شده استفاده کرد.

آیا می توانم از جو دو سر استیل به جای جوی قدیمی استفاده کنم؟

نه، شما نمی تو،د جو دو سر یک شبه را با جو دوسر استیل درست کنید. آنها برای نرم شدن نیاز به پخت و پز دارند.

آیا جو دوسر یک شبه فاقد گلوتن است؟

نه، همه جوهای یک شبه بدون گلوتن نیستند. در حالی که جو به طور طبیعی بدون گلوتن است، بیشتر جوهای تجاری موجود در فرآیند تولیدشان به گلوتن آلوده می شوند. اگر از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می کنید، حتما به دنبال جو بدون گلوتن باشید. آنها در سوپرمارکت های بزرگ و فروشگاه های مواد غذایی سالم در دسترس هستند.

تغییرات برای امتحان

به فرمول ما به ،وان یک نقطه پرش برای خلاقیت و سفارشی ، صبحانه خود فکر کنید! مواد اولیه ما را برای یکی از این جایگزین ها زیرنویس کنید:

  • از 1 قاشق غذاخوری عسل به اضافه 1 قاشق مرباخوری توت فرنگی برای شیرین ، این جو توت فرنگی استفاده کنید.
  • به جای ماست یون،، یک پیمانه پودر پروتئین به مخلوط جو دوسر اضافه کنید (برای جبران، فقط کمی شیر اضافه کنید)
  • کمی کره بادام یا کره بادام زمینی را با عسل مخلوط کنید
  • دانه های چیا یا دانه های کتان را برای EFA و فیبر بیشتر افزایش دهید – فقط مطمئن شوید که کمی شیر اضافه کنید تا خیلی غلیظ نشود.
  • آجیل ،د شده یا تکه های نارگیل را به آن اضافه کنید (قبل از سرو به بلغور جو دوسر توت فرنگی اضافه کنید یا با ،یب جو دوسر مخلوط کنید.)

دستور العمل های بیشتر آماده سازی وعده های غذایی برای صبحانه را امتحان کنید

تمرکز روی یک شیشه مزون پر از جو دوسر یک شبه تزئین شده با توت فرنگی، با یک قاشق طلا و توت فرنگی در پیش زمینه، و یک شیشه مزون دیگری از جو و چند جعبه آبی توت فرنگی در پس زمینه

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

اگر به دنبال یک ایده صبحانه سالم هستید، یا اگر مقدار زیادی توت فرنگی تازه دارید، بهتر است این جو دوسر خامه ای را با توت فرنگی های آبدار شیرین درست کنید. این صبحانه خوشمزه فقط به چند دقیقه برای آماده شدن نیاز دارد، به علاوه سالم و سرشار از پروتئین است!


  • 1 فنجان توت فرنگی ورقه شده، به علاوه بیشتر برای تزئین
  • 2 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 فنجان جو دوسر نورد شده
  • 1 فنجان شیر، گیاهی شیرین نشده یا لبنیات، در صورت تمایل بدون چربی
  • ½ فنجان ماست یون، ساده
  • 1 قاشق چایخوری هر دانه چیا و دانه کتان آسیاب شده (اختیاری)


  1. توت فرنگی و عسل را در یک کاسه کوچک هم بزنید. بین دو شیشه به اندازه نیم لیتری ت،یم کنید.
  2. جو، شیر، ماست و دانه ها را در کاسه هم بزنید.
  3. مخلوط جو دو سر را داخل شیشه ها روی توت فرنگی ها بریزید. روی آن را بپوش،د و به مدت 12 تا 24 ساعت (یا حدا،ر 4 روز) در یخچال قرار دهید.
  4. قبل از سرو هم بزنید و در صورت تمایل توت فرنگی تازه ورقه شده اضافه کنید.

یادداشت

ساخت پیش رو و ذخیره سازی: می تو،د توت فرنگی ها را یکی دو روز زودتر برش دهید. شیشه ها را جمع کنید و در ظرف دربسته در یخچال به مدت حداقل 12 ساعت و حدا،ر چهار روز نگهداری کنید.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • زمان فعال: 10 دقیقه
  • زمان پخت: N/A
  • دسته بندی: صبحانه
  • روش: N/A
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 1/2 فنجان
  • کا،ی: 334
  • قند: 29 گرم
  • چربی: 4 گرم
  • کربوهیدرات ها: 60 گرم
  • فیبر: 7 گرم
  • پروتئین: 16 گرم

کلید واژه ها: توت فرنگی جو دوسر یک شبه، جو دوسر یک شبه توت فرنگی، جو دوسر یک شبه با توت فرنگی، توت فرنگی یک شبه جو دوسر، بلغور جو دوسر یک شبه با توت فرنگی

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/strawberry-overnight-oats/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با