جو دوسر شبانه کره بادام زمینی – کتی با پوشش شکلاتی


این کره بادام زمینی ساده را یک شبه فقط در پنج دقیقه بپزید تا یک دستور صبحانه سالم و آسان که سرشار از مواد مغذی است!

کره بادام زمینی گیاهی جو دوسر شبانه

کره بادام زمینی سالم جو دوسر یک شبه

اگر عاشق بلغور جو دوسر، کوکی‌های کره بادام‌زمینی و دستور العمل‌های آماده‌سازی صبحانه هستید که به محض بیدار شدن از خواب آماده می‌شوند، این نوع دستور پخت شماست.

من بیش از یک دهه است که جو دوسر شبانه می‌خورم (کواکر باید در این مرحله به من شغل بدهد)، و نسخه کره بادام‌زمینی امروزی ممکن است طعم مورد علاقه من تا کنون باشد.

جو دوسر کره بادام زمینی تنها با شش ماده تشکیل دهنده، آنقدر غلیظ، خامه ای، سیر کننده و خوشمزه است که حتی ممکن است به جای صبحانه هوس آن را برای دسر پیدا کنید!

این جوهای پخته شکلاتی را نیز امتحان کنید

بلغور جو دوسر کره بادام زمینی در یک شیشه

تغییرات دستور غذا

کره بادام زمینی شکلاتی جو دوسر شبانه: قبل از اینکه همه چیز را با هم مخلوط کنید، یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو یا پودر پروتئین شکلات اضافه کنید. روی مینی چیپس های شکلاتی، فنجان های کره بادام زمینی شکلاتی، یا شکلات تخته ای آب شده خانگی را روی آن قرار دهید.

کره بادام زمینی و جو ژله ای: از ماست توت فرنگی، تمشک یا بلوبری استفاده کنید. میوه های تازه یا یخ زده یا یک قاشق مرباخوری را در جو دوسر مخلوط کنید. قبل از سرو روی آن میوه، مربا و کره آجیل بیشتری ،ید.

کره بادام جو دوسر شبانه: به جای کره بادام زمینی، مقدار مساوی کره بادام، کره بادام هندی، کره اسپند، کره نارگیل یا کره آفتابگردان را جایگزین کنید.

ادویه کدو تنبل: یک چهارم قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده، یک هشتم قاشق چای خوری ادویه پای کدو تنبل و مقداری زنجبیل آسیاب شده را با مواد خشک مخلوط کنید. به جای ماست از کنسرو کدو تنبل یا سیب زمینی شیرین بو داده استفاده کنید.

موز کره بادام زمینی جو دوسر شبانه: در دستور زیر به جای ماست از موز له شده استفاده کنید. همچنین می تو،د شیر را با موز له شده جایگزین کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: نان موز آرد بادام

در بالا، ویدیوی دستور تهیه بلغور جو دوسر کره بادام زمینی را گام به گام تماشا کنید

کره بادام زمینی مواد لازم جو دوسر شبانه

مواد تشکیل دهنده بلغور جو دوسر کره بادام زمینی

شما به موارد زیر نیاز دارید: جو دوسر یا جو دوسر سریع، کره بادام زمینی یا کره بادام زمینی پودر شده، شیر دلخواه، ماست یا موز، کمی نمک و شیرین کننده مورد علاقه شما.

افزودنی‌ها یا تاپینگ‌های اختیاری شامل چیپس‌های شکلاتی کوچک، موز برش‌شده، توت‌فرنگی تازه، زغال اخته، انبه ،د شده یا نوتلا خانگی است.

برای کره بادام زمینی وگان یک شبه، شیر گیاهی مانند شیر بادام یا شیر نارگیل را انتخاب کنید. از ماست بدون لبنیات استفاده کنید یا از گزینه موز استفاده کنید.

نکته جالب در مورد این دستور العمل ساده بلغور جو دوسر این است که می توان آن را با موز یا بدون موز درست کرد. کاملا به شما بستگی دارد.

برای داشتن بافت غلیظ تر، به علاوه فیبر و مواد مغذی اضافه شده، می تو،د یک قاشق غذاخوری دانه چیا را هم اضافه کنید. این دانه ها سرشار از کلسیم، آهن، ویتامین های گروه B و پروتئین هستند.

اگر رژیم کم کا،ی یا کاهش وزن دارید، بسیاری از خوانندگان گزارش کرده اند که از پودر کره بادام زمینی با موفقیت در این جو دوسر یک شبه استفاده کرده اند.

کره بادام زمینی باقی مانده؟ اسموتی موز کره بادام زمینی درست کنید

جو دوسر شبانه کتی وگان با پوشش شکلاتی

صبحانه کره بادام زمینی با پروتئین بالا

حتی اگر از هیچ پودر پروتئینی استفاده نمی کنید، این دستور غذا می تواند منبع خوبی از پروتئین باشد، به لطف شیر، ماست و کره بادام زمینی.

برای افزودن پروتئین بیشتر، یک قاشق غذاخوری پودر پروتئین شیرین یا غیر شیرین مورد علاقه خود را با هم مخلوط کرده و از ماست یون، یا ماست سویا استفاده کنید.

من همچنین دوست دارم کره بادام زمینی را اضافه کنم، زیرا معتقدم که هرگز نمی توان کره بادام زمینی زیادی مصرف کرد!

کره بادام زمینی بلغور جو دوسر شبانه

طرز تهیه کره بادام زمینی جو دوسر یک شبه

جو، کره بادام زمینی یا پودر بادام زمینی، شیر، ماست یا موز، شیرین کننده، نمک و هر نوع افزودنی را با هم در ظرف یا شیشه مزون مخلوط کنید.

درب ظرف را محکم فشار دهید و یک شب در یخچال قرار دهید.

صبح روز بعد یا زم، که آماده خوردن هستید، به سادگی درب ظرف را باز کنید، دوباره هم بزنید و لذت ببرید.

اگر جو دوسر گرم کره بادام زمینی را به جای جو دوسر سرد ترجیح می دهید، قبل از سرو در مایکروویو یا در یک قابلمه کوچک روی اجاق گاز گرم کنید.

و بله، می‌تو،د دستور غذای یک وعده بلغور جو دوسر را دو، سه یا حتی چهار برابر کنید تا یک خانواده یا غذای آماده‌شده در هفته را تغذیه کنید.

باقیمانده غذا در یک ظرف دربسته در یخچال تا پنج یا شش روز نگهداری می شود. من سعی نکردم این دستور را فریز کنم، بنابراین نمی توانم بگویم که چگونه کار می کند.

PB یک شبانه بلغور جو دوسر صبحانه سالم

دستور غذا از این جو دوسر شبانه و جو دوسر شبانه تیرامیسو من اقتباس شده است.

  • 1/2 فنجان جو دوسر یا جو دوسر سریع
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا پودر کره بادام زمینی
  • 1/2 فنجان شیر انتخابی
  • 1/2 فنجان ماست یا موز له شده
  • شیرین کننده دلخواه
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • اختیاری 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین یا دانه چیا
  • اختیاری مینی چیپس شکلاتی، بادام زمینی ،د شده، موز ورقه شده و غیره.
  • همه مواد را در یک ظرف درب دار یا شیشه مزون هم بزنید. خوب تکان دهید. یک شب در یخچال بگذارید. صبح روز بعد، به سادگی هم بزنید و لذت ببرید. می تو،د این کره بادام زمینی را یک شبه جو دوسر سرد یا گرم بخورید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر بلغور جو دوسر سالم

شکلات جو دوسر شبانه

شکلات جو دوسر شبانه

کره بادام زمینی بدون شیرینی پخت

میله های بلغور جو دوسر پخته شده با موز

میله های بلغور جو دوسر پخته شده

ترد هلو آسان

هلو ترد

جو پای سیب

بلغور جو دوسر دارچینی سیب

زغال اخته ترد

میله های صبحانه جو دو سر توت فرنگی

میله های جو دوسر توت فرنگی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/peanut-،er-overnight-oats/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=peanut-،er-overnight-oats&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=peanut-،er-overnight-oats

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با