جو پخته چیپس شکلاتی | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

فقط با 8 ماده ساده، اینها جو پخته شده با چیپس شکلاتی سبک، پف دار و بهترین راه برای داشتن یک صبحانه خوشمزه، دسر مانند و سالم هستند. سیر کننده، رضایت بخش است و می توان آن را گیاهی و بدون گلوتن ساخت. بهترین ،مت؟ به نظر می رسد که برای صبحانه کیک می خورید، اما کاملاً عاری از گناه است!

جو دو سر پخته شده با چیپس شکلاتی سالم در یک ظرف پخت سفید.

صبحانه خود را با این دستور پخت آسان بلغور جو دوسر با چیپس شکلات به سطح بالاتری ببرید. تمام خانواده شما برای صبحانه هیجان زده خواهند شد و شما می تو،د با این روش سرگرم کننده برای شروع روز احساس خوبی داشته باشید.

این دستور غذا برای تهیه یک صبحانه سریع و آسان در آن صبح های شلوغ هفته عالی است. اما در یک صبح آهسته شنبه که می‌تو،د از پختن بلغور جو دوسر با چیپس شکلاتی خوش طعم، درست خارج از فر با یک فنجان قهوه داغ لذت ببرید، عالی است.

راز این جو دوسر پخته شده با چیپس شکلاتی در مخلوط کن است! جو دوسر پخته مخلوط دارای بافتی فوق العاده پف دار و شبیه کیک است که خوردن آن را بسیار سرگرم کننده تر می کند.

این دستور پخت جو دوسر سالم را گرم یا در دمای اتاق سرو کنید. اگر غذا را آماده کرده اید و جو دوسر شکلاتی شما سرد است، می تو،د آن را دوباره در فر یا مایکروویو گرم کنید.

شما همچنین می تو،د این غذاها را در کنار یک اسپری بزرگتر با این شکلات داغ یا اسموتی تمشک و این فریتاتای گیاهی برای پروتئین اضافی سرو کنید!

تنها با 5 دقیقه زمان آماده سازی و کمتر از 30 دقیقه زمان پخت، می تو،د صبحانه ای آسان درست کنید که تمام خانواده شما دوستش داشته باشند!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • برای تهیه غذا عالیه
  • مواد ساده و ارزان
  • گزینه صبحانه خوشمزه یا میان وعده سالم
  • بچه پسند
  • وگان و بدون گلوتن
  • طعم آن دقیقاً شبیه یک کلوچه یا کیک شکلاتی چیپسی است، اما برای شما بسیار بهتر است!
  • بهترین دستور العمل جو دوسر پخته شده با چیپس شکلاتی!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

جو دو سر پخته شده شکلاتی سالم از مواد ساده و ارزان تهیه می شود. لیست کاملی از مواد تشکیل دهنده، دستورالعمل های دقیق و اطلاعات تغذیه ای را در کارت دستور غذا در پایین این پست بیابید.

مواد لازم برای دستور پخت جو دوسر با چیپس شکلاتی در زمینه سفید.
  • جو دوسر نورد شده: مطمئن شوید که از جو دوسر به جای جو دوسر سریع یا جو دوسر فولادی برای این دستور پخت بلغور جو دوسر استفاده کنید. جو دوسر سریع‌پز اصولاً به قطعات کوچک‌تر ،د می‌شود تا سریع‌تر بپزد و جو دوسرهای برش فولادی کمتر تصفیه می‌شوند بنابراین بافت آن‌ها سفت‌تر است. جو کامل از مد روز بهتر از جو دوسر سریع یا برش استیل ،یب می شود.
  • پودر خمیرمایه: این ماده به بلغور جو دوسر پخته شما کمک می‌کند تا بافتی کرکی داشته باشد و به جو دوسر کمک می‌کند (مانند کیک!) بدون آن، جو دوسر شما صاف می‌شود.
  • موز: موز رسیده در این جو دو سر پخته کم کا،ی برای افزودن رطوبت و شیرینی استفاده می شود. همچنین به اتصال مواد به همان روشی که تخم مرغ انجام می دهد کمک می کند.
  • سس سیب: سس سیب شیرین نشده اینجا برای کمک به موز است. هر دو به ،وان یک ،ب عمل می کنند و طعم شیرین ملایمی به جو اضافه می کنند.
  • شیر بادام: برای این دستور می تو،د از شیرهای گیاهی شیرین نشده یا شیرهای غیر لبنی استفاده کنید. شیر جو دوسر خامه ای، شیر نارگیل یا شیر سویا جایگزین خوبی خواهند بود.
  • عصاره و،ل: عصاره و،ل به این جو دوسر شکلاتی پخته شده طعم غنی تر و خوشمزه تری می دهد. همچنین شیرینی طبیعی سایر مواد را نشان می دهد.
  • چیپس شکلاتی وگان: برخی از این ها در بلغور جو دوسر پخته شده با کاکائو و برخی دیگر برای طعم شکلات ذوب شگفت انگیز روی آن قرار می گیرند. در صورت تمایل، به جای شکلات نیمه شیرین، چیپس های شکلات تلخ وگان را جایگزین کنید.

🔪 دستورالعمل

درست ، بلغور جو دوسر شکلاتی پخته شده بسیار آسان است! داشتن مخلوط کن زمان آماده سازی شما را فقط به 5 دقیقه کاهش می دهد! در اینجا نحوه درست ، این دستور غذایی سالم آورده شده است:

فر را از قبل گرم کنید، آرد جو را درست کنید: روی 350 درجه فارنهایت / 180 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. یک ظرف پخت 9 اینچی را چرب کنید. جو دو سر را در غذاساز با سرعت بالا یا مخلوط کن پر سرعت بپزید تا به آرد جو دو سر ریز تبدیل شود.

جو غلتان شده در غذاساز به آرد جو دو سر آسیاب شده است.

مواد باقیمانده را اضافه کنید: تمام مواد باقیمانده به جز شکلات چیپسی را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدست و یکدستی به دست آید.

بلغور جو دوسر با چیپس شکلاتی مخلوط شده را در غذاساز بپزید.

مخلوط جو دوسر را به کاسه همزن منتقل کنید، چیپس شکلات اضافه کنید: خمیر را به یک کاسه همزن منتقل کنید و اجازه دهید 30 دقیقه بماند. 2 قاشق غذاخوری شکلات چیپسی وگان را کنار بگذارید و بقیه چیپس های شکلات را در خمیر هم بزنید.

خمیر بلغور جو دوسر پخته شده با چیپس های شکلات در یک کاسه همزن ،یب شده است.

خمیر را به ظرف پخت اضافه کنید: خمیر را در ظرف آماده شده بریزید و شکلات چیپسی رزرو شده را روی خمیر بپاشید.

کوکی شکلاتی مخلوط شده جو دوسر پخته شده در یک ظرف پخت سفید.

پخت و خنک ،: به مدت 20-30 دقیقه یا تا زم، که یک سیخ فرو رفته تمیز بیرون بیاید، در فر بپزید. قبل از لذت بردن، اجازه دهید جو چاک چیپس پخته شده به مدت 5 دقیقه خنک شود.

جو دوسر شکلاتی پخته شده در یک ظرف پخت سفید.

💭 نکات تخصصی

  • حتما تمام تابه خود را چرب کنید با اسپری پخت و پز تا بلغور جو دوسر پخته شده بیسکویت چیپسی شکلاتی شما به ظرف پخت ن،بد.
  • برای بهترین نتیجه، ،یب را نادیده نگیرید! این تنها راه برای به دست آوردن بافت واقعاً کرکی در این دستور پخت جو دوسر شکلاتی است.
  • برای اطمینان از فاقد گلوتن تراشه شکلات دستور پخت بلغور جو دوسر، از جو دوسر بدون گلوتن استفاده کنید.
  • شما نباید جو دوسر خود را بپوش،د در حین پخت و پز، اما اگر به دلیل تغییرات فر به این کار نیاز داشتید، به سادگی حدود 5 دقیقه قبل از اتمام پخت، آن را باز کنید تا پخت خوب شود.
  • اگر نمی خواهید از موز استفاده کنید، می تو،د تخم کتان را جایگزین کنید.
  • اگر به یک نسخه شیرین تر نیاز دارید، می تو،د قبل از پختن، تکه های شکلات بیشتری اضافه کنید یا کمی شربت افرا یا شکر قهوه ای به خمیر اضافه کنید.

📖 تغییرات

این پخت بلغور جو دوسر با چیپس شکلاتی را می توان به روش های مختلف تغییر داد! پایه این دستور را بگیرید و آنچه را که دوست دارید به آن اضافه کنید. در اینجا برخی از تغییرات مورد علاقه ما آورده شده است.

  • جو پخته با شکلات سفید و تمشک: مقدار مواد را ی،ان نگه دارید، اما چیپس های شکلات را با چیپس های شکلات سفید وگان عوض کنید و مقداری تمشک را در آن بریزید تا سریع و آسان این جو دوسر پخته شده بیسکویت را به طعمی کاملا متفاوت تبدیل کنید.
  • جو دوسر پخته شده با چیپس شکلاتی موز: این یک تنوع بسیار آسان است زیرا در حال حاضر یک موز در این جو دوسر پخته شده با کاکائو وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از رفتن به فر، مقداری موز تازه برش خورده را روی مخلوط اضافه کنید. به راحتی می تو،د مقداری گردوی ،د شده را نیز به آن اضافه کنید تا حس نان موزی به آن اضافه شود.
  • بلغور جو دوسر پخته شده با چیپس شکلاتی کره بادام زمینی: یک افزودنی آسان دیگر، فقط 1/2-3/4 فنجان کره بادام زمینی را به این دستور غذا اضافه کنید تا غنی ترین، خامه ای ترین و خوشمزه ترین جو پخته با چیپس شکلات را تهیه کنید. اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، می تو،د از آجیل یا کره دانه دیگری مانند کره بادام یا کره بادام هندی استفاده کنید.
  • آن را بدون شکر بسازید: چیپس های شکلات وگان را با چیپس های شکلات بدون شکر جایگزین کنید تا این خمیر کوکی ها بدون شکر باشد. همچنین می تو،د مقدار چیپس های شکلات را کاهش دهید تا شکر اضافه شده در این دستور غذا کاهش یابد.
  • جو پخته نوتلا: حدود 2-3 قاشق غذاخوری نوتلا را به این دستور اضافه کنید و چیپس های شکلات را کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که نوتلای ،یداری شده از فروشگاه گیاهی نیست، بنابراین باید نوتلای گیاهی خود را تهیه کنید یا نوتلای گیاهی را از فروشگاه مواد غذایی ،یداری کنید.

❓سوالات متداول دستور پخت

آیا جو پخته برای شما خوب است؟

آره! جو پخته بسیار سالم است! به طور کلی، جو دو سر پخته شده با مخلوط کن برای شما خوب است، اما بستگی دارد که چه چیزی به آن اضافه کنید! اگر یک دسته از مواد قندی بالا اضافه کنید، جو دوسر شما بیشتر شبیه یک دسر خواهد بود تا یک دستور صبحانه سالم.

این نسخه چیپسی شکلاتی از بلغور جو دوسر پخته شده برای شما سالم است، زیرا ما از چیپس های شکلات در حد اعتدال استفاده می کنیم، بنابراین هر وعده از این دستور غذا کم کا،ی، کم قند و فیبر بالا است!

چرا جو پخته من خیس است؟

دلیل اصلی خیس شدن جو دوسر پخته این است که به اندازه کافی پخته نشده است. مطمئن شوید که این جو دو سر پخته شده با چیپس شکلاتی را برای 20 تا 25 دقیقه کامل بپزید، در غیر این صورت ،مت بیرونی آن آماده به نظر می رسد و داخل آن خیس می شود.

آیا باید تخم مرغ را در جو پخته بریزید؟

خیر، جو پخته نیازی به تخم مرغ ندارد. تخم مرغ ها یک ،ب هستند، اما می تو،د به جای آن از موز، سس سیب یا تخم کتان استفاده کنید و به همان نتیجه برسید!

آیا جو پخته سالم تر از بلغور جو دوسر معمولی است؟

جو دوسر پخته و بلغور جوی معمولی دارای مشخصات غذایی ی،، هستند. تفاوت در موادی است که به هر یک از آنها اضافه می کنید. اگر شکر کم، کم چرب و مواد سالم را اضافه کنید، هر دو گزینه بسیار سالمی هستند.

چگونه بلغور جو دوسر پخته شده شکلاتی را نگهداری کنیم؟

باقیمانده این جوهای شکلاتی پخته شده را در یخچال در ظرفی در بسته به مدت 4 تا 5 روز نگهداری کنید. اگر در حال آماده ، غذا هستید، بلغور جو دوسر پخته شده را به مربع برش دهید و در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. شما همچنین می تو،د هر مربع را در بسته بندی پ،تیکی بپیچید.

بلغور جو دوسر پخته شده با تراشه شکلاتی آسان در یک ظرف پخت سفید.

🥣 دستور العمل های خوشمزه تر بلغور جو دوسر!

این دستور العمل بلغور جو دوسر سالم را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

جو پخته با چیپس شکلاتی

فقط با 8 ماده ساده، این جو دو سر پخته شده با چیپس شکلاتی سبک، کرکی و بهترین راه برای داشتن یک صبحانه خوشمزه، دسر مانند و سالم است. سیر کننده، رضایت بخش است و می توان آن را گیاهی و بدون گلوتن ساخت. بهترین ،مت؟ به نظر می رسد که برای صبحانه کیک می خورید، اما کاملاً عاری از گناه است!

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت25 دقیقه

زمان استراحت30 دقیقه

زمان کل1 ساعت

دوره: پخت، صبحانه، برانچ

غذا: آمریکایی، وگان

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، گیاهخوار

خدمات: 8

کا،ی: 158کیلو کا،ی

  • کوبیدن جو دوسر به ایجاد بافتی شبیه کیک کمک می کند.
  • باقی مانده جو دو سر پخته شده را تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید
  • این جو پخته با موز، سس سیب و چیپس شکلات شیرین می شود، اما اگر جو دوسر پخته کمی شیرین تر را ترجیح می دهید، قبل از پختن، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا به خمیر اضافه کنید.
  • هر شیر گیاهی در این دستور العمل به خوبی کار می کند.
  • مطمئن شوید که جو دوسر بدون گلوتن را انتخاب کرده اید تا این دستور غذا را بدون گلوتن نگه دارید.

خدمت: 1قطعه | کا،ی: 158کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 25g | پروتئین: 4g | چربی: 6g | چربی های اشباع شده: 3g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 1g | سدیم: 79میلی گرم | پتاسیم: 234میلی گرم | فیبر: 3g | قند: 8g




منبع: https://pickyeaterblog.com/c،colate-chip-baked-oats/