خرچنگ داغ سالم – دستور العمل های فصلی سالم


این ،چنگ تند خامه‌ای تند یک پیش‌غذای سالم‌تر برای به اشتراک گذاشتن برای روز شکرگزاری، کریسمس، شب سال نو یا روز بازی است! ممکن است سبک تر از یک دیپ سنتی ،چنگ باشد که با مقدار زیادی سس مایونز درست می شود، اما به شما اطمینان می دهم که این دیپ ،چنگ داغی را که قبلا امتحان کرده اید، از بین می برد! با ،چنگ خوشمزه شیرین، سریراچای تند، پوست لیمو، پیازچه و ادویه جات پر شده است. حتی سرد سرو می شود!

نمای بالای شیب با دستی که یک ترقه را در آن فرو می کند

من ابتدا این غوطه ور شدن ،چنگ داغ را در 19 ژانویه 2019 به اشتراک گذاشتم. برخی از مطالب را به روز کردم تا امروز دوباره آن را با شما به اشتراک بگذارم.

چرا این دستور غذای ،چنگ داغ را دوست خواهید داشت؟

در اولین کار آشپزی من به ،وان یک آشپز مقدماتی، یکی از وظایف من این بود که مطمئن شوم رستوران به خوبی مملو از ،چنگ است. نسخه موجود در میخانه شامل دو آجر غول پیکر پنیر خامه ای نرم شده، چند بسته ،چنگ ساختگی، پارم، پیازچه، خلیج قدیمی و خامه ترش بود. این مقدار بسیار زیاد بود اما ما بارهای قایق از آن را فروختیم زیرا مردم آن را دوست داشتند!

من بافت خامه ای، ،چنگ شیرین و چاشنی خلیج قدیمی را دوست داشتم که همه با هم مخلوط شده، پخته شده و سپس با کراکر سرو شود. این پیش غذای عالی برای به اشتراک گذاشتن با دوستان بود. نگران نباشید، دستور غذای امروزی برای تهیه در آشپزخانه خانه من، تر است و بسیار سالم تر از چیزی است که من توضیح دادم!

نکات مهم دستور غذا

  • نسخه امروزی ،چنگ دیپ است پر شده با کراچه تازهب، چاشنی شده با Old Bay، Sriracha و پوست و آب لیموی تازه.
  • من دارم آن را سبک کرد با پنیر خامه ای کم چرب و فقط چند قاشق غذاخوری پارمزان. اما هنوز هم فوق العاده خوشمزه است.
  • من می توانم ثابت کنم که یکنواخت است سرماخوردگی خوب!
  • همچنین می تواند باشد ساخته شده است بنابراین برای سرگرمی عالی است!

آن را با کراکر به صورت گرم سرو کنید و برای بررسی‌های تحسین برانگیز آماده شوید. آن را برای یک پیش غذای شکرگزاری، کریسمس، سال نو یا روز بازی سرو کنید.

ماست این دیپ ،چنگ را بسیار سبک تر کرد! ایده آل برای یک جمعه شب در کنار همسر پس از یک هفته کاری طول،. من دوباره این دستور را درست خواهم کرد.

~ دایان

یادداشت های مواد تشکیل دهنده

مواد دیپ ،چنگ

پنیر خامه ای کم چرب

این دستور غذا با پنیر خامه‌ای کم‌چرب که نوفچاتل نیز نامیده می‌شود، شروع می‌شود. (به بسته بندی بالا مراجعه کنید.) نسبت به پنیر خامه ای معمولی 1/3 چربی کمتری دارد، اما با همه مواد دیگر، چربی اضافی را از دست نمی دهید.

سس مایونز و ماست یون،

من فقط از 3 قاشق غذاخوری سس مایونز استفاده کردم (برخی دستور العمل ها برای دیپ ،چنگ نیاز به یک فنجان کامل دارند!) به جای آن 2/3 فنجان ماست یون، کم چرب اضافه کردم – که ماست را خامه ای نگه می دارد اما کا،ی بسیار کمتری اضافه می کند.

چاشنی ها

اینجا جایی است که ما با رها ، بی پروا به شهر طعم دار می رویم. پوست لیمو، چک کنید! خلیج قدیمی، بررسی کنید! پارم، چک کن! سریراچا، دوبار چک کن!

،چنگ تازه

در کنار همه خوشمزه بودن، من فقط توضیح دادم که یک پوند کامل گوشت ،چنگ اضافه می کنید. کافی است بگوییم – هیچ چیز “مس،ه ای” در مورد این دستور غذای ،چنگ داغ وجود ندارد. گوشت ،چنگ پاستوریزه را در بخش یخچالی بخش غذاهای دریایی پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که برای جدا ، هر تکه پوسته یا غضروف سخت آن را انتخاب کنید.

طرز تهیه دیپ داغ ،چنگ

ظرف پخت را با اسپری پخت و پز و پنیر خامه ای و مخلوط چاشنی بپوش،د

مرحله 1: فر را از قبل گرم کنید و ظرف پخت را آماده کنید

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف یا ماهیتابه 4 فنج، را با اسپری پخت و پز بپوش،د.

مرحله 2: پنیر خامه ای را با ادویه ها مخلوط کنید

پنیر خامه ای را در یک کاسه بزرگ با همزن برقی بزنید تا یکدست شود، حدود 15 تا 30 ث،ه. ماست یون، را کم کم اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سس مایونز، سریراچا، چاشنی قدیمی خلیج، پوست لیمو و آب لیمو را اضافه کنید. بزنید تا ،یب شود.

،چنگ را با دست مخلوط کرده و در ظرف پخت قرار دهید

مرحله 3: ،چنگ را با دست هم بزنید

با دست هم بزنید، پیازچه، گوشت ،چنگ و 2 قاشق غذاخوری پارمزان را به آن اضافه کنید.

مرحله 4: دیپ را بپزید

به ظرف پخت آماده شده منتقل کنید. 2 قاشق غذاخوری باقیمانده پنیر پارمزان را روی آن قرار دهید. 20 تا 25 دقیقه تا داغ بپزید. در صورت استفاده با پیازچه بپاشید. دیپ را با کراکر سرو کنید.

،چنگ پخته شده را روی یک تخته برش با کراکر در اطراف آن فرو کنید

سوالات متداول و نکات تخصصی

از چه نوع ،چنگی برای دیپ استفاده کنم؟

مگر اینکه ،چنگ زنده ب،ید، چه در پوسته یا چیده شده، ،چنگ پخته و آماده خوردن است. معمولاً گوشت پاستوریزه ،چنگ در قوطی های مهر و موم شده یا شیشه های پ،تیکی فروخته می شود. انواع مختلفی مانند پنجه ای، فانتزی، کلوخه ای یا خاص وجود دارد. در مورد این دستور، از آنجایی که ،چنگ با سایر مواد مخلوط می شود، برای نوع فانتزی یا کلوخه آن نیازی به فنر ندارید. من کم هزینه ترین گزینه را انتخاب می کنم.

آیا باید آن را بپزم؟

نه، چون ،چنگ کاملاً پخته و آماده مصرف است، می‌تو،د این دیپ را بدون پختن بخورید. در واقع من آن را به همان اندازه دوست دارم وقتی سرد سرو شود! با چوب کرفس و سبزیجات برای یک گزینه سبک تر عالی است!

،چنگ دیپ با چی سرو میشه؟

ما همیشه آن را با کراکر می خوریم، اما با کراستینی یا سبزیجات خام نیز عالی است.

آیا دیپ ،چنگ کم کربوهیدرات است؟

آره! آن را با غذاهای کم کربوهیدرات مانند چیپس پنیر و سبزیجات کم کربوهیدرات سرو کنید.

آیا این را می توان از قبل ساخت؟

دیپ را آماده کرده و در ظرف پخت قرار دهید. روی آن را بپوش،د و تا 24 ساعت در یخچال قرار دهید. با پوشش فویل به مدت 15 دقیقه بپزید. سپس درب آن را باز کرده و پخت را ادامه دهید تا کاملا داغ شود.

شیب بیشتر برای امتحان

اگر دستور پخت هوموس سیر بوداده من را امتحان نکرده اید، این دستور دیگری است که باید امتحان کنید!

این دیپ اسفناج به طور طبیعی بدون گلوتن است و تنها ۷ ماده در آن وجود دارد!

نمای نزدیک ،چنگ با یک کراکر که در آن فرو رفته است

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این ،چنگ داغ خامه ای تند یک پیش غذای فوق العاده سالم برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده است! با ،چنگ خوشمزه شیرین، سریراچای تند، پوست لیمو، پیازچه و ادویه جات پر شده است. حتی سرد سرو می شود!


  • 8 اونس پنیر خامه ای کم چرب (نوفکاتل)، نرم شده
  • 2/3 فنجان ماست یون، کم چرب ساده
  • 3 قاشق غذاخوری سس مایونز
  • 1 قاشق غذاخوری به اضافه 1 قاشق چایخوری سریراچا
  • 2 قاشق چایخوری چاشنی خلیج قدیمی
  • 1 قاشق چای خوری پوست لیمو به اضافه 1 قاشق غذاخوری آب لیمو
  • 16 اونس گوشت ،چنگ پاستوریزه، چیده شده
  • 4 پیازچه، ،د شده و در صورت تمایل بیشتر برای تزئین
  • 4 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان ت،یم شده
  • 15 اونس کراکر، برای سرو


  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف یا ماهیتابه 4 فنج، را با اسپری پخت و پز بپوش،د.
  2. پنیر خامه ای را در یک کاسه بزرگ با همزن برقی بزنید تا یکدست شود، حدود 15 تا 30 ث،ه. ماست یون، را کم کم اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سس مایونز، سریراچا، چاشنی قدیمی خلیج، پوست لیمو و آب لیمو را اضافه کنید. بزنید تا ،یب شود.
  3. با دست هم بزنید، پیازچه، گوشت ،چنگ و 2 قاشق غذاخوری پارمزان را به آن اضافه کنید. به ظرف پخت آماده شده منتقل کنید. 2 قاشق غذاخوری باقیمانده پنیر پارمزان را روی آن قرار دهید.
  4. 20 تا 25 دقیقه تا داغ بپزید. در صورت استفاده با پیازچه بپاشید. دیپ را با کراکر سرو کنید.

یادداشت

برای آماده ،: از مرحله 3 آماده کنید. با فویل بپوش،د و تا 24 ساعت قبل در یخچال قرار دهید. با پوشش، 15 دقیقه بپزید. فویل را بردارید و پخت را ادامه دهید تا کاملا داغ شود.

  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • زمان پخت: 20 دقیقه
  • دسته بندی: پیش غذا
  • روش: فر
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 2 قاشق غذاخوری دیپ و 5 کراکر
  • کا،ی: 91
  • چربی: 3 گرم
  • کربوهیدرات ها: 10 گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 5 گرم

کلید واژه ها: ،چنگ غوطه ور، شیر ،چنگ سالم

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/healthier-،t-crab-dip/