خمیر پیتزا سبوس دار – دستور العمل های فصلی سالم


خمیر پیتزای سبوس دار ما بدون آرد تصفیه شده یا شیرین کننده ها پایه کاملی برای رویه های پیتزای مورد علاقه شماست. این یک جایگزین عالی غلات کامل برای پوسته پیتزا سنتی است، چند دقیقه زمان می برد و می توان آن را از قبل درست کرد.

خمیر پیتزا سبوس دار خانگی پخته شده

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

چرا ما عاشق این دستور برای خمیر پیتزای سبوس دار هستیم

اگر تعجب می کنید، آیا می تو،د خمیر پیتزا را با آرد گندم کامل درست کنید؟ من اینجا هستم تا بگویم، مطمئناً می تو،د. و من فقط این را نمی گویم زیرا ما دستور العمل های گندم کامل را در اینجا در Healthy Seasonal Recipes دوست داریم!

از نان سبوس دار ک،یک ما گرفته تا رول های شام سبوس دار نرم جدیدمان، تا این کرپ های گندم کامل و نان موز سبوس دار – ما عاشق تعویض آرد تصفیه شده به جای آرد غلات کامل مغذی هستیم. و این دستور العمل جدید بی‌هوده برای خمیر پیتزا که با آرد گندم کامل تهیه شده است از این قاعده مستثنی نیست. آن را یک بار درست کنید و برای شما هم تبدیل به یک غذای اصلی آشپزخانه می شود!

نکات مهم دستور غذا

  • سریع و آسان زیرا از مخمر سریع در حال افزایش استفاده می کند – می توان در کمتر از 45 دقیقه استفاده کرد
  • بچه پسند
  • 6 ماده ساده
  • طعم آجیلی دل،ب گندم کامل
  • از ابتدا ساخته شده است
  • مواد مفیدی که سرشار از مواد مغذی هستند و بی شمار هستند فواید سلامتی
  • می توان از قبل درست کرد یا منجمد کرد

مواد اصلی برای این پوسته پیتزای سبوس دار

مواد روی میز با روکش متنی
  • آرد گندم کامل: می تو،د از آرد سبوس دار معمولی یا آرد سبوس دار سفید استفاده کنید. اگر از گندم کامل سفید استفاده کنید، این پوسته پیتزای سالم طعم گندم کمتری دارد و رنگ روشن‌تری دارد، اما همچنان مزایای تغذیه‌ای مشابه مشابه تیره‌تر خود را دارد.
  • مخمر سریع ا،شد: این دستور به مخمر خشک فوری یا فعال تر نیاز دارد زیرا برای ور آمدن خمیر نسبت به دستور پخت آرد همه منظوره باید کمی سخت تر کار کرد. و مطمئن شوید که تاریخ مصرف مخمر شما تمام نشده است.
  • آب گرم: دمای آب باید بین 120-130 درجه فارنهایت باشد تا مخمر سریع الاثر یا سریع ا،شد فعال شود. انجام ندهید آب گرمتر از 140 درجه فارنهایت اضافه کنید زیرا مخمر را از بین می برد. اضافه ، آب بسیار گرم به شما این امکان را می دهد که مخمر را مستقیماً با بقیه مواد اضافه کنید، در مقابل ابتدا آن را صاف کنید و سپس آن را اضافه کنید، که باعث صرفه جویی در یک مرحله اضافی و کمی زمان می شود!
  • شربت افرا: برای عمل به ،وان غذای مخمر و کمک به بالا آمدن استفاده می شود.
  • منگنه آشپزخانه: روغن زیتون و نمک

طرز تهیه خمیر پیتزا با آرد سبوس دار

مرحله 1: مواد خشک را به می،ر اضافه کنید

در کاسه یک همزن ایستاده با قلاب خمیر، آرد، مخمر و نمک را اضافه کنید. حدود 30 ث،ه مخلوط کنید تا ،یب شوند.

مرحله 2: مواد مایع را به می،ر اضافه کنید

آب، روغن و شربت افرا را اضافه کنید. مواد را با یک کاردک سیلی، هم بزنید تا یک توده شروع به تشکیل شدن کند. سپس با قلاب خمیر با سرعت متوسط ​​و کم ورز دهید تا یکدست و کمی ،بنده شود، حدود 5 دقیقه.

مرحله 3: اجازه دهید خمیر استراحت کند

یک کاسه متوسط ​​را با اسپری پخت ن،ب اسپری کنید. گلوله خمیر را در کاسه قرار دهید تا همه طرف ها را با روغن بپوش،د. روی آن را بپوش،د و اجازه دهید تا در جای گرمی ور بیاید، تا زم، که خمیر در هنگام دست زدن به عقب باز نگردد، حدود 30 دقیقه تا 2 ساعت.

مرحله 4: فر را از قبل گرم کنید

در حالی که خمیر در حال استراحت است، فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و در صورت استفاده از a سنگ پیتزا، آن را روی قفسه وسط قرار دهید. اگر از سنگ پیتزا استفاده می کنید، مطمئن شوید که حداقل 30 دقیقه آن را کاملا داغ کنید.

مرحله 5: پیتزا را درست کنید

پس از آماده شدن، خمیر را به آرامی با مشت ، با بند انگشتان خود خالی کنید و آن را از کاسه خارج کنید. خمیر را روی سطح کار کمی آرد پاشی شده قرار دهید. خمیر را به شکل گرد نازک 12 اینچی رول کنید یا دراز کنید.

اگر لبه برآمده پیتزا را دوست دارید، می تو،د به جای استفاده از وردنه، پوسته را با استفاده از دستان خود گرد کنید. انجام این کار روی تابه پیتزای چرب شده مفید است نوعی تابه پیتزا که من دوست دارم، یا مطمئن شوید که سطح شما به خوبی آردپاشی شده است. خمیر را فشار دهید و آن را به اندازه دلخواه بکشید و یک لبه برجسته در امتداد بیرون بگذارید.

همچنین می تو،د پیتزای شکل را روی یک ورقه پوستی قرار دهید و مستقیماً روی توری فر بپزید. بعد از اینکه شکل گرفت، روی آن را با مواد پیتزای دلخواهتان بپوش،د و بپزید تا پنیر ذوب شود، پوسته آن ترد شود و پیتزا شروع به قهوه ای شدن طلایی کند. به هشت ،مت برش دهید و لذت ببرید!

یک تکه پخته شده از خمیر پیتزای سالم در حال برداشتن ظرف پخت.

سوالات متداول و نکات تخصصی برای خمیر پیتزا سالم

آیا می توانم خمیر پیتزای سبوس دار را زودتر درست کنم؟

بله این خمیر پیتزا را می توان از قبل درست کرد. بعد از اینکه خمیر را در مرحله 5 ،د کردید، آن را در پ،تیک بپیچید و تا 2 روز در یخچال قرار دهید. پس از آماده شدن برای تهیه پیتزا، اجازه دهید خمیر به مدت 15 دقیقه در دمای اتاق استراحت کند و سپس روی آن را بچرخ،د و بپزید.

چگونه خمیر پیتزا سبوس دار خانگی را فریز کنم؟

برای یخ زدن خمیر را بعد از ور آمدن در پ،تیک بپیچید و تا 2 ماه در فریزر قرار دهید. وقتی آماده پخت در پیتزا بودید، آن را به مدت 8 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید، سپس خمیر را به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق استراحت دهید. رول، بالا، و سپس پخت!

آیا می توان از آرد سبوس دار سفید به جای آرد سبوس دار سنتی استفاده کرد؟

اگر ترجیح می دهید از آرد سبوس دار سفید استفاده کنید، آن را با آرد سبوس دار سنتی جایگزین کنید. این تنوع سبک تر از گندم کامل، پوسته ای با رنگ روشن تر با طعم گندم کم تر ایجاد می کند، اما همچنان همان فواید سلامتی را ارائه می دهد.

آیا می توانم از مخمر خشک فعال یا مخمر فوری در این دستور استفاده کنم؟

نکته شگفت انگیز در مورد این دستور پخت این است که می تو،د از مخمر خشک فعال یا مخمر خشک فوری برای ایجاد این خمیر پیتزای سالم استفاده کنید! چه با استفاده از مخمر فوری یا مخمر خشک فعالمی تو،د مخمر را با مواد خشک مخلوط کرده و آب بسیار گرم 120 تا 130 درجه فارنهایت اضافه کنید تا مایه فعال شود.

آیا می توانم این دستور را دو برابر کنم؟

بله، در واقع ما اغلب انجام می دهیم! می تو،د دو گلوله خمیر را در دو کاسه جداگانه استراحت دهید. ما دریافتیم که راحت تر است که توپ را به شکل دایره ای در این راه بغلت،م. در غیر این صورت، اگر بعد از بلند شدن آن را از وسط نصف کنید، پیتزاها می توانند به شکل نامنظم بیرون بیایند. اگر می‌خواهید یکی از گلوله‌های خمیر را فریز کنید، درست ، یک دسته دوتایی نیز عالی است.

پیشنهادات عالی برای پوسته پیتزای گندم کامل

این خمیر پر از طعم های دل،ب و آجیلی است و به زیبایی با رویه های پررنگ جفت می شود. در حالی که ما عاشق این خمیر پیتزای خانگی با سس پیتزای ک،یک و موزارلای ذوب شده هستیم، در اینجا چند پیشنهاد اضافی وجود دارد:

  • سبزیجات کباب شده: مکعب های کوچک کدو حلوایی بو داده یا گل کلم برشته یا کلم بروکلی را امتحان کنید. کدو سبز و بادمجان برشته شده ما با این خمیر پیتزا یک رویه عالی خواهد بود. یا ،یبی از سبزیجات برشته را امتحان کنید. اگر تکه های سبزیجات بزرگ هستند، قبل از اضافه ، روی پیتزا، آن ها را برش دهید.
  • قارچ: طعم خاکی چوبی قارچ ها روی این پوسته پیتزای سبوس دار بسیار خوب است. ما از این قارچ پورتوبلو تفت داده شده، قارچ پورتوبلو تفت داده شده، به صورت نواری یا قارچ سفید سرخ شده استفاده می کنیم.
  • سوسیس تند ایتالیایی: کمی راه طول، را طی می کند! کمی سوسیس بوقلمون تند قهوه ای کردیم و به روی این پیتزا که در ع، ها نشان داده شده اضافه کردیم. این یک جایگزین عالی برای پپرونی است. با مارینارا، فلفل سبز و برگ ریحان عالی بود. همچنین به تنهایی در پیتزای سنتی پنیر گوجه فرنگی عالی است.
  • پستو یا ریحان تازه. پستوی خانگی ما را امتحان کنید یا آن را ،یداری کنید. به جای سس گوجه فرنگی برای پایه پیتزا استفاده کنید.
  • مواد لازم لذیذ: زیتون سیاه و مواد با طعم قوی مانند گوجه فرنگی خشک شده روغنی با طعم آجیلی خمیر گندم کامل عالی هستند.
  • پنیرها: پنیرهای آجیلی خامه ای مانند پنیر گرویر و فونتینا با طعم گندم قوی تر این پوسته عالی هستند. اگر از موزارلای رنده شده استفاده می کنید، مایلیم پنیر ایتالیایی سفت دیگری مانند پنیرهای آسیاگو، رومانو یا پکورینو اضافه کنیم.

دستور العمل های پیتزا برای امتحان

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

خمیر پیتزای سبوس دار ما بدون آرد تصفیه شده یا شیرین کننده ها پایه کاملی برای رویه های پیتزای مورد علاقه شماست. این یک جایگزین عالی غلات کامل برای پوسته پیتزا سنتی است، چند دقیقه زمان می برد و می توان آن را از قبل درست کرد.


  • 1 3/4 فنجان آرد گندم کامل یا آرد سبوس دار سفید، به علاوه برای غلتاندن
  • 1 بسته بندی مخمر فوری یا سریع، تقریباً 2 1/4 قاشق چایخوری
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 2/3 فنجان آب، 120-130 درجه فارنهایت
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 1/2 قاشق چایخوری شربت افرا یا عسل


  1. آرد، مایه خمیر و نمک را در کاسه همزن ایستاده با قلاب خمیر قرار دهید و حدود 30 ث،ه هم بزنید تا مخلوط شوند.
  2. آب، روغن و شربت افرا (یا عسل) را اضافه کنید. با کفگیر سیلی، هم بزنید تا شروع به جمع شدن کند، سپس با قلاب خمیر با سرعت متوسط ​​رو به پایین ورز دهید تا یکدست و کمی ،بنده شود، حدود 5 دقیقه.
  3. یک کاسه متوسط ​​را با اسپری پخت ن،ب اسپری کنید. خمیر را در کاسه قرار دهید تا از همه طرف به روغن آغشته شود. روی کاسه را با نایلون یا حوله چای بپوش،د و اجازه دهید در یک منطقه گرم و بدون کشش ور بیاید تا زم، که خمیر پس از دست زدن باز نشود، 30 دقیقه تا 2 ساعت.
  4. در همین حین فر را با دمای 425 درجه گرم کنید و در صورت استفاده از سنگ پیتزا آن را در طبقه وسط قرار دهید.
  5. خمیر را به آرامی با بند انگشتان خود خالی کنید و از کاسه خارج کنید. سطح کار را با آرد پاشی کنید. خمیر را به شکل گرد نازک 12 اینچی رول کنید یا دراز کنید. روی آن را بریزید و طبق دستور پختتان بپزید.

یادداشت

می‌تو،د از آرد سبوس‌دار سنتی یا گندم کامل سفید استفاده کنید که با انواع گندم‌هایی که رنگ روشن‌تری دارند و طعم کمتری دارند، درست می‌شوند.

مخمر خشک فعال: با خیال راحت ابتدا اثبات کنید اما در زمان صرفه جویی کنیدمخمر را با مواد خشک مخلوط کرده و آب بسیار گرم به دمای 120 تا 130 درجه فارنهایت اضافه کنید تا مایه فعال شود.

مخمر فوری: به سادگی مخمر را به مواد خشک خود اضافه کنید و بقیه دستور را دنبال کنید.

را به جلو: در مرحله 5 پس از پانچ ، خمیر ممکن است به خوبی پیچیده شود و تا 2 روز در یخچال بماند. خمیر را قبل از رول ، ۱۵ دقیقه در دمای اتاق بگذارید.

  • زمان آماده سازی: 12 دقیقه
  • زمان پخت: 48 دقیقه
  • دسته بندی: غذای اصلی
  • روش: پخته شده
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1/8 پیتزا
  • کا،ی: 116
  • قند: 2 گرم
  • کربوهیدرات ها: 19 گرم
  • فیبر: 4 گرم
  • پروتئین: 4 گرم

کلید واژه ها: خمیر پیتزا سبوس دار، طرز تهیه خمیر پیتزای سالم، خمیر پیتزای گندم، گندم پیتزا، پیتزا با پوسته گندم، پیتزا با پوسته گندم کامل، خمیر پیتزای سبوس دار


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/w،le-wheat-pizza-dough/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با