خمیر پیتزا سریع و آسان


این دستور ساده برای خمیر پیتزا خانگی سریع و آسان شگفت انگیز است! ظرف چند دقیقه جمع می شود، به سرعت بلند می شود و پیتزای خانگی باورن،ی درست می کند!

پیتزای خانگی به لطف این دستور العمل ساده برای خمیر پیتزا هرگز آسان نبوده است.

می توان از آن برای پیتزا، کا،ون، نان و موارد دیگر استفاده کرد!

پوسته طلایی روی پیتزا پپرونی روی کاغذ روغنی.

خمیر پیتزا خانگی آسان

این خمیر پیتزای خانگی بسیار ساده است. می توان آن را در می،ر ایستاده با قلاب خمیر یا با دست در کاسه با قاشق یا کاردک (و ورز دادن دستی از مد روز خوب) درست کرد.

مواد تشکیل دهنده خمیر پیتزا:

  • 1 فنجان آب گرم
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری روغن
  • 1 قاشق غذاخوری مخمر فوری
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 2-3 فنجان آرد همه منظوره (همچنین با آرد نان، آرد ’00’ یا نیمی از آرد گندم کامل کار می کند)
آب و آرد و مخمر در همزن بوش با قلاب خمیر.

خمیر پیتزا باید بسیار نرم و قابل انعطاف باشد. مهمترین نکته این است که هنگام مخلوط ، خمیر را بیش از حد آرد نکنید.

آرد را اضافه کنید تا زم، که خمیر از کناره ها و/یا مرکز کاسه جدا شود. همانطور که خمیر می شود از حالت خشن و پشمالو به صاف و انعطاف پذیر تبدیل می شود.

مخلوط ، خمیر پیتزا در کاسه سفید با قلاب خمیر.

خمیر باید نرم و کشدار باشد بدون اینکه خمیر زیادی روی انگشتان شما باقی بماند.

زمان خیزش کوتاه

این خمیر پیتزای خانگی سریع و آسان فقط به زمان کوتاهی نیاز دارد. فقط 10-20 دقیقه تا گلوتن شل شود و خمیر کمی پف کند.

با این حال، اگر با ج، زم، شما مطابقت دارد، می تو،د آن را برای یک ساعت یا بیشتر رها کنید (و در یخچال خیلی آهسته بلند می شود).

بیرون آوردن خمیر نرم پیتزا از می،ر.

نحوه مونتاژ و پخت پیتزای خانگی

  1. فر را با دمای 475-500 درجه فارنهایت گرم کنید. از دمای بالا نترسید! این کلید پیتزای خانگی عالی است.
  2. قبل از پختن پیتزا، یک سنگ پیتزا را در فر به مدت 45 تا 60 دقیقه گرم کنید. سرمایه گذاری در الف سنگ پیتزا {aff. ارتباط دادن} ارزشش را برای پیتزای خانگی عالی دارد! (من همچنین فولاد پخت دارم، اما متوجه شدم که پختن پیتزا را روی سنگ پیتزا ترجیح می دهم.)
  3. با استفاده از پوست پیتزا پیتزاها را داخل فر داخل و خارج کنید. من دارم یک پوست پیتزا چوبی {aff. ارتباط دادن} ولی پوست پیتزا ف،ی {aff. ارتباط دادن} محبوب هستند و عالی نیز کار می کنند.
  4. پیتزاهای خانگی را روی یک تکه کاغذ روغنی کمی چرب شده شکل دهید یا با استفاده از آرد ذرت به ،وان مانعی برای ،بیدن، پیتزا را مستقیماً روی پوست پیتزا شکل دهید. من استفاده از کاغذ روغنی را دوست دارم تا بتوانم چندین پیتزا را به طور همزمان جمع کنم و آنها را برای پخت آماده کنم (یا مردم بتوانند پیتزاهای خود را سفارشی کنند)، و همچنین نسبت به استفاده از آرد ذرت ،یف تر است. مارک های مختلف کاغذ روغنی از نظر ضخامت / دوام متفاوت هستند. مارک های ضخیم تر برای پخت پیتزا بهترین کار را دارند. این است خوب برای استفاده از پوست در یک فر داغ – رنگ آن تیره می‌شود و ممکن است در دمای بالا شکننده شود، اما قرار دادن پیتزا در داخل و خارج با پوست پیتزا کمک می‌کند (این تنها راهی است که من پیتزای خانگی درست می‌کنم).
پیتزا پپرونی پخته شده از فر روی پوست پیتزا بیرون آورده شده است.

بهترین خمیر پیتزا

این خمیر پیتزا سریع و آسان واقعا بهترین است. درست ، آن آسان و سریع است و واقعاً بهترین پیتزای خانگی را تولید می کند.

پوسته نرم و جویدنی و کرکی است.

برای پف ، بیشتر پوسته، اجازه دهید پیتزاهای مونتاژ شده 10-15 دقیقه قبل از اینکه در فر قرار گیرند استراحت کنند.

دو تکه پوسته پیتزا کرکی روی هم.

نظرات 5 ستاره

اگر به دنبال بهترین خمیر پیتزای خانگی بوده اید، این همان خمیر است! شما مجبور نیستید فقط حرف من را قبول کنید.

نیکی: من دستور العمل های بی شماری از پوسته پیتزا را در طول سال ها امتحان کرده ام و این مورد علاقه من است! با زمان آماده سازی اندک بسیار آسان است (تعلیق دهنده درونی من از شما تشکر می کند)، و در عین حال ترد و نرم است. از شما برای پایان دادن به جستجوی من برای دستور پخت خمیر پیتزا خانگی متش،، مل!

سارا: باید بگم که این بهترین خمیریه که تا حالا درست کردم! این سفر من برای پیتزا و همچنین اس، است. از شما برای همه پست های شما متش،. من به خودم افتخار می کنم که چیزی خوشمزه درست کردم که خانواده ام دوست دارند. تو بهترینی!!

جولی: این پوسته همه چیز است! من مقدار زیادی پیتزا درست می کنم، هفته ای یک بار به مدت بیست سال صحبت می کنم و معمولاً هر بار 5 پیتزا می دهم، بنابراین برای کل خانواده کافی است. در طول این مدت، من بسیاری از (بسیاری!) دستور العمل های مختلف پوسته را امتحان کردم، از جمله بسیاری از وب سایت های بسیار معروف، سرآشپزهای معروف، شرکت های آرد محبوب، و غیره. کار ، با این خمیر بسیار لذت بخش بود (نرم، ابریشمی و فوق العاده همکاری) و محصول نهایی به طرز خطرناکی خوب است! این واقعیت که تقریباً فوراً آماده پخت است و من مجبور نیستم از ساعت‌ها قبل آماده کنم، فقط یک هدیه گرانبها است زیرا حتی اگر زمان و مراحل اضافی زیادی را می‌طلبد، باز هم تمام این کار را انجام می‌دهم. من واقعا نمی توانم به آن ستاره های کافی بدهم. عشق، عشق، عاشق این! متش،!!

تکه مثلثی پیتزا پپرونی.

یک سال پیش: سوپ ریحان گوجه فرنگی خامه ای قابلمه ای فوری
دو سال پیش: کاسرول انچیلادا ایزی چیکن
سه سال پیش: Snickerdoodle Brookie Bars
چهار سال پیش: میله های لیموی نارگیل برشته شده کوچک
پنج سال پیش: شیرینی کیک هویج با فراستینگ پنیر خامه ای
شش سال پیش: کلوچه هالک سبوس دار خوشمزه {به طور طبیعی سبز!}
هفت سال قبل: پای مرغ شپرد با ماش سیر
هشت سال پیش: کیک پنیر ن،اع نازک بدون پخت
نه سال پیش: فراستینگ با،ریم شکلاتی
ده سال قبل: سوپ ریحان گوجه فرنگی آرام پز

پیتزا پپرونی پخته شده با پوسته طلایی روی کاغذ روغنی.

خمیر پیتزا سریع و آسان

بازده: 1 پیتزا بزرگ یا 2 عدد متوسط

زمان آماده سازی: 25 دقیقه

زمان پخت: 10 دقیقه

زمان کل: 35 دقیقه

  • 1 فنجان آب گرم
  • 1 قاشق سوپخوری عسل
  • 1 قاشق سوپخوری روغن
  • 1 قاشق سوپخوری مخمر فوری
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 2-3 فنجان ها (284-426 g) آرد همه منظوره، نان یا 00 (به یادداشت مراجعه کنید)
  • در یک کاسه بزرگ یا در کاسه یک همزن برقی مجهز به قلاب خمیر، آب، عسل، روغن، مخمر و نمک را مخلوط کنید.

  • آرد را کم کم اضافه کنید تا خمیر نرمی به دست آید و از کناره های کاسه جدا شود. مقدار دقیق آرد متفاوت خواهد بود، بنابراین با لمس و احساس خمیر در مقایسه با اندازه‌های دقیق فنجان در دستور غذا پیش بروید. خمیر باید نرم و لطیف باشد (بقایایی روی انگشتان شما باقی نگذارد اما خیلی سفت هم نباشد).

  • خمیر را به مدت 2 تا 3 دقیقه ورز دهید (اگر با دست ورز دهید یا از آرد کامل استفاده کنید 5 تا 6 دقیقه ورز دهید).

  • خمیر را با درپوش به مدت 10 دقیقه استراحت دهید.

  • خمیر را به شکل پیتزا در آورید، با سس و مواد روی آن ،ید و در دمای 475 یا 500 درجه روی سنگ پیتزا که از قبل گرم شده است بپزید (قبل از پخت، سنگ را یک ساعت در فر گرم کنید) یا روی ورقه پخت کمی چرب شده به مدت 8- 10 دقیقه.

ارد: این خمیر همچنین با بخشی از آرد گندم کامل کار می کند (من معمولاً به جای آرد همه منظوره از 50٪ آرد گندم کامل سفید استفاده می کنم). بسیاری از منتقدان از نیمی از آرد همه منظوره و نیمی از آرد نان با نتایج خوبی استفاده کرده اند.
دستور افزایش: این دستور دو برابر، سه و چهار برابر می شود، واقعا خوب است. در صورت دوبرابر شدن، مقدار آن را برای همه مواد دو برابر کنید. برای دسته‌های سه‌گانه و چهارگانه، همه مواد را به‌جز مخمر، بر این اساس افزایش دهید – فقط از 2 قاشق غذاخوری مخمر برای یک دسته سه‌گانه و 2 1/2 قاشق غذاخوری مخمر برای یک دسته چهار برابر استفاده کنید. در صورت افزایش دستور پخت، مراقب آرد باشید. شما یک خمیر نرم و یکدست می خواهید – نه خیلی ،بنده و نه مطمئناً با آرد زیاد.
دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و با استفاده از هشتگ دستور العمل هایی را که از وبلاگ من درست می کنید به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود به دست می آورید!

منبع دستور غذا: کمی اقتباس و به روز شده از a دستور پختی که چندین سال پیش گذاشتم

دستور غذا در ابتدا در ژانویه 2008 ارسال شد. مارس 2023 با ع، های جدید، جزئیات دستور غذا و غیره به روز شد.

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/quick-and-easy-pizza-dough/