دستور العمل سالاد کلم سزار – عشق و لیمو


این سالاد کلم پیچ سزار دارای سبزیجات لطیف، کروتون سیر و یک سس خامه ای خانگی است. آن را به ،وان یک کنار طعم دار یا یک وعده غذایی به تنهایی سرو کنید.


سالاد کلم سزار


اگر فکر می کنید یک سالاد سنتی سزار خوب است، صبر کنید تا این سالاد کلم سزار را امتحان کنید! این ویژگی هر چیزی را که در مورد یک سزار ک،یک دوست دارید را نشان می دهد. دارای رومی ترد، کروتون سیر، سس خامه ای، خوش طعم و پنیر پارمزان است، اما من کلم برگ سبز را نیز در مخلوط می ریزم. برگ های تیره و مجعد سالاد را شاداب و فراوان می کند. به علاوه، وقتی با روغن زیتون و کمی نمک ماساژ داده می‌شوند، بافت لطیفی به خود می‌گیرند که تضاد زیبایی با کاهوی ترد دارد.

این دستور تهیه سالاد کلم پیچ سزار یک غذای جانبی عالی برای هر وعده غذایی در این فصل خواهد بود (از جمله من،ت های خاص!). اما اگر شما هم مثل من هستید، این دستور غذا را آنقدر دوست خواهید داشت که می خواهید آن را در مرکز بشقاب خود قرار دهید. اگر اینطور است، این سالاد کلم پیچ سزار را با نخود ترد و آووکادوی ،د شده بریزید و یک ناهار سالم عالی خواهید داشت.


مواد لازم دستور تهیه سالاد کلم سزار


مواد لازم دستور تهیه سالاد کلم سزار

برای تهیه این سالاد کلم پیچ سزار به موارد زیر نیاز دارید:

  • کلم پیچ، البته! من بافت کلم پیچ سبز را در اینجا دوست دارم. در یک ،ج ،، کلم پیچ ،یناتو (معروف به کلم دایناسور) نیز خوب است.
  • روغن زیتون اضافی – آن را روی کلم پیچ ماساژ می دهید تا برگ ها نرم شوند.
  • کاهو – ،یب کلم پیچ + روما تعادل کاملی از سبزیجات لطیف و ترد با طراوت را ارائه می دهد.
  • کروتون – این سیرهای خانگی لذیذ هستند، اگرچه ،ید از فروشگاه نیز موثر است.
  • پنیر پارمزان تراشیده شده – اگر ترجیح می دهید در Parm وگان شرکت کنید!
  • نخود تفت داده شده و آووکادو – اختیاری، اما فوق العاده خوشمزه. اگر بخواهید به تنهایی برای ناهار از آن لذت ببرید، این سالاد را کمی بیشتر می کنند.
  • پانسمان – خوب، بنابراین یک سس سالاد سزار ک،یک با زرده تخم مرغ، آنچوی، سس Worcester،re، سیر، ،دل دیژون و پنیر پارمزان درست می شود. الف) گیاهی نیست و ب) تهیه آن در خانه کمی سخت است. بنابراین در اینجا، من دو گزینه برای شما دارم. یکی دارای پایه ماست یون، است و به راحتی با دست هم می شود. دیگری کاملاً گیاهی است(!) و در مخلوط کن با پایه بادام هندی درست می شود. هر دو فوق العاده خامه ای هستند و در هر کدام، آب لیمو، ،دل و کپر طعم تند و شوری را که می خواهید در سس سزار ارائه می دهند. شما نمی تو،د با هر دو اشتباه کنید!
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


دست‌ها برگ‌های کلم پیچ فر را در یک کاسه بزرگ در کنار کروتون‌ها روی یک ورقه پخت ماساژ می‌دهند


طرز تهیه سالاد کلم سزار

طرز تهیه این سالاد کلم پیچ سزار بسیار ساده است!

با درست ، کروتون و پانسمان شروع کنید. دستور پخت کروتون خانگی من را اینجا پیدا کنید. سپس، سس سزار ماست یون، یا سس سزار وگان من را انتخاب کنید. هر دو سریع و آسان درست می شوند! اگر از نخود سوخاری استفاده می‌کنید، آن‌ها را هم اکنون درست کنید.

بعد، کلم پیچ را ماساژ دهید. برگ‌های کلم پیچ را از روی ساقه‌ها جدا کنید (می‌تو،د ساقه‌ها را دور بریزید، یا آن‌ها را ذخیره کنید تا به پستو یا اسموتی تبدیل شوند). برگ های کلم پیچ را به اندازه لقمه درآورید یا ،د کنید و در یک کاسه بزرگ قرار دهید. روغن زیتون و کمی نمک را اضافه کنید و با دستان خود کلم پیچ را ماساژ دهید تا نرم و پژمرده شود.


کاسه سبزی پوشیده در کنار نخود سوخاری، آووکادو، پارمزان تراشیده شده و سس سزار


سپس، رومی را اضافه کنید. هم بزنید تا با کلم پیچ مخلوط شود. نیمی از سس را بریزید و دوباره هم بزنید.

سالاد را به ظرف سرو منتقل کنید. روی آن را با کروتون و پارمزان تزیین کنید. روی باقیمانده سس بپاشید و در صورت تمایل نخود و آووکادو را اضافه کنید. با فلفل سیاه تازه مزه دار کنید و لذت ببرید!


سالاد کلم سزار با کروتون، پارمزان تراشیده شده، آووکادو و نخود


پیشنهادات سرو سالاد کلم سزار

این سالاد کلم سزار با آووکادو و نخود، یک ناهار عالی و سالم است. همچنین یک غذای جانبی برای جمعیت است. آن را با پروتئین مورد علاقه خود، برگرهای گیاهی یا پیتزای خانگی سرو کنید، یا آن را با یکی از این ک،یک های آرامش بخش همراه کنید:

اگر می خواهید جلوتر بروید، می تو،د سس و کروتون را درست کنید و کلم پیچ را تا 2 روز قبل ماساژ دهید. کلم پیچ و سس را در یخچال نگهداری کنید و کروتون ها را در ظرف در بسته در دمای اتاق نگهداری کنید تا زم، که آماده سرو شوید. درست قبل از خوردن، سالاد را کاملاً جمع کنید.


دستور تهیه سالاد کلم سزار


دستور العمل های بیشتر سالاد مورد علاقه

اگر عاشق این سالاد کلم پیچ سزار هستید، یکی از این دستور العمل های سالاد خوشمزه را امتحان کنید:

سالاد کلم سزار

زمان آماده سازی: 20 دقیقه

زمان پخت: 10 دقیقه

زمان کل: 30 دقیقه

خدمت 4 به 6

این دستور سالاد کلم پیچ سزار یک غذای جانبی آسان و خوشمزه یا یک ناهار سالم است! شما دو گزینه برای پانسمان دارید. یکی وگان است و در مخلوط کن با پایه بادام هندی درست می شود. دیگری پایه ماست یون، دارد و به راحتی با دست هم می شود. هر دو خامه ای، تند و خوشمزه هستند.
  • کلم پیچ را به اندازه لقمه ،د کنید و در یک کاسه بزرگ قرار دهید. با روغن زیتون بپاشید و کمی نمک بپاشید. با دستان خود برگ ها را ماساژ دهید تا پژمرده شوند.

  • روما را اضافه کنید و هم بزنید. نیمی از سس را بریزید و دوباره هم بزنید.

  • به ظرف سرو منتقل کنید و روی آن کروتون ها و پارمزان را اضافه کنید. در صورت تمایل سس، نخود تفت داده شده و آووکادو را اضافه کنید و سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/kale-caesar-salad/