دستور العمل سیب زمینی هاسلبک – عشق و لیمو


این سیب‌زمینی‌های بی‌چون یک غذای جانبی چشمگیر (و خوشمزه!) هستند. برش‌های نازک را به شکل فن برش دهید، لبه‌ها ترد و در وسط نرم هستند.


سیب زمینی هاسلبک


سیب زمینی هاسلبک! اگر در این فصل به یک غذای جانبی سیب‌زمینی برای یک وعده غذایی خاص نیاز دارید، نمی‌توانم این اسپاچ‌های فانتزی را به اندازه کافی توصیه کنم. آنها در بیشتر طول مسیر به برش های نازک بریده می شوند، اما در پایین دست نخورده باقی می مانند، بنابراین برش ها نوعی فن را تشکیل می دهند. همانطور که آنها در فر می پزند، برش ها در وسط نرم می شوند و به طرز شگفت انگیزی در اطراف لبه ها ترد می شوند و تراشه سیب زمینی داخلی خود را کانال می کنند. خیلی خوشمزه!

مفهوم سیب‌زمینی بی‌،فه چیز جدیدی نیست –قدمت آن به دهه 1950 برمی گردد، جایی که سیب زمینی برای اولین بار در رستوران و هتل H،elbacken در استکهلم سرو شد – اما این دستور غذا دو نکته دارد که فکر می کنم واقعا آن را خاص می کند. ابتدا برگ‌های مریم گلی را قبل از برشته ، بین برش‌های سیب‌زمینی قرار می‌دهم و سیب‌زمینی‌ها را با طعم گرم و خاکی می‌بخشم. دوم، من سیب زمینی را با کره سیر خانگی سرو می کنم، دقیقاً همان چیزی که به نظر می رسد: مخلوطی از سیر و کره. حدس می‌زنم که نیازی به توضیح ندارم که چرا این سیب‌زمینی‌های بی‌چون را بهتر می‌کند.


مواد اولیه دستور پخت سیب زمینی هاسلبک


مواد لازم دستور تهیه سیب زمینی هاسلبک

در اینجا چیزی است که شما برای تهیه این دستور العمل سیب زمینی بدون گل نیاز دارید:

  • سیب زمینیها، البته! من دوست دارم در اینجا از سیب زمینی طلایی یوکان با اندازه متوسط ​​استفاده کنم، زیرا من عاشق رنگ طلایی آنها هستم و اندازه خوبی برای سرو به ،وان غذای جانبی دارند. سیب زمینی های ،د شده کوچک نیز به خوبی کار می کنند.
  • روغن زیتون اضافی – به نرم شدن و قهوه ای شدن سیب زمینی در فر کمک می کند.
  • مریم گلی برگ می کند – آنها سیب زمینی را با طعم تازه و خاکی شگفت انگیزی دم می کنند.
  • کره سیر – به سیب زمینی ها طعمی غنی و کره ای می دهد و لقمه ای خوش طعم می دهد. درست ، آن فقط با کره، سیر، سبزی و نمک آسان است!
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


با استفاده از چاقو سیب زمینی را بین دو چاپستیک به ورقه های نازک برش دهید


نکات طرز تهیه سیب زمینی هاسلبک

  • برش ها را نازک نگه دارید. اگر خیلی ضخیم باشند، در وسط کاملا نرم نمی شوند. سعی کنید هر کدام را به ضخامت 1/8 اینچ برش دهید.
  • از چاپستیک ها به ،وان راهنما استفاده کنید. س: چگونه سیب‌زمینی‌ها را بدون برش دادن تصادفی ته آن برش می‌دهید؟ پاسخ: آسان است! از چاپستیک، چاقوهای کره یا دسته قاشق های چوبی به ،وان راهنما استفاده کنید. آنها را درست در کنار دو طرف بلند هر سیب زمینی قرار دهید. همانطور که به سمت پایین برش می دهید، چاقوی شما به چوب غذاخوری، چاقو یا قاشق برخورد می کند و مانع از ب، سیب زمینی ها در پایین می شود.
  • بعد از 50 دقیقه با برس کره سیر ،ید. برشته ، این سیب زمینی های بدون گوشت یک فرآیند دو ،متی است. ابتدا آنها را فقط با مریم گلی، روغن زیتون، نمک و فلفل می پزید. هنگامی که آنها شروع به نرم شدن ،د، پس از حدود 50 دقیقه، روی کره ذوب شده سیر می‌مالید تا طعم آنها بهتر شود و خشک نشوند. سپس به مدت 25 دقیقه دیگر یا تا زم، که سیب زمینی ها از وسط نرم شده و اطراف لبه ها ترد شوند، بپزید. به یاد داشته باشید که این زمان فقط یک ،ن است. ممکن است بسته به فر و اندازه سیب زمینی شما متفاوت باشد. حتماً سیب زمینی ها را مرتب چک کنید و در صورت نیاز در پختن طول، تر آنها دریغ نکنید!
  • قبل از سرو مزه دار کنید. وقتی سیب‌زمینی‌ها خام یا تا حدی پخته شده‌اند، فصل ، بین تک تک برش‌های سیب‌زمینی سخت است، زیرا نمی‌تو،د بدون خطر ش،تن سیب‌زمینی، برش‌ها را از هم جدا کنید. به همین دلیل، بسیار مهم است که آنها را بعد از پخت، زم، که برش ها از هم جدا شده اند، مزه دار کنید. آنها را با کره گیاهی سیر بیشتری ،ید و آنها را با نمک و فلفل مزه دار کنید.


دست هایی که برگ های مریم گلی تازه را بین برش های سیب زمینی جمع می کنند


پیشنهادات برای سرو سیب زمینی هاسلبک

این سیب‌زمینی‌ها وقتی هنوز خوب و ترد هستند، بهتر است از فر داغ شوند. من دوست دارم آنها را با سبزیجات تازه مانند جعفری یا آویشن تازه و فلفل قرمز سرو کنم. پاشیدن پنیر پارمزان نیز عالی خواهد بود!

آنها را با پروتئین مورد علاقه خود و سبزیجات برشته برای یک شام ساده سرو کنید یا آنها را در یک وعده غذایی تعطیلات سرو کنید. آنها کاملاً با مخلفات ک،یک مانند کاسه لوبیا سبز، کلم برو،ل با،امیک، سس کرن بری و ماک اند پنیر ست می شوند. به دنبال ایده های بیشتر برای منوی تعطیلات هستید؟ این پست را بررسی کنید!


دستور العمل سیب زمینی هاسلبک


دستور العمل های سیب زمینی مورد علاقه بیشتر

اگر عاشق این سیب‌زمینی‌ها هستید، یکی از این دستور العمل‌های سیب‌زمینی را امتحان کنید:

سیب زمینی هاسلبک

زمان آماده سازی: 20 دقیقه

زمان پخت: 1 ساعت 15 دقیقه

زمان کل: 1 ساعت 35 دقیقه

خدمت 6

این دستور العمل سیب زمینی بدون گل، یک غذای جانبی چشمگیر است! برش های سیب زمینی نازک و فن مانند در اطراف لبه ها ترد، در وسط لطیف و به طرز خوشمزه ای با سبزی و کره سیر چاشنی می شود.
  • 6 سیب زمینی طلای یوکان متوسط
  • روغن زیتون اضافی
  • نمک دریا و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • برگ مریم گلی تازه
  • 1 دستور آشپزی کره سیر، ذوب شده
  • جعفری تازه، برای خدمت
  • تکه های فلفل قرمز، برای خدمت
  • فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د.

  • یکی از سیب زمینی ها را روی تخته برش قرار دهید و چاقوها یا چاپستیک های کره را در دو طرف بلند آن قرار دهید. با استفاده از یک چاقوی تیز، سیب زمینی را به صورت ضربدری به ورقه هایی به ضخامت یک اینچ برش دهید، زم، که چاقو به چاقوها یا چوب های کره ای رسید متوقف شود تا سیب زمینی دست نخورده در پایین بماند. این کار را با سیب زمینی های باقی مانده تکرار کنید.

  • سیب زمینی ها را روی ورقه پخت قرار دهید. با روغن زیتون بپاشید، نمک و فلفل بپاشید و با دستان خود را بپوش،د و تمام تلاش خود را بکنید تا روغن و ادویه ها را بین برش های سیب زمینی قرار دهید. یک برگ مریم گلی را داخل هر یک از شکاف های بین برش های سیب زمینی قرار دهید. کمی روغن زیتون بریزید و به مدت 50 دقیقه تفت دهید.

  • سیب زمینی ها را از فر خارج کرده و با قلم مو با کره سیر ،ید. 25 دقیقه دیگر یا تا زم، که سیب زمینی ها از وسط نرم شده و اطراف لبه ها ترد شوند، تفت دهید. با نمک و فلفل مزه دار کنید و روی آن را با جعفری و تکه های فلفل قرمز بزنید. با کره سیر بیشتری در کناره سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/h،elback-،atoes/