دستور غذای زیبای پیش غذای بهاری


میزب، یک گردهمایی بهاری؟ این تخته زیبا پیش غذای عالی خواهد بود. این پر از سبزیجات تازه، تخم مرغ آب پز سفت و فتا است.


تخته پیش غذا با فتا زده شده، سبزیجات بهاره و تخم مرغ آب پز سفت


والدین جک برای روز مادر این آ، هفته به دیدن می آیند. پس از عجله چند هفته گذشته – ما راه اندازی شدیم غذای ساده احساس خوب! پسر ما اولی 2 ساله شد!—امیدوارم آشپزی را ساده نگه دارم. یک تخته پیش غذای بهاری مانند این قطعاً در آ، هفته ظاهر می شود.

من عاشق این نوع بشقاب‌ها هستم زیرا زیبا به نظر می‌رسند (تربچه‌های زیبای بهاری را ببینید!)، بافت‌ها و طعم‌های متضاد زیادی را ارائه می‌دهند، و به طرز شگفت‌آوری به راحتی کنار هم قرار می‌گیرند. پاداش: می تو،د تمام اجزا را از قبل آماده کنید! اگر برای یک گردهمایی در این فصل به یک پیش غذا نیاز دارید، تهیه آن را به شدت توصیه می کنم. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه این کار را انجام می دهم!


تخم مرغ آب پز سفت روی تخته برش در کنار آبکش سبزیجات بهاره، هویج ترشی، فتا زده شده و نان باگت


اجزای تخته پیش غذا

وقتی یک تخته پیش غذا درست می کنم، همیشه با آن شروع می کنم سبزیجات فصل تربچه ها انتخاب شماره 1 من در بهار هستند، زیرا در رنگ های بسیار پر جنب و جوش هستند و بافت ترد آنها برای غوطه وری عالی است. نخود فرنگی و مارچوبه بلانچ شده نیز مانند هویج در این زمان از سال عالی هستند. اینجا، من استفاده می کنم هویج ترشی. آنها طعم روشنی را به این تخته فنری تازه اضافه می کنند!

من دوست دارم یک دیپ خامه ای را در کنار همه این سبزیجات ترد سرو کنم. فتای همزده من یکی از غذاهای مورد علاقه من برای فصل بهار است. طعم غنی و تند آن به خوبی با چاشنی های تازه ای که من دوست دارم در این زمان از سال استفاده کنم، مانند سبزی ها و پوست لیمو، هماهنگ می شود.

علاوه بر سبزیجات برای غوطه ور ،، من دوست دارم چیزهای نشاسته ای نیز اضافه کنم. باگت ورقه شده در اینجا تصویر شده است، اما کراکر و کراستینی نیز انتخاب های خوبی هستند.

و در آ،، چون بهار است، من عاشق اضافه ، تخم مرغ سفت هستم! من فکر می کنم آنها این بشقاب را بسیار جشن می گیرند.

نکات آماده سازی: هویج ترشی را تا یک هفته قبل درست کنید (طعم آنها فقط با مدت طول، تری در یخچال بهتر می شود!). همچنین می تو،د تخم مرغ های آب پز سفت را بپزید و فتا را تا 3 روز قبل درست کنید.


نان باگت را با دست در کاسه فتا زده شده در کنار سبزیجات بهاری و تخم مرغ آب پز سفت


تغییرات

چیز واقعا سرگرم کننده در مورد تخته پیش غذا؟ شما کاملا می تو،د آن را سفارشی کنید! در اینجا چند ایده برای تغییر این ،یب از مواد وجود دارد:

به من بگویید چه تغییراتی را امتحان می کنید!


تخته پیش غذا بهاره


بشقاب ها و تخته های مورد علاقه بیشتر

اگر این تخته پیش غذای بهاری را دوست دارید، یکی از این بشقاب های زیبا را امتحان کنید:

تابلوی پیش غذای بهاری زیبا

زمان آماده سازی: 20 دقیقه

زمان پخت: 20 دقیقه

زمان کل: 40 دقیقه

خدمت 8

این بشقاب پیش غذای فوق العاده برای سرگرمی های بهاری عالی است! هویج ترشی را حتما از قبل درست کنید – حداقل 3 روز طول می کشد تا در یخچال بخوابند. در صورت تمایل می تو،د تخم مرغ آب پز سفت و فتا را هم تا 3 روز زودتر درست کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/a-beautiful-spring-appetizer-board/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با