دست و پا شکم پر اسفناج | COOKTORIA


این دست و پا شکم پر اسفناج دستور غذا بهترین است! ،یبی خوشمزه از ماهی سفید پوسته پوسته و پر ، اسفناج خامه ای، پخته شده در حد عالی. این دستور العمل آسان پر از طعم و بسیار متنوع است.

دستکش پر شده اسفناج در سینی

فلاندر پر شده اسفناج غذای فوق العاده ای است زیرا طعم بسیار خوبی دارد و فقط از چند ماده ساده استفاده می کند. ،یب سه نوع پنیر مختلف با اسفناج، چاشنی خامه‌ای عالی برای این فیله‌های ماهی پوسته‌دار است. ملایم و کمی شور، در حین پخت یکدست و لطیف می شود.

این دستور غذا نیز همه کاره است و با جایگزینی به خوبی کار می کند. انواع دیگر ماهی را می توان به جای ماهی دست و پا استفاده کرد و اگر چیزی در دست ندارید می توان پنیر و اسفناج را نیز جایگزین کرد. این فلاندر پر شده اسفناج فوق العاده خوشمزه است، اما با خیال راحت آن را با ترجیحات خود درست کنید. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید.

آموزش تصویری

مواد اصلی برای این دستور غذای دست و پا ،

مواد مورد نیاز برای فلاندر پر شده اسفناج
  • فیله دست و پا ،. من دوست دارم از فیله های متوسط ​​استفاده کنم. به جای آن می توان از تیلاپیا استفاده کرد.
  • روغن زیتون. یا روغن دیگری به دلخواه شما.
  • چاشنی خلیج قدیمی. همچنین می تو،د از چاشنی Cajun یا چاشنی ماهی مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای فیلینگ اسفناج:

  • اسفناج بچه تازه. استفاده از اسفناج تازه را بیشتر دوست دارم زیرا لطیف است، تقریباً بدون ساقه است و طعم بسیار ملایمی دارد. اگر اسفناج منجمد دارید، می تو،د به جای آن از آن استفاده کنید.
  • پنیر. ما از ،یب سه نوع پنیر استفاده خواهیم کرد: موزارلای ،د شده، فتا پاشیده، و پنیر خامه ای. باور نمی کنید این ،یب چقدر خوشمزه است! اگر فتا دوست ندارید، می تو،د به جای آن از پارمزان استفاده کنید.

نحوه درست ، گلدان شکم پر

1. فیلینگ را آماده کنید. پنیر خامه‌ای، موزارلا، فتا و اسفناج ،د شده را در یک کاسه بزرگ بریزید. اسفناج و پنیرها را با دست ماساژ دهید تا خوب ،یب شوند (باید خمیر غلیظی به نظر برسد). کنار بگذارید.

درست ، قیمه اسفناج

2. ماهی را مزه دار کنید. فیله های دست و پا را روی یک تخته بزرگ قرار دهید. مقدار دلخواه چاشنی Old Bay را روی هر فیله بپاشید.

چاشنی ماهی

3. ماهی را پر کنید. قیمه را به 6 ،مت مساوی ت،یم کنید. با کار یکی یکی، ،مت قیمه را به شکل تخم مرغ در آورید و آن را نزدیک دم ماهی قرار دهید. سپس از دم شروع کنید، هر فیله را به روش ژله رول به سمت بالا بغلت،د و از سمت درز به سمت پایین روی ظرف فر قرار دهید.

پر ، ماهی

4. دوباره فصل کنید. کمی دیگر چاشنی Old Bay را روی آن بپاشید و با استفاده از یک برس شیرینی پزی، مقداری روغن زیتون را روی فیله ها ،ید.

ماهی را گرد کنید و دوباره چاشنی کنید

5. پخت. در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 20 دقیقه بپزید تا ماهی کاملا پخته شود.

اسفناج پخته شده شکم پر

چگونه برای این دستور غذا را انتخاب کنیم

برای این غذا، باید فیله های دست و پا را انتخاب کنید که هر کدام حدود شش اونس، بدون پوست و ضخامت ی،ان هستند. از آنجایی که آنها را پر می کنید و می چرخ،د، مهم است که آنقدر محکم باشند که در حین آماده سازی یا پختن پاره نشوند.

اطمینان حاصل کنید که هر فیله را از نظر وجود استخوان‌های پین کوچک درست در زیر سطح بررسی کنید که ممکن است هنگام فیله شدن ماهی از بین رفته باشد. قبل از پر ، هر کدام را بردارید.

چه نوع ماهی دیگری را می توان پر کرد؟

اگر می خواهید همان نوع ارائه را داشته باشید، فیله های ماهی که نازک هستند بهترین کار را دارند. چند ماهی خوب دیگر برای امتحان ، عبارتند از:

  • تیلاپیا
  • ماهی خاردار
  • تنها
  • توربات

شما همچنین می تو،د از انواع غلیظ ماهی استفاده کنید، فقط آنها را به همان شکلی که من پر کردم پر کنید ماهی قزل آلا اسفناج، یا فیله های ضخیم را به صورت نوارهای نازک برش دهید تا بتو،د آنها را رول کنید.

پر ، اسفناج

این قیمه اسفناج خوشمزه است و با بسیاری از غذاهای دیگر عالی است. بافت خامه ای و گودی آن آن را برای گوشت ها و ماهی های مختلف عالی می کند و طعم ملایم اسفناج مکمل بسیاری از مواد دیگر است. من شوری خفیف فتا را دوست دارم، اما اگر ترجیح می دهید، می تو،د به جای آن پنیر پارمزان را جایگزین کنید. این چاشنی واقعا همه کاره است.

اگر آن را در ماهی دیگری ترجیح می دهید، آن را در ماهی من امتحان کنید ماهی قزل آلا پر اسفناج. در گوشت های دیگر مانند این آبدار نیز خوشمزه است دستور تهیه مرغ شکم پر اسفناج. یا با پخش ، آن روی مقداری نان نان و پختن به مدت 10 دقیقه در دمای 400 درجه فارنهایت، یک نسخه از پیتزا سفید درست کنید. خیلی شگفت انگیز!

دستکش پر شده اسفناج روی یک چنگال

نحوه نگهداری و گرم ، مجدد

برای نگهداری باقی‌مانده فلان‌دار پر شده اسفناج، فیله‌ها را پس از سرد شدن در ظرف دربسته قرار دهید و در یخچال بگذارید. آنها تازه خواهند ماند برای حدود 3-4 روز. هنگامی که آماده گرم ، مجدد آنها هستید، فیله های دست و پا را روی یک ورقه پخت قرار دهید و آنها را در فر گرم کنید. هنگام سرو برای طعم بیشتر، چکه ها را با قاشق روی آن بریزید.

با چی سرو کنیم

  • سبزیجات. این فلاش پر با اسفناج با یک طرف اسفناج سرخ شده طعم عالی دارد. سیب زمینی انگشتی، کاسه سیب زمینی دو بار پخته، پوره سیب زمینی یا سالاد سبز. این استیک کلم سوخاری شگفت انگیز است!
  • دانه ها. این دستور را روی تخت پلو یا ،، برنج امتحان کنید. یا آن را با اسفناج من امتحان کنید یا ریزوتو قارچ.
  • پاستا. انواع ماکارونی کوچک مانند ارزو یک همراه عالی برای این غذای دست و پا ،ی است.
  • تنهایی. برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات و پروتئین بالا، این غذا را می توان به تنهایی میل کرد.

امیدوارم از این فلاندر پر اسفناج پرده و خوش طعم لذت ببرید. این دستور غذا به قدری خوشمزه و رضایت بخش است که مطمئناً می خواهید دوباره و دوباره به آن برگردید.

سوالات متداول در مورد این دستور غذای دست و پا ،

آیا می تو،د از فیله یخ زده در این دستور استفاده کنید؟

آره. باید آنها را ذوب کرده و خشک کنید. فیله های تازه بهترین گزینه هستند اگر بتو،د آنها را پیدا کنید.

آیا می توان از چاشنی های دیگر استفاده کرد؟

بله، فقط از چاشنی غذاهای دریایی مورد علاقه خود استفاده کنید. من همچنین ،یبی از پاپریکا و پودر سیر را دوست دارم.

یک جایگزین خوب اسفناج چه چیزی می تواند باشد؟

فلفل کبابی. من اغلب به جای اسفناج از فلفل تفت داده شده استفاده می کنم. خیلی هم خوشمزه است می بینید که من چطور از فلفل سوخاری برای تهیه فیلینگ برای این کار استفاده کردم مرغ شکم پر.

دستور العمل های بیشتری که دوست خواهید داشت:

دست و پا شکم پر اسفناج

ت،ا شف

این دست و پا شکم پر اسفناج ،یبی خوشمزه از ماهی سفید پوسته پوسته و فیلینگ اسفناج خامه ای است که به طور کامل پخته شده است. این دستور العمل آسان پر از طعم و بسیار متنوع است.

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 20 دقایق

زمان کل 30 دقایق

دوره غذای اصلی

غذا آمریکایی

خدمات 6 وعده های غذایی

کا،ی 242 کیلو کا،ی

،اصر

<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle wprm-toggle-active" data-multiplier="1" data-servings="6" data-recipe="12737" style="background-color: #616161;color: #ffffff;" aria-label="Adjust servings by 1x">1x<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="2" data-servings="6" data-recipe="12737" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 2x">2 برابر<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="3" data-servings="6" data-recipe="12737" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 3x">3 برابر

  • 6 فیله دست و پا ،
  • ½ قاشق چایخوری چاشنی خلیج قدیمی یا به سلیقه
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

برای چاشنی

  • 3 اونس پنیر خامه ای
  • ½ فنجان پنیر موزارلا
  • ½ فنجان پنیر فتا
  • 3 اونس اسفناج بچه، تقریباً ،د شده

یادداشت

چگونه برای این دستور العمل فلوند را انتخاب کنیم

برای این غذا، باید فیله های دست و پا را انتخاب کنید که هر کدام حدود شش اونس، بدون پوست و ضخامت ی،ان هستند. از آنجایی که آنها را پر می کنید و می چرخ،د، مهم است که آنقدر محکم باشند که در حین آماده سازی یا پختن پاره نشوند.
اطمینان حاصل کنید که هر فیله را از نظر وجود استخوان‌های پین کوچک درست در زیر سطح بررسی کنید که ممکن است هنگام فیله شدن ماهی از بین رفته باشد. قبل از پر ، هر کدام را بردارید.

پر ، اسفناج

این قیمه اسفناج خوشمزه است و با بسیاری از غذاهای دیگر عالی است. بافت خامه ای و گودی آن آن را برای گوشت ها و ماهی های مختلف عالی می کند و طعم ملایم اسفناج مکمل بسیاری از مواد دیگر است. من شوری خفیف فتا را دوست دارم، اما اگر ترجیح می دهید، می تو،د به جای آن پنیر پارمزان را جایگزین کنید. این چاشنی واقعا همه کاره است.
اگر آن را در ماهی دیگری ترجیح می دهید، آن را در ماهی قزل آلا پر اسفناج من امتحان کنید. همچنین در گوشت های دیگر، مانند این دستور مرغ پر آبدار اسفناج، خوشمزه است. یا با پخش ، آن روی مقداری نان نان و پختن به مدت 10 دقیقه در دمای 400 درجه فارنهایت، یک نسخه از پیتزا سفید درست کنید. خیلی شگفت انگیز!

تغذیه

کا،ی: 242کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 2gپروتئین: 24gچربی: 15gچربی های اشباع شده: 7gکلسترول: 102میلی گرمسدیم: 702میلی گرمپتاسیم: 355میلی گرمفیبر: 1gقند: 1gویتامین A: 1696IUویتامین سی: 4میلی گرمکلسیم: 173میلی گرماهن: 1میلی گرم

این دستور پخت را امتحان کردید؟نظر خود را در زیر بنویسید، من بی صبرانه منتظر شنیدن شما هستم!


منبع: https://cooktoria.com/spinach-stuffed-flounder/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با