دیوان مرغ روشن شده – طعم لاغری


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
مرغ دیوان

این دیوان مرغ از ابتدا بدون سوپ های کنسرو شده درست شده است. فقط چند لایه سینه مرغ نرم و کلم بروکلی در یک سس خامه ای و پنیری خوش طعم که روی آن پودر سوخاری طلایی روی آن قرار داده شده است.

دیوان مرغ با کلم بروکلی

مرغ دیوان

اگر به دنبال نسخه سالم‌تری از این غذای ک،یک هستید، به دنبال آن نباشید! این دیوان مرغ سبک تر، چربی و کا،ی کمتری دارد، اما همچنان پر از طعم است. از ابتدا بدون سوپ های کنسرو شده تهیه شده است. آن را از قبل آماده کنید، سپس آن را در فر بگذارید تا در زمان شام داغ و حباب‌دار شود، خانواده‌تان از این بابت از شما تشکر خواهند کرد. کاسرول ها به شدت درخواست می شوند، بنابراین سعی می کنم هر سال چند مورد جدید منتشر کنم. برخی از موارد مورد علاقه Manicotti، بروکلی مک و پنیر، شپردز پای، فقط به نام چند. اگر مورد علاقه ای دارید، درخواست های خود را در اینجا قرار دهید.

گوشت مرغ و کلم بروکلی

این نسخه سالم از دیوان مرغ سرشار از پروتئین مرغ و فیبر موجود در کلم بروکلی است! این یک غذای آمریکایی محبوب و آرامش بخش است که برای غذاخوری ها، گردهمایی های خانوادگی یا شام شب های هفته عالی است.

دیوان مرغ چیست؟

Chicken Divan یک کاسرول ک،یک آمریکایی است که معمولاً حاوی مرغ، کلم بروکلی و سس خامه ای است. اعتقاد بر این است که در دهه 1930 در رستوران Divan Parisien در شهر نیویورک ایجاد شده است. نام این غذا از رستوران و کلمه “دیوان” به م،ای مبل بلند و کم پشتی گرفته شده است.

دستور ک،یک دیوان مرغ معمولاً شامل مرغ پخته شده، کلم بروکلی بخارپز، سس غنی و خامه ای است که با مقدار زیادی سس مایونز، خامه ترش یا خامه سوپ قارچ، و رویه پنیر و آرد سوخاری درست شده است. کاسرول معمولاً تا زم، که قهوه ای طلایی و حباب دار شود پخته می شود.

دیوان مرغ سالم تر

امروزه انواع مختلفی از دیوان مرغ وجود دارد. نسخه من از مواد سبک تری استفاده می کند که گزینه بدون گلوتن نیز دارد. برای تهیه نسخه گیاهی، می تو،د از توفو یا جایگزین مرغ دیگر استفاده کنید.

در حالی که ا،ر دستور العمل ها به سوپ کنسرو شده و چربی بسیار بیشتر نیاز دارند، این دستور غذا به طور قابل توجهی سبک شده است تا طعم آن بدون چربی اضافه حفظ شود.

چگونه یخ بزنیم

  • ابتدا مطمئن شوید که قابلمه قبل از یخ زدن کاملا خنک شده باشد. می‌تو،د کل ظرف را فریز کنید، یا آن را به وعده‌های جداگانه ت،یم کنید تا راحت‌تر گرم شود.
  • سپس آن را محکم در پ،تیک یا فویل آلومینیومی بپیچید و سپس آن را در ظرف مخصوص فریزر یا کیسه فریزر قرار دهید. ظرف یا کیسه را با تاریخ و محتویات بر،ب بزنید تا بتو،د بعداً به راحتی آن را شناسایی کنید.
  • وقتی آماده گرم ، مجدد هستید، آن را یک شب در یخچال ذوب کنید و سپس آن را در فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 30 تا 40 دقیقه یا تا زم، که گرم شود و حباب بزند بپزید.
  • توجه داشته باشید که در حالی که انجماد می تواند به افزایش ماندگاری ظرف کمک کند، ممکن است باعث شود بافت کلم بروکلی کمی نرم تر شود و سس کمی جدا شود. با این حال، این تغییرات نباید بر طعم کلی غذا تأثیر بگذارد.

می تو،د دیوان مرغ را تا 2 تا 3 ماه منجمد کنید یا تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید.

با دیوان مرغ چی سرو کنیم

دیوان مرغ یک تابه مقوی است که می توان آن را به تنهایی به ،وان غذای اصلی سرو کرد و یا با کناره های مکمل آن را برای یک غذای کامل تر سرو کرد. در اینجا چند گزینه غذای جانبی وجود دارد:

تغییرات:

  • می تو،د با استفاده از سینه مرغ جوجه گردان یا سینه مرغ از قبل پخته شده، این کار را سریعتر انجام دهید.
  • آیا می تو،د از کلم بروکلی منجمد استفاده کنید؟ بله، البته می تو،د، اما به نظر من هیچ چیز بهتر از طعم کلم بروکلی تازه نیست.
سس خامه ای
مرغ و کلم بروکلی
دیوان مرغ آماده برای فر
مرغ دیوان

دستور العمل های بیشتر مرغ

آمادگی: 30 دقیقه

پختن: 30 دقیقه

جمع: 1 ساعت

بازده: 6 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 2/3 فنجان

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف پخت 9*13 اینچی را با اسپری روغن زیتون اسپری کنید.

  • در یک تابه بزرگ، روی حرارت متوسط ​​1 قاشق چایخوری روغن زیتون و سیر را اضافه کنید و 30 ث،ه تفت دهید. کلم بروکلی، 1/4 قاشق چایخوری نمک کوشر، 1 قاشق غذاخوری آب را اضافه کنید و روی آن را بپوش،د.

  • اجازه دهید کلم بروکلی 3 دقیقه بپزد تا ترد شود. به ظرف پخت منتقل کنید.

  • انتهای ضخیم‌تر سینه مرغ را بکوبید تا دو طرف آن یکدست شود. مایونز را روی مرغ ،ید و با 1/2 قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید.

  • ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید، وقتی داغ شد با روغن اسپری کنید و مرغ را بپزید تا تقریباً پخته شود، حدود 5 دقیقه از هر طرف.

  • از روی حرارت بردارید و مرغ را روی تخته برش دهید. پس از سرد شدن، مرغ را به قطعات لقمه ای برش دهید.

  • حرارت ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​کم کنید. کره و روغن باقی مانده را اضافه کنید تا ذوب شود و سپس موسیر را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه تفت دهید تا نرم شود.

  • آرد را بپاشید و حدود 1 دقیقه هم بزنید. آبگوشت، شیر، 1/2 قاشق چایخوری نمک و شری را با هم مخلوط کنید و بگذارید حدود 1/2 دقیقه با حرارت کم بجوشد. از روی حرارت بردارید و نیمی از پنیر سوئیسی را با هم مخلوط کنید.

  • نیمی از سس را روی کلم بروکلی بریزید و مخلوط کنید تا بپوشد. مرغ را روی آن بچینید و با باقیمانده سس بپوش،د.

  • باقی مانده پنیر سوئیسی، پارمزان رنده شده را بپاشید و روی آن آرد سوخاری بپاشید.

  • روی آن کمی روغن بپاشید. 30 دقیقه بپزید تا داغ و طلایی شود.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 1 2/3 فنجان، کا،ی: 387 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 22 g، پروتئین: 42 g، چربی: 14.5 g، چربی های اشباع شده: 5.5 g، کلسترول: 112 میلی گرم، سدیم: 606.5 میلی گرم، فیبر: 3.5 g، قند: 5.5 g


منبع: https://www.skinnytaste.com/chicken-divan-lightened-up/